Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas

Labas vakaras. Gal kas patars, kas teisus. Mes darem remonta, pirkom 9 rulonus tapetu. Liko mum vienas, pilnas, uzpakuotas. Nusprendem shiandien grazinti ji, praejo tik savaite. Atvaziavom, o mum sako kad likucius nepriima, sakom kad cia uzpakotas nenauduotas net rulonas. Nes kainavo ne kopeikos, tai visgi nenorim kad namuose guletu nereikalingas rulonas. atejo kazkoki pardavejo aukshtesnio rango, sako paziures ar tokiu tapetu dar turi, jei taip tai tada pinigus negrazins o duos galimybe toj parduotuvej paimti kita ka nors uz tos pinigus. Bet nuejo i sale, sako tapetu tokiu turim, tik partijos skaiciukai skiriasi, mes kai iemiem buvo ir 1 ir 2 numeriuko serija. Mes atneshem 2 nr, o pas ju tik dabar liko 1 nr. Taigi sako kad partija skiriasi ir nepriims. Parashem pretenzija vadovei (jos nebuvo, nes sekmadienis), kad pardaveja nepriima. Bet vat idomu kas teisus. Juk turim teise grazinti?
Busiu labai dekinga uz atsakymus. 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2009 08 28, 08:48)
prasau
UAB "MOBILIŲJŲ TELEFONŲ TECHNINIS CENTRAS" (MTTC) yra įkurtas 2004m. ir yra didžiausias mobiliųjų telefonų servisas Lietuvoje. MTTC yra autorizuotas Nokia, Siemens, Samsung, Sony Ericsson, Motorola, LG gamintojų serviso partneris
cia surasi ir miestus bei kur priima
http://www.mttc.lt/

p.s. reikes uzpildytos  originalios LG garantines knygutes/lapo


Dekui, bet sitam tech centre ir lankosi mano telefonas pastoviai, pats topo centras netvarko nieko, siuncia ten, beja kaip ir dauguma kitu kauno parduotuviu prekiaujanciu mobiliaisiais telefonais.
Pries si LG is topo centro buvau pirkus sensorini samsunga, kuri po valandos atnesiau atgal, nes jis budamas ramybes busenoj pats vaiksciojo po meniu, junginejo programas, tada taip pat turejau problemu su grazinimu, kol po 2 MTTC tikrinimu bei didziausiu pykciu jie ji sutiko nusiusti paciam gamintojui, kad patikrintu ir ka, gamintojas nustate, kad brokas, pinigus kaip mat atgavau smile.gif Gal man tik cia taip "sekasi" su tuo topo centru, bet daugiau gyvenime is ten telefono nepirksiu gun_bandana.gif schmoll.gif
Atsakyti
Labutis 4u.gif
Du metus atgal (beveik) nupirkau saldytuva (no frost, samsung) Elektromarket parduotuvej, garantija 3 metai, pavasari jis buvo sugedes (variklis), atvaziavo meistras ir sutaise (nemokamai), bet dabar vel kazklas su temperatura, ir jau sita gedima as taisyt nenoriu. Aisku iskvesiu meistra ir reikalausiu, kad nustatytu gedima. Tai gi noriu, kad grazintu man pinigus, nes preke tikrai nekokybiska. Gal kas nors buvo su panasia situacija susidures g.gif
Atsakyti
QUOTE(Kerin @ 2009 08 30, 22:35)
Labas vakaras. Gal kas patars, kas teisus. Mes darem remonta, pirkom 9 rulonus tapetu. Liko mum vienas, pilnas, uzpakuotas. Nusprendem shiandien grazinti ji, praejo tik savaite. Atvaziavom, o mum sako kad likucius nepriima, sakom kad cia uzpakotas nenauduotas net rulonas. Nes kainavo ne kopeikos, tai visgi nenorim kad namuose guletu nereikalingas rulonas. atejo kazkoki pardavejo aukshtesnio rango, sako paziures ar tokiu tapetu dar turi, jei taip tai tada pinigus negrazins o duos galimybe toj parduotuvej paimti kita ka nors uz tos pinigus. Bet nuejo i sale, sako tapetu tokiu turim, tik partijos skaiciukai skiriasi, mes kai iemiem buvo ir 1 ir 2 numeriuko serija. Mes atneshem 2 nr, o pas ju tik dabar liko 1 nr. Taigi sako kad partija skiriasi ir nepriims. Parashem pretenzija vadovei (jos nebuvo, nes sekmadienis), kad pardaveja nepriima. Bet vat idomu kas teisus. Juk turim teise grazinti?
Busiu labai dekinga uz atsakymus.  4u.gif

