Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas

QUOTE(gira @ 2010 03 11, 10:55)
Kadangi šiandien vartotojų teisės nedirba, o man norisi kuo greičiau išsiaiškint, prašau jūsų pagalbos, gal kas esate susidūrę ir žinote ką daryti. Prieš tris dienas bižuterijos parduotuvėj nusipirkau pakabutį su grandinėle. Pakabutis su daug priklijuotų kristaliukų ir vienas iš jų jau antrą dieną po pirkimo iškrito. Aš manau, kad tiesiog buvo netvirtai priklijuotas. Ar turiu teisę reikalauti, kad man šitą pakabuką pakeistų nauju, ar čia jau mano problema ir aš neįrodysiu, kad jis iškrito, o ne pati išlupau ? Čekį turiu.


Man taip iškrito žiedo akutė. Žiedas buvo skirtas tik 1 vakarėliui. Gail, bet.....
Mano bėda tokia. Prieš 10 mėn pirkom miegamojo lovą SBA balduose. Ir nusitrynė oda vienoj vietoj. Alytuj uždarė SBA baldų parduotuvę. Kur man dabar ieškoti garantinio?
Atsakyti
Gal kas galit patarti.
Pirkom vežimėlį "Vaikutis" parduotuvėje Panevėžyje (bet gyvename Kaune), bet parsivežę namo pažiūrėjom, kad jei dar įdedam maniežą, jis mums nebetelpa bagažinėj. Ar galim parduotuvėj "Vaikutis" (bet Kaune) grąžint tą vežimėlį arba keisti į kitą mažesnį? Pagal kokį straipsniuką, jei nenorės priimti? Daiktas nenaudotas, turim čekį, praėjo tik pora dienų.
Reikėtų skubaus ats.
Atsakyti
QUOTE(Mergelė @ 2010 03 11, 17:57)
Man taip iškrito žiedo akutė. Žiedas buvo skirtas tik 1 vakarėliui. Gail, bet.....
Mano bėda tokia. Prieš 10 mėn pirkom miegamojo lovą SBA balduose. Ir nusitrynė oda vienoj vietoj. Alytuj uždarė SBA baldų parduotuvę. Kur man dabar ieškoti garantinio?


Manau klausti galima būtų čia apie SBA baldus
Papildyta:
QUOTE(Axxa @ 2010 03 14, 18:05)
Gal kas galit patarti.
Pirkom vežimėlį "Vaikutis" parduotuvėje Panevėžyje (bet gyvename Kaune), bet parsivežę namo pažiūrėjom, kad jei dar įdedam maniežą, jis mums nebetelpa bagažinėj. Ar galim parduotuvėj "Vaikutis" (bet Kaune) grąžint tą vežimėlį arba keisti į kitą mažesnį? Pagal kokį straipsniuką, jei nenorės priimti? Daiktas nenaudotas, turim čekį, praėjo tik pora dienų.
Reikėtų skubaus ats.


Kiek žinau vaikų prekės nekeičiamos, bet pabandyti galima. Šiaip siūlyčiau rytoj pasiskambinti į Vartotojų teises, jos pasakys ką galite padaryti. Gal preiš tai susisiekit su Kauno "Vaikutis" parduotuve. Gal jie geranoriškai sutiks padėti mirksiukas.gif
Papildyta:
QUOTE(gira @ 2010 03 11, 11:55)
Kadangi šiandien vartotojų teisės nedirba, o man norisi kuo greičiau išsiaiškint, prašau jūsų pagalbos, gal kas esate susidūrę ir žinote ką daryti. Prieš tris dienas bižuterijos parduotuvėj nusipirkau pakabutį su grandinėle. Pakabutis su daug priklijuotų kristaliukų ir vienas iš jų jau antrą dieną po pirkimo iškrito. Aš manau, kad tiesiog buvo netvirtai priklijuotas. Ar turiu teisę reikalauti, kad man šitą pakabuką pakeistų nauju, ar čia jau mano problema ir aš neįrodysiu, kad jis iškrito, o ne pati išlupau ? Čekį turiu.


Tai nekokybiška prekė. Todėl turėtų pakeisti, gražinti pinigus arba patvarkyti mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vastulka: 14 kovo 2010 - 20:14
QUOTE(Axxa @ 2010 03 14, 17:05)
Gal kas galit patarti.
Pirkom vežimėlį "Vaikutis" parduotuvėje Panevėžyje (bet gyvename Kaune), bet parsivežę namo pažiūrėjom, kad jei dar įdedam maniežą, jis mums nebetelpa bagažinėj. Ar galim parduotuvėj "Vaikutis" (bet Kaune) grąžint tą vežimėlį arba keisti į kitą mažesnį? Pagal kokį straipsniuką, jei nenorės priimti? Daiktas nenaudotas, turim čekį, praėjo tik pora dienų.
Reikėtų skubaus ats.

Kito miesto vaikutis prekes nekeis. Jie teigia, kad tai atskiros imones ar kazka panasaus. Bent mum nepakeite nekokybiskos prekes.
Atsakyti
Gal kas nors galite paaiskinti apie drabuziu grazinima?

Pvz. jei drabuzis su etikete, yra cekis, 2 sav. nepraejo - viskas ok, grazina maloniai.

O jeigu drabuzis nesiotas, bet per 2 sav. pvz. isiro megztinio siules ar pan - ar jie privalo grazinti? Nes "aprangoje" teigia, kad ne g.gif Nesinori del megztinio eiti i vartotojus, tad man siaip idomu, kas susidurete. Ar cia priklauso nuo parduotuves vidaus tvarkos? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Hottea @ 2010 03 15, 12:23)
Gal kas nors galite paaiskinti apie drabuziu grazinima?

