QUOTE(Mergelė @ 2010 03 11, 17:57)
Man taip iškrito žiedo akutė. Žiedas buvo skirtas tik 1 vakarėliui. Gail, bet.....
Mano bėda tokia. Prieš 10 mėn pirkom miegamojo lovą SBA balduose. Ir nusitrynė oda vienoj vietoj. Alytuj uždarė SBA baldų parduotuvę. Kur man dabar ieškoti garantinio?
Manau klausti galima būtų
čia apie SBA baldus
Papildyta:
QUOTE(Axxa @ 2010 03 14, 18:05)
Gal kas galit patarti.
Pirkom vežimėlį "Vaikutis" parduotuvėje Panevėžyje (bet gyvename Kaune), bet parsivežę namo pažiūrėjom, kad jei dar įdedam maniežą, jis mums nebetelpa bagažinėj. Ar galim parduotuvėj "Vaikutis" (bet Kaune) grąžint tą vežimėlį arba keisti į kitą mažesnį? Pagal kokį straipsniuką, jei nenorės priimti? Daiktas nenaudotas, turim čekį, praėjo tik pora dienų.
Reikėtų skubaus ats.
Kiek žinau vaikų prekės nekeičiamos, bet pabandyti galima. Šiaip siūlyčiau rytoj pasiskambinti į Vartotojų teises, jos pasakys ką galite padaryti. Gal preiš tai susisiekit su Kauno "Vaikutis" parduotuve. Gal jie geranoriškai sutiks padėti
Papildyta:
QUOTE(gira @ 2010 03 11, 11:55)
Kadangi šiandien vartotojų teisės nedirba, o man norisi kuo greičiau išsiaiškint, prašau jūsų pagalbos, gal kas esate susidūrę ir žinote ką daryti. Prieš tris dienas bižuterijos parduotuvėj nusipirkau pakabutį su grandinėle. Pakabutis su daug priklijuotų kristaliukų ir vienas iš jų jau antrą dieną po pirkimo iškrito. Aš manau, kad tiesiog buvo netvirtai priklijuotas. Ar turiu teisę reikalauti, kad man šitą pakabuką pakeistų nauju, ar čia jau mano problema ir aš neįrodysiu, kad jis iškrito, o ne pati išlupau ? Čekį turiu.
Tai nekokybiška prekė. Todėl turėtų pakeisti, gražinti pinigus arba patvarkyti