grazinti tikrai turit teise, nes rulonelis nepraimtas. Sekmes 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(asaraa @ 2009 08 31, 07:33)
grazinti tikrai turit teise, nes rulonelis nepraimtas. Sekmes  4u.gif


na kadangi tapetų neradau negrąžinamų daiktų sąraše, tai manau tikrai galima juos grąžinti per 14 dienų ir atgauti sumokėtus pinigus smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Zajoncek @ 2007 04 18, 17:53)
as i maxima be problemu grazinau daugybe ivairiu daiktu  blush2.gif  kompo ausines, vaikiskus batukus, blakstienu tusa dar kazka  g.gif  viska prieme be jokiu pretenziju. zinoma cekius turejau. tiesiog pasakai kad tarkim netiko dydis/spalva/ ar siaip toki daikta jau turiu  biggrin.gif  cia taip su ausinem buvo...  blush2.gif  o stai meginau batus grazint vienoje akropolio parduotuveje ir neprime  unsure.gif  neirodziau, kad man tos basutes kojas pjauna, aiskina kad prasinesios ir viskas... bet va nesiot turiu tik namie. ir tam turiu visas 14 dienu  doh.gif  kazkokia nesamone, tai jei tarkim pas mane butu mazutis butelis, kur nelabai vietos yra... tai kaip man su vaiksciot kad prasinesiotu? nzn, bent man tai reikia gera pusdieni su batais pavaiksciot kad pajausciau patogus/nepatogus, trina/netrina koju  ax.gif  na tai tiek su tais mano prekiu grazinimais  4u.gif  tikiuosi kad basutes pavyks "pranesioti" nes pusles iki krauju man visai nepatinka  blink.gif



odiniamas batams garantija 2 metai, neodiniams lyg tais puse. ir drasiai gali nesti ir grazinti.
Atsakyti
Labutis 4u.gif
Du metus atgal (beveik) nupirkau saldytuva (no frost, samsung) Elektromarket parduotuvej, garantija 3 metai, pavasari jis buvo sugedes (variklis), atvaziavo meistras ir sutaise (nemokamai), bet dabar vel kazkas su temperatura, ir jau sita gedima as taisyt nenoriu. Aisku iskvesiu meistra ir reikalausiu, kad nustatytu gedima. Tai gi noriu, kad grazintu man pinigus, nes preke tikrai nekokybiska. Gal kas nors buvo su panasia situacija susidures g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo eris: 31 rugpjūčio 2009 - 11:33
Sveiki,
As pirkau ciuzini 160x200cm, bet kai atsivezem, jis vos tilpo i lova, igrudom, siaip ne taip. Ciuzinys keliais cm yra didesnis. Skambinau kita diena i parduotuve, o jie atreze,kad tas ciuzinys yra jau ispakuotas ir tas pats,kas apatinis trikotazas, atgal negalima grazinti schmoll.gif , na ka su MB nusprendem, kad jau nebera ka daryt, kaip nors isgyvensim, bet gaila,aisku- ciuzinys brangus ir dar netinka. Dar del visa ko skambinausi tada po keliu dienu i vartotoju teises, ten pasake,kad ciuzinys gali buti mazesnis keliais mm, arba didesnis keliais mm, o pas mus jis didesnis i ploti ir i ilgis, vos ne 3 cm.
Tad taip pat bandziau savaitgali iki parduotuves vedejo dasikapstyt,bet kadangi savaitgalis, tai neimanoma,nes kaip visada ju juk nera. O po to mes isvaziavom is LT 4men.tai kai grizom, aisku teisybes nebeieskojom ir ant jo dabar miegam jau 2 men. tai jau realiai praejo nuo pirkimo 6men.
Paskaiciau cia Jusu visas grazinimo istorijas ir pagalvojau,jei cia ju brokas, tai gal ir as galiu jiems reiksti pretenzijas, juk neatitinka gaminys standarto, tai kaip ir brokas ir jie bet kokiu atveju turetu atsakyti uz ji, nors ir laiko praejo.
Gal kas galit patarti siuo klausimu?
Atsakyti
QUOTE(eris @ 2009 08 31, 12:32)
Labutis  4u.gif
Du metus atgal (beveik) nupirkau saldytuva (no frost, samsung) Elektromarket parduotuvej, garantija 3 metai, pavasari jis buvo sugedes (variklis), atvaziavo meistras ir sutaise (nemokamai), bet dabar vel kazkas su temperatura, ir jau sita gedima as taisyt nenoriu. Aisku iskvesiu meistra ir reikalausiu, kad nustatytu gedima. Tai gi noriu, kad grazintu man pinigus, nes preke tikrai nekokybiska. Gal kas nors buvo su panasia situacija susidures g.gif


