QUOTE(SoJa @ 2006 11 08, 10:55)
o tai kur konkrečiai Tu kreipeisi ?
Yra gi dar Valstybinė ne maisto produktų inspekcija prie Ūkio ministerijos www.inspekcija.lt
ir Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos taryba
http://www.nvtat.lt/
Jau dabar Tavo vietoje tai eičiau iki galo vien jau iš principo.
Maniau, kad tai ismanote
Papildyta:
QUOTE(SoJa @ 2006 11 10, 12:20)
Nepyk, bet juokingai man Tavo postas nuskambėjo
Žinom mes tas savo teises, bet jei pardavėjas piktybiškai nusiteikęs tai man įdomu kaip Tu jam įteiksi tą savo pareiškimą ?
Nepaims iš Tavęs, nu ir kulniuok į paštą siųsk registruotu laišku, o kad po 3 dienų Tavęs pradės ieškoti tai apskritai iš fantastikos srities
O jei neieškos ką darysi ? kam pasiskųsi ? Yra aišku kontrolės institucijos, bet dar klausimas ką jos gina ar vartotoją ar pardavėją. Taip, kad jei nėra to geranoriškumo iš pardavėjo, tai praktiškai 99 proc., kad nieko ir neįrodysi. Labai jau nežymi riba tarp tų savokų "
pats sugadinai" ir "
gamybos brokas".
O jus pasirodo net sau priestaraujate
Labai butu naivu tiketis geranoriskumo is pardavejos,joms tiesiog liepta visais imnomais budais atsikratyri pirkeju, atnesusiu nekokybiska prekia, todel visuomet reikia kviesti vedeja, kurios, kaip taisykle, tuo metu niekada nebuna.Dar niekad neteko susidurti su atveju, kad nepaimtu pareiskimo
O vartotojus ginancios institucijos visuomen yra vartotojo pusej, jeigu tik to vartotojo skundas yra pagristas. Ir riba tarp savoku "
pats sugadinai" ir "
gamybos brokas" labai lengvai nustatoma,ar kada teko kviestis i parduotune eksperta, jei taip, tai turetumet zinoti, kad labai lenvai nustatoma, ar bato padas pats suluzo ar ji pvz. perkirtai