Mano vyriškiui Danijos batų padas trūko po mėnesio. Pats nuėjo, bet grįžo su tais pačiais, niekas nieko...
Žiemos gale pirkom MB batus is A&G, tai pernai panesiojo 2 savaites, dar si menesi gal kokia savaite ir atplyso oda nuo pado As siaip dermantininius vadinu POPIERINIAIS, bet ir tokie mazai kuo skiriasi.
QUOTE(#Mia# @ 2006 11 07, 21:22)
As du kartus grazinau Danijoj: viena karta uztrauktukas sugedo, viena karta tryne (bet situos tai net nepanesiojau). Kazkaip niekad nediskutavo, nes visada ateinu grazinti, o ne pasitarti, ka galima padaryti
Sutinku ,jeigu batai ne kokybishki reik juos grazint,a ne diskutot su pardavejais. Man tai buvo "salamandroj" bande su manim padiskutot del batu grazinimo,bet ash padejus juoms po nosi ceki(su 14 dienu garantija) deze ir maisheli kategorishkai paprashiau pakesti arba atiduoti pinigus.Atejo susiraukusi vedeja ir pakeite prekia.Pardavejai labai jaucia ,kaip nusiteikias pirkejas.
Kreipiausi į ne maisto kokybės inspekciją Klaipėdoje kadangi čia gyvenu. Ten mane išklausė ir paguodė. Pasakė, kad batai gražus, kokybiškos odos, patogus. Ir pati prižadėjo į parduotuvę nuvykti, o po to man paskambinti dar ir šiandien tebelaukiu. Kas nežino Klaipėdos orų juk tam ir batus pirkau, bet
QUOTE(ziza @ 2006 11 08, 11:48)
Mano vyriškiui Danijos batų padas trūko po mėnesio. Pats nuėjo, bet grįžo su tais pačiais, niekas nieko...
Is Danijos pirkti galima tik per didziuosius ispardavimus, kai uz 30-50 Lt nusiperki, tai po to jei ir prakiura, ne taip gaila. O rimtu batu tenka ieskoti kur nors kitur
del batu, manau, grazinti yra menkniekis
as grazinau mobilu telefona po 4 men naudojimo ir atgavau visus pinigelius
as grazinau mobilu telefona po 4 men naudojimo ir atgavau visus pinigelius
Na dėl batų, tai gaila, kad niekaip neatsimeu parduotuvės pavadinimo (nors pastoviai tn perkame ). Taiva, nupirkom vyrui batus, ir... po savaitės nuvarėm į Klaipėdą. Vaikštom po muziejų ir giržiu, kažkas girgžda, taip vis garsiau, garsiau, galvoju, kas čia dabar, gal grindys. Geriau paklausius, paaiškėjo, kad naujieji vyruko batukai ir dar priedo viena siūlė iširusi , nors užsidėjo tik pirmą dieną. Tai, va nunešėm ir parodėm batelių trūkumus. Tai žinokit, mums labai mandagiai pasiūlė arba pinigėlius grąžinti arba pakeistiį naujus.
O dėl 3 mėn. tai nesu dar girdėjusi, kad taip galima, reiks pasidomėti.
O kas liečia telefonus, tai pačiai tenka priimti į remontą telefonukų, tai kartais stebiuosi, nusipirko tik prieš kelias dienas ir atneša remontui. Aš tai pas pardavėją tiesiai eičiau ir reikalaučiau pakeisti, na bet taip aš daryčiau, o kitiems jeigu gerai, tai kam dar patarinėti
O dėl 3 mėn. tai nesu dar girdėjusi, kad taip galima, reiks pasidomėti.
O kas liečia telefonus, tai pačiai tenka priimti į remontą telefonukų, tai kartais stebiuosi, nusipirko tik prieš kelias dienas ir atneša remontui. Aš tai pas pardavėją tiesiai eičiau ir reikalaučiau pakeisti, na bet taip aš daryčiau, o kitiems jeigu gerai, tai kam dar patarinėti
Skaitau ir zinokit jau nervai nelaiko naujas LRCK priimtas 2000metais, daiktu grazinimo taisykles 2001m. o jus vis dar ta pati vis rasote, isvijo nepakeite atsisake, nu kokiam amziuj gyvenate, ginkit savo teises, o neverkslenkit. Eina mat su pardavejom pasitarti, nu juokinga, man sito savigarba neleistu. Eini sau su pareiskimu, kokiais teises aktais remiantis prasote grazinti pinigus uz nekokybiska preke ir paskui pacios jusu ieskos, nes per tris dienas privalo duoti atsakyma.
Papildyta:
O ka butum darius, jei butu taip po menesio
Papildyta:
Papildyta:
[quote=oztoko,2006 11 08, 23:09]
O dėl 3 mėn. tai nesu dar girdėjusi, kad taip galima, reiks pasidomėti.
]
Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas.
Placiau galima pasiskaityti:
http://www.tm.lt/?it...amp;strnr=6.338
Papildyta:
QUOTE(lira @ 2006 11 08, 13:34)
Sutinku ,jeigu batai ne kokybishki reik juos grazint,a ne diskutot su pardavejais. Man tai buvo "salamandroj" bande su manim padiskutot del batu grazinimo,bet ash padejus juoms po nosi ceki(su 14 dienu garantija) deze ir maisheli kategorishkai paprashiau pakesti arba atiduoti pinigus.Atejo susiraukusi vedeja ir pakeite prekia.Pardavejai labai jaucia ,kaip nusiteikias pirkejas.