Sveiki,
pas mane tokia pati situacija, šaldytuvas pirktas Elektromarkte, tik Zanusis, tokios pačios problemos, meistrai atvažiavo, pataisė, praėjo pusmetis ir vėl tas pats, plius vanduo pradėjo tekėti upeliais iš šaldytuvo. Vėl kvietėm, nieko nerado, liepė dažniau valyti (valau kas mėnesį). Viso išnaudojom tris nemokamus garantinio taisymo talonėlius (daugiau nemokamų iškvietimų nepriklauso). Gal kas galite patarti ką daryti tokiu atveju? Ar įmanoma grąžinti pardavėjui ištisai gendantį šaldytuvą? g.gif
Atsakyti
QUOTE(eris @ 2009 08 31, 06:10)
Labutis 4u.gif
Du metus atgal (beveik) nupirkau saldytuva (no frost, samsung) Elektromarket parduotuvej, garantija 3 metai, pavasari jis buvo sugedes (variklis), atvaziavo meistras ir sutaise (nemokamai), bet dabar vel kazklas su temperatura, ir jau sita gedima as taisyt nenoriu. Aisku iskvesiu meistra ir reikalausiu, kad nustatytu gedima. Tai gi noriu, kad grazintu man pinigus, nes preke tikrai nekokybiska. Gal kas nors buvo su panasia situacija susidures  g.gif

man buvo tas pats su tuo saldytuvu doh.gif man nesaldfe kamera taise taise 2 metus kol galu gale sakau arba pakeiciate man i nauja arba grazinate pinigus kiek taip galima doh.gif tai atveze nauja 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(eris @ 2009 08 31, 08:10)
Labutis 4u.gif
Du metus atgal (beveik) nupirkau saldytuva (no frost, samsung) Elektromarket parduotuvej, garantija 3 metai, pavasari jis buvo sugedes (variklis), atvaziavo meistras ir sutaise (nemokamai), bet dabar vel kazklas su temperatura, ir jau sita gedima as taisyt nenoriu. Aisku iskvesiu meistra ir reikalausiu, kad nustatytu gedima. Tai gi noriu, kad grazintu man pinigus, nes preke tikrai nekokybiska. Gal kas nors buvo su panasia situacija susidures  g.gif

Pirmiausia nueinate i parduotuve ir ten uzpildote forma-pretenzija, kad Jums tas daiktas netinkamai dirba, tada parduotuve privalo didesne nei 10 kg preke pati transportuoti i servisa, arba pasirupinti, kad preke butu apziurima Jums patogioje vietoje. per 10 darbo dienu nuo pretenzijos pateikimo parduotuve privalo rastiskai atsakyti i Jusu pretenzija, jei Jums nepatiktu atsakymas, po to galite kreiptis i Ne maisto prekiu inspekcija. Sekmes
Papildyta:
QUOTE(ide @ 2009 08 28, 00:59)
Perkant prekę lentynoje nurodyta viena kaina, o kasoje išmušama didesnė kaina. Ar turiu teisę reikalauti, kad mokėčiau lentynoje nurodytą kainą? g.gif

Is principo gali, nes kaina nurodyta etiketeje yra viesai prieinama informacija, ir gali buti traktuojama netgi kaip reklama, o uz klaidinancia reklama yra baudziama. Aisku buna tokiu atveju, kai vartotojai tycia apkeicia etiketes, aprasymus, kainas vitrinoje, prie brangesnes padedami pigesnes, todel dauguma tarnybu sprendzianciu tokius gincus, pasiulo susitarti graziuoju
Atsakyti
QUOTE(eris @ 2009 08 31, 07:10)
Labutis 4u.gif
Du metus atgal (beveik) nupirkau saldytuva (no frost, samsung) Elektromarket parduotuvej, garantija 3 metai, pavasari jis buvo sugedes (variklis), atvaziavo meistras ir sutaise (nemokamai), bet dabar vel kazklas su temperatura, ir jau sita gedima as taisyt nenoriu. Aisku iskvesiu meistra ir reikalausiu, kad nustatytu gedima. Tai gi noriu, kad grazintu man pinigus, nes preke tikrai nekokybiska. Gal kas nors buvo su panasia situacija susidures  g.gif



man panašiai buvo, tik nusipirkom ir po kelių dienų neveikia doh.gif , tai tris mėnesius kankinausi ir pats meistras kankinosi, kol kantrybė trūko liepiau keist naują.Tai pakeitė.
Atsakyti