Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas

QUOTE(onute33 @ 2009 08 03, 10:32)
Noriu ir as paklausti patarimo.Situacija tokia,kad pati esu ir pardaveja ir pirkeja,tai yra savo parduotuveje pirkau preke ir ji gali buti nekokybiska,nes panaudojus pasirode brokas.Kaip kreiptis i kokybes inspekcija?Kaip pirkeja ar pardaveja?Nenoriu savo parduotuvei pridaryti nemalonumu.



pirmiausia patarčiau kaip pirkėjai kreiptis į žmogų atsakingą už kokybę. galbūt jums išdėsčius problemą viskas geruoju išsispręs ir iš viso nereikės kreiptis į kokybes inspekcija. o daugiau informacijos apie netinkamos kokybės prekes galite rasti: http://www.ecc.lt/zi...-kokybes-prekes
Atsakyti
As ir turiu beda su telefonu doh.gif nusipirkau is topo centro telefona, zodziu, pasinaudojau juo savaite, po to pradejo grybaut, nepriima visu man siunciamu sms. Pvz is kokiu 5 siustu gaunu 3, kitos dvi taip ir niekada neatiena. Kartais isvis negaunu zinuciu, kartais kas desimtos negaunu, kartais normaliai. Rysio paslaugu tiekejus jau uzknisus negyvai buvau, nes galvojau kad jie kalti, vis skambindavau ir skambindavau, kad negaunu sms'u. Bet jie patikindavo kad viskas tvarkoj su rysiu man, atsiusdavo testines zinutes ir pan. galiausiai pasake, kad isideciau i kita telefona kortele, nes tikriausiai cia butent telefone beda. Na ir ka, su bet kuriuo kitu mobiliuoju viskas tvarkoje, gaunu sms normaliai. Tik persidedu i ta savo naujaji, vel tas pats blink.gif Nezinau ka daryt, topo centro meistrai neranda kad jam kazkas butu negerai. Jauciu issiuncia kelias sms ir gauna normaliai, tad pagal juos veikia... Atgal mobilaus priimti nesutinka. Dabar as jau sesta karta nunesus telefona pas tuos meistrus ir vel kaip faktas nieko neras, nes jau turbut net ir neziuri i ji tik palaiko 2 sav. tipo taise. Ka patartumet?
Atsakyti
QUOTE(Cinamonine @ 2009 08 25, 23:46)
.... Ka patartumet?

kreiptis i gamintojo technini centra ir paziureti kas bus toliau.
Atsakyti
QUOTE(Cinamonine @ 2009 08 25, 23:46)
As ir turiu beda su telefonu doh.gif  nusipirkau is topo centro telefona, zodziu, pasinaudojau juo savaite, po to pradejo grybaut, nepriima visu man siunciamu sms. Pvz is kokiu 5 siustu gaunu 3, kitos dvi taip ir niekada neatiena. Kartais isvis negaunu zinuciu, kartais kas desimtos negaunu, kartais normaliai. Rysio paslaugu tiekejus jau uzknisus negyvai buvau, nes galvojau kad jie kalti, vis skambindavau ir skambindavau, kad negaunu sms'u. Bet jie patikindavo kad viskas tvarkoj su rysiu man, atsiusdavo testines zinutes ir pan. galiausiai pasake, kad isideciau i kita telefona kortele, nes tikriausiai cia butent telefone beda. Na ir ka, su bet kuriuo kitu mobiliuoju viskas tvarkoje, gaunu sms normaliai. Tik persidedu i ta savo naujaji, vel tas pats blink.gif Nezinau ka daryt, topo centro meistrai neranda kad jam kazkas butu negerai. Jauciu issiuncia kelias sms ir gauna normaliai, tad pagal juos veikia... Atgal mobilaus priimti nesutinka. Dabar as jau sesta karta nunesus telefona pas tuos meistrus ir vel kaip faktas nieko neras, nes jau turbut net ir neziuri i ji tik palaiko 2 sav. tipo taise. Ka patartumet?


kreipkis į vartotojų teises mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2009 08 26, 09:13)
kreiptis i gamintojo technini centra ir paziureti kas bus toliau.