Pvz. jei drabuzis su etikete, yra cekis, 2 sav. nepraejo - viskas ok, grazina maloniai.

O jeigu drabuzis nesiotas, bet per 2 sav. pvz. isiro megztinio siules ar pan - ar jie privalo grazinti? Nes "aprangoje" teigia, kad ne g.gif Nesinori del megztinio eiti i vartotojus, tad man siaip idomu, kas susidurete. Ar cia priklauso nuo parduotuves vidaus tvarkos?  smile.gif


Eiti niekur nereikia, reikia tik paskambinti nemokamu telefonu. Jei nekokybiška prekė turi keisti arba gražinti pinigus net 2-jų metų laikotarpyje. Taip sakė vartotojų teisėse. Taip, kad kas priklauso, tas priklauso ir nėra jokios atskiros tvarkos šiuo klausimu. Ir dar, yra nepriklausoma ekspertų grupė, kuri nustato ar specialiai sugadinta prekė, ar ne. Jei jau kiltų pardavėjei įtarimų šiuo klausimu. Jie turi teisę siųsti ten prekę, kad patikrintų. Ir kaip nekeista, tikrai jie nustato priežastį.
Papildyta:
QUOTE(Dilgynė @ 2010 03 15, 11:03)
Kito miesto vaikutis prekes nekeis. Jie teigia, kad tai atskiros imones ar kazka panasaus. Bent mum nepakeite nekokybiskos prekes.


Ar seniai taip buvo? Visada galima pasiskambinti nemokamu telefonu ir pasikonsultuoti. Nes jie galvoja, kad mes nieko nežinom ir todėl mums sekas pasakas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vastulka: 15 kovo 2010 - 13:05
QUOTE(vastulka @ 2010 03 15, 14:07)
Ar seniai taip buvo? Visada galima pasiskambinti nemokamu telefonu ir pasikonsultuoti. Nes jie galvoja, kad mes nieko nežinom ir todėl mums sekas pasakas.

Sveiki, o kokiu nemokamu telefonu galima skambinti ir pasikonsultuoti? Mums reikia konsultacijos del IRIS pirktu plyteliu. Jas gavome visiskai netokios spalvos, strukturos nei buvo ekspozicijoje. Plyteles buvo uzsakomos. Ar turime teise susigrazinti? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Invincible @ 2010 03 16, 23:09)
Sveiki, o kokiu nemokamu telefonu galima skambinti ir pasikonsultuoti? Mums reikia konsultacijos del IRIS pirktu plyteliu. Jas gavome visiskai netokios spalvos, strukturos nei buvo ekspozicijoje. Plyteles buvo uzsakomos. Ar turime teise susigrazinti?  g.gif

8 800 55551 mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(gira @ 2010 03 11, 10:55)
Kadangi šiandien vartotojų teisės nedirba, o man norisi kuo greičiau išsiaiškint, prašau jūsų pagalbos, gal kas esate susidūrę ir žinote ką daryti. Prieš tris dienas bižuterijos parduotuvėj nusipirkau pakabutį su grandinėle. Pakabutis su daug priklijuotų kristaliukų ir vienas iš jų jau antrą dieną po pirkimo iškrito. Aš manau, kad tiesiog buvo netvirtai priklijuotas. Ar turiu teisę reikalauti, kad man šitą pakabuką pakeistų nauju, ar čia jau mano problema ir aš neįrodysiu, kad jis iškrito, o ne pati išlupau ? Čekį turiu.


Jeigu kam įdomu, tai man pakeitė prekę į naują.
Atsakyti
QUOTE(Invincible @ 2010 03 16, 23:09)
Sveiki, o kokiu nemokamu telefonu galima skambinti ir pasikonsultuoti? Mums reikia konsultacijos del IRIS pirktu plyteliu. Jas gavome visiskai netokios spalvos, strukturos nei buvo ekspozicijoje. Plyteles buvo uzsakomos. Ar turime teise susigrazinti?  g.gif


Nemokamas numeris vartotojų teisių apsaugos tarnybos 8 800 00008. Aš pati skambinu šiuo numeriu
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vastulka: 18 kovo 2010 - 00:25
Del vezimelio, grazint neprivalo nieko Kauno parduotuve, nes parduotuve juk kita, su atskira buhalterija gali buti. Nebent susitartu tarpusavyje abi parduotuves, tada gal galima butu pakeist.


Del megztuko grazinimo, pinigu greiciausiai negrazins, kol nesikreipsit i ta komisija, nes parduotuve nera garantuota del ko jums tas megztukas issiro, gal pati uzkabinot, o ne brokas buvo. Siuo atveju pagelbes tik ekspertize, jeigu zinoma netingit del megztuko tasytis menesi, nes tik jie pasakys, ar kokybiska preke buvo.
Atsakyti
QUOTE(Insa @ 2010 03 20, 21:21)
Del vezimelio, grazint neprivalo nieko Kauno parduotuve, nes parduotuve juk kita, su atskira buhalterija gali buti. Nebent susitartu tarpusavyje abi parduotuves, tada gal galima butu pakeist.
Del megztuko grazinimo, pinigu greiciausiai negrazins, kol nesikreipsit i ta komisija, nes parduotuve nera garantuota del ko jums tas megztukas issiro, gal pati uzkabinot, o ne brokas buvo. Siuo atveju pagelbes tik ekspertize, jeigu zinoma netingit del megztuko tasytis menesi, nes tik jie pasakys, ar kokybiska preke buvo.


Manau ne jai "tąsytis" reikės, o parduotuvės darbuotojoms.
Atsakyti