Mielosios,
Neturiu kada skaityti visos temos. Man irgi aktuali ši tema. Noriu pasakyti yra nemokamas numeris vartotojų teisių apsaugos tarnybos 8 800 00008. Ten dirbančios moterys labai išsamiai viską išaiškina bet kokiu klausimu. Ypatingai prekių gražinimo ar pan. Kartais net patys pardavėjai to nežino, arba apsimeta tokiais.
QUOTE(vastulka @ 2010 01 02, 18:42)
Mielosios,
Neturiu kada skaityti visos temos. Man irgi aktuali ši tema. Noriu pasakyti yra nemokamas numeris vartotojų teisių apsaugos tarnybos 8 800 00008. Ten dirbančios moterys labai išsamiai viską išaiškina bet kokiu klausimu. Ypatingai prekių gražinimo ar pan. Kartais net patys pardavėjai to nežino, arba apsimeta tokiais.
Neturiu kada skaityti visos temos. Man irgi aktuali ši tema. Noriu pasakyti yra nemokamas numeris vartotojų teisių apsaugos tarnybos 8 800 00008. Ten dirbančios moterys labai išsamiai viską išaiškina bet kokiu klausimu. Ypatingai prekių gražinimo ar pan. Kartais net patys pardavėjai to nežino, arba apsimeta tokiais.
O gal jus pacios kita kart ziuretumete ka perkate o ne verstumete visa kalte pardavejoms? Jus juk perkat, apziurit preke desimt kart. Kam poto skustis kad ji netinka?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
QUOTE(snooze @ 2010 01 17, 21:49)
O gal jus pacios kita kart ziuretumete ka perkate o ne verstumete visa kalte pardavejoms? Jus juk perkat, apziurit preke desimt kart. Kam poto skustis kad ji netinka?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
Sutinku. Bet jei to daikto neleidžia apžiūrėti ir tik išėmęs namie pamatai jo minusus, ką tada daryti. Aš pirkau savo mergytei Kalėdoms žaislą, kurio patikrinti neleido. O kai išpokavom, jis neveikė. Ką reikėjo daryti?
Ir dar. Niekas nekaltina kasininkų ar pardavėjų, mes irgi nekalti, jei įsigyjame nekokybišką daiktą, tačiau jei yra tokios taisyklės, tai reikia jų ir laikytis.
Nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės.
Nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės.
QUOTE(snooze @ 2010 01 17, 20:49)
O gal jus pacios kita kart ziuretumete ka perkate o ne verstumete visa kalte pardavejoms? Jus juk perkat, apziurit preke desimt kart. Kam poto skustis kad ji netinka?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
Vat šito komentaro nesupratau Įdomu, ką ta pati pardavėja ar kasininkė pasakytų pirkėjui, kuris prieš perkant praplėšia kavos pakelį, įdan pažiūrėt ar ji nesudeginta?
Čia mano pavyzdys: Kalėdoms pirkau 2 rinkinius elektroninių žaislų iš Rududu parduotuvės, ten buvo laikrodis ir radija su ausinėm. Norėjom patikrinti, bet pardavėja sako, gi pakuotę suplėšysim Manom, ji gi teisi tiek tos netikrinom, pasekoj vaikai gauna dovanas, laikrodžiai neveikia, nors batareikos laikrodžiuose yr, gerai, kad nors radijos veikė, visas 2 dienas Pagalvojau, kad patikrinus ir pamačius, kad neveikia, būčiau sutaupius 50 litų. Norėjom nunešt priduot, bet dedant vaikui neveikiantį laikrodį ant rankos, jo apyrankė sulūžo Nusispjovėm, per Naujus vaikam kitus laikrodžius padovanojom naujus iš padėvėtų po 7 lt su superherojais. O jie, patikėkit, mus pragyvens. Vaikų reakcija: senelis pamatė, kad blogas dovanas padėjo, tai pasitaisė
Taip, kad nėr ko čia dėt ant vartotojų besi naudojančių savomis teisėmis
QUOTE(snooze @ 2010 01 17, 20:49)
O gal jus pacios kita kart ziuretumete ka perkate o ne verstumete visa kalte pardavejoms? Jus juk perkat, apziurit preke desimt kart. Kam poto skustis kad ji netinka?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
vajetau tarkim aš pirkau pagalvę. parduotuvėj atrodė, kad viskas liuks. grįžau - per aukšta, negaliu net galvos padėti normaliai ir dar žiauriai smirda. kodėl aš turiu pratintis prie tos smarvės, jeigu manęs net neperspėjo? gerai, kad priėmė be jokių priekaištų. ir tai nereiškia, kad pirkinys nebūtinas.