Topo centras tai pasakoja, kad gamintojui jie siuncia tik tada, kai patys randa gedima ir tik tada gamintojas gaves telefa patikrina dar karta bei nustato ar galimas grazinimas. O paciam kazkaip be to topo centro galima susisiekt su gamintoju? g.gif

QUOTE(fizė @ 2009 08 26, 11:16)
kreipkis į vartotojų teises  mirksiukas.gif


tai kai topo centre pagrasinom,kad kreipsimes, tie sako, kreipkites, vistiek musu meistrai patvirtins kad nera jokio gedimo ir as siaip sau cia sugalvojau viska blink.gif
Atsakyti
QUOTE(Cinamonine @ 2009 08 27, 00:02)
Topo centras tai pasakoja, kad gamintojui jie siuncia tik tada, kai patys randa gedima ir tik tada gamintojas gaves telefa patikrina dar karta bei nustato ar galimas grazinimas. O paciam kazkaip be to topo centro galima susisiekt su gamintoju? g.gif


tai ir sakau, kreipkis ne i topo centro meistrus, o i autorizuota gamintojo serviza.
Gamintojo puslapiuose dazniausiai buna isvardintos imones, kurios yra specializuoti techninio aptarnavimo centrai tam konkreciam gamintojui.

Telefonas kokio gamintojo?

Atsakyti
QUOTE(Cinamonine @ 2009 08 27, 00:02)

tai kai topo centre pagrasinom,kad kreipsimes, tie sako, kreipkites, vistiek musu meistrai patvirtins kad nera jokio gedimo ir as siaip sau cia sugalvojau viska blink.gif


o bandei pasiskambint i vartotoju teises ir telefonu paklaust ka daryt?

topo centras man irgi taip pat sake kreipkites, bet as jau snekejau su vart. teisemis, tai pries nosi prasyma pakisau, kad priimtu ta daikta atgal, tai uzsiciaupe iskarto
Atsakyti
Telefonas LG. Ne, dar nesikreipiau i vartotoju teises. Dabar palauksiu kai vel po eilinio "remonto" pasiimsiu telefona. Tada reiks gal ir i gamintoja kreiptis paciai. Nu, bus matyt, bet aisku tik tiek, kad nervu dar daug kainuos verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(Cinamonine @ 2009 08 27, 18:18)
Telefonas LG. Ne, dar nesikreipiau i vartotoju teises. Dabar palauksiu kai vel po eilinio "remonto" pasiimsiu telefona. Tada reiks gal ir i gamintoja kreiptis paciai. Nu, bus matyt, bet aisku tik tiek, kad nervu dar daug kainuos verysad.gif



o gal visgi pabandyk pirma pasiskambint į tas vart. teises ir pasikonsultuot ką daryt mirksiukas.gif Aš kai skambinausi nesakiau apie parduotuvę nieko, pati sakė, jeigu tai topo centras, tai visada jie paima expertizei,bet visada ir gražina pinigus arba pakeičia daiktą, čia jau klientas ką nori tą pasirenka. Jie tiesiog nenori turėt labai daug reikalų su tom institucijom smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo fizė: 27 rugpjūčio 2009 - 20:58
Perkant prekę lentynoje nurodyta viena kaina, o kasoje išmušama didesnė kaina. Ar turiu teisę reikalauti, kad mokėčiau lentynoje nurodytą kainą? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Cinamonine @ 2009 08 27, 18:18)
Telefonas LG. Ne, dar nesikreipiau i vartotoju teises. Dabar palauksiu kai vel po eilinio "remonto" pasiimsiu telefona. Tada reiks gal ir i gamintoja kreiptis paciai. Nu, bus matyt, bet aisku tik tiek, kad nervu dar daug kainuos verysad.gif


prasau
UAB "MOBILIŲJŲ TELEFONŲ TECHNINIS CENTRAS" (MTTC) yra įkurtas 2004m. ir yra didžiausias mobiliųjų telefonų servisas Lietuvoje. MTTC yra autorizuotas Nokia, Siemens, Samsung, Sony Ericsson, Motorola, LG gamintojų serviso partneris
cia surasi ir miestus bei kur priima
http://www.mttc.lt/

p.s. reikes uzpildytos originalios LG garantines knygutes/lapo
Atsakyti
QUOTE(ide @ 2009 08 27, 23:59)
Perkant prekę lentynoje nurodyta viena kaina, o kasoje išmušama didesnė kaina. Ar turiu teisę reikalauti, kad mokėčiau lentynoje nurodytą kainą? g.gif



nelabai priversi pardavėja parduoti zemesne kaina, taciau grazinti nusipirkta daikta tikrai gali smile.gif daugiau informacijos apie vartotojo teises įvairiose srityse
Atsakyti