QUOTE(žemuogienė @ 2010 01 18, 12:43)
vajetau tarkim aš pirkau pagalvę. parduotuvėj atrodė, kad viskas liuks. grįžau - per aukšta, negaliu net galvos padėti normaliai ir dar žiauriai smirda. kodėl aš turiu pratintis prie tos smarvės, jeigu manęs net neperspėjo? gerai, kad priėmė be jokių priekaištų. ir tai nereiškia, kad pirkinys nebūtinas.
as neapie tokius dalykus sneku. tokie suprantami. pvz kaip kazkas rase pirkau akumuliatoriaus pakroveja nors namuose toks buvo tai grazinau atgal. nu tokiai tai nera zodziu
QUOTE(snooze @ 2010 01 18, 15:37)
as neapie tokius dalykus sneku. tokie suprantami. pvz kaip kazkas rase pirkau akumuliatoriaus pakroveja nors namuose toks buvo tai grazinau atgal. nu tokiai tai nera zodziu
Tai apie tokius niekas ir nekalba. Girdėjau Latvijoj populiaru prieš savaitgalį nusipirkti rūbą, juo pabūti apsirengus per savaitgalį ir po visko gražinti kaip netinkama.
Mes kalbam, man atrodo, apie tokį prekių gražinimą, kai tikrai būtina, tik kad arba pardavėjai apsimeta, arba tikrai nežino apie nekokybiškos prekės gražinimą. Tai galima atlikti net 2 metų laikotarpyje.
Oi vastulka tikrai ne tik Latvijoje tai populiaru,pas mus daro taip pat o ypac rubu grazinimu padaugeja po svenciu
QUOTE(Poema @ 2010 01 18, 18:54)
Oi vastulka tikrai ne tik Latvijoje tai populiaru,pas mus daro taip pat o ypac rubu grazinimu padaugeja po svenciu
Vadinasi mano žinios pasenusios
Bet ka tada su etiketem turi vaiksciot O jei islystu kokia geda pries maciusius,juk nepaaiskinsi kad pamirsai nusikirpt
QUOTE(snooze @ 2010 01 17, 20:49)
O gal jus pacios kita kart ziuretumete ka perkate o ne verstumete visa kalte pardavejoms? Jus juk perkat, apziurit preke desimt kart. Kam poto skustis kad ji netinka?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
Jai grazinat preke, tai reiskias nera ji butina jums. O jai nera butina tai isvis geriausia jos nepirkti nes poto visi aplinkui kalti ir tie nekalti darbuotojai pvz kasininkai-pardavejai. Juk ne nuo ju priklauso visas prekiu grazinimas. Kam ant ju visa beda mest?
Jei pardavėjai ar tie, kurie atsakingi už prekės informaciją, tos informacijos nesugeba pateikti ar išversti į lietuvių kalbą, tikrai ne pirkėjai kalti Nusipirkau distancinį, jį išpakavau, o ant distancinio parašyta, kad tinka tik JAV gamintiems televizoriams Ant pakuotės buvo pateikta tik tokia informacija: nuotolinio valdymo pultelis. Kur pirkėjo kaltė