O ka butum darius, jei butu taip po menesio
Papildyta:
QUOTE(Tiffany @ 2006 11 08, 22:25)
del batu, manau, grazinti yra menkniekis
as grazinau mobilu telefona po 4 men naudojimo ir atgavau visus pinigelius
as grazinau mobilu telefona po 4 men naudojimo ir atgavau visus pinigelius
Papildyta:
[quote=oztoko,2006 11 08, 23:09]
O dėl 3 mėn. tai nesu dar girdėjusi, kad taip galima, reiks pasidomėti.
]
Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas.
Placiau galima pasiskaityti:
http://www.tm.lt/?it...amp;strnr=6.338
Pirkau Danijoj batelius, bet dar kovo mėnesį, gerokai prieš jų nėšiojimo sezoną. Pagulėjo spintoj, o kai atšilo - pradėjau avėti. Na, užteko dviejų kartų - iš šono vienas suplyšo (jie ten kažkaip išsiuvinėti buvo, tai kaip tik toj vietoj). Nežinojau ar parduotuvė pakeis, nes garantija jau buvo beveik besibaigiusi. Tai sumasčiau parašyt el. laišką Danijos puslapy rastu adresu, kažkokios ten vadybininkės. Tai viskas labai gražiai išsisprendė, atrašė kad ateičiau i ten kur pirkau ir pakeis. Taip ir atsitiko Brokas buvo, dar sakė jei suplyš dar kartą, tai pinigus gražins. Nesuplyšo
Na bet apskritai nežinau, kodėl vieniems pakeičia, kitiems ne nuo ko priklauso
Na bet apskritai nežinau, kodėl vieniems pakeičia, kitiems ne nuo ko priklauso
QUOTE(oztoko @ 2006 11 08, 22:09)
O kas liečia telefonus, tai pačiai tenka priimti į remontą telefonukų, tai kartais stebiuosi, nusipirko tik prieš kelias dienas ir atneša remontui. Aš tai pas pardavėją tiesiai eičiau ir reikalaučiau pakeisti, na bet taip aš daryčiau, o kitiems jeigu gerai, tai kam dar patarinėti
As nesiau taisyti, nes pabandzius pamaciau, kad foto liejasi (nu vis tiek, o jei prireiks...), o buvo paskutinis (kita partija neaisku kada, nes toks lievas mobiliukas - MP3 nera ). O kito modelio nenorejau
QUOTE(Ri_a @ 2006 11 09, 06:51)
Na bet apskritai nežinau, kodėl vieniems pakeičia, kitiems ne nuo ko priklauso
Man toks vaizdas, kad nuo pirkejo priklauso ( nu aisku, kokiu nubrozdinimu nemanau, kad keistu), o pardavejoms pasakyti, kad kuo maziau keitimu.
vakar Maximoje pirkau slidininko pirštines, o pasirodė per didelės vaikui. nuvežiau atgal - kam man jos voliosis, kol priaugsim. priėmė ir grąžino pinigus be jokių komentarų.
o kartą Droge, tai nieko nepešiau. pardavėja padėjo išsirinkti šampūną ir neapsižiūrėjau, kad tai ne šampūnas, o balzamas. sumokėjau ir žvilgtelėjau į čekį - balzamas. tai pagalbininkei, sakau, juk šampūną rinkausi. o ji pareiškė, kad pati esu kalta, kad kokybiškų prekių nepriima atgal. neturėjau sveikatos įrodinėti tiesą tąkart, nors žinau, kad turėjo priimti atgal arba pakeisti. pirkėjams reikėtų daugiau drąsos ir ryžto rodyti.
o kartą Droge, tai nieko nepešiau. pardavėja padėjo išsirinkti šampūną ir neapsižiūrėjau, kad tai ne šampūnas, o balzamas. sumokėjau ir žvilgtelėjau į čekį - balzamas. tai pagalbininkei, sakau, juk šampūną rinkausi. o ji pareiškė, kad pati esu kalta, kad kokybiškų prekių nepriima atgal. neturėjau sveikatos įrodinėti tiesą tąkart, nors žinau, kad turėjo priimti atgal arba pakeisti. pirkėjams reikėtų daugiau drąsos ir ryžto rodyti.
QUOTE(barboryte @ 2006 11 05, 01:42)
Oi varge varge,susitart gražiuoju su prekybininkais! Šiandien "Maximoje" susiruošiau pirkti ausines su mikrofonu.Parsinešusi jas namo ir išėmus iš pakuotės pastebėjau,kad jomis neišeis naudotis,nes negaliu normaliai užsidėti dėl per mažos apimties.Po valandos atvykus atgal į parduotuvę konsultantei išdėsčiau priežastį,kodėl manęs prekė netenkina,deja,ši tik pareiškė,jog niekas prekės man nekeis ir pinigų negrąžins,nes keičia tik nekokybiškas prekes.Pasiūlymas jai pačiai pabandyt užsidėt ausines ir įsitikint mano žodžių teisumu kažkodėl nebuvo išgirstas.Vietoj to,buvo mestelta,jog kitą kartą turėčiau kviestis pagalbon konsultantą,kuris padės pasirinkti prekę.Cha cha cha! Ar nejuokinga,konsultantas pralups pakuotę ir padės man prisimatuoti ausines? Va čia tai bent! Kaip ne kaip,grįžau namo su tom nelemtom ausinėm ir mintim,jog reikėtų visgi bandyt išsiaiškint savo,kaip pirkėjos teises.Kas kad nuostoliai minimalūs..
Kazkodel man kilo mintis - gal netycia nusiprikai ausines kuriu lankeli reikia detis ne virs ausu, o ant sprando - na per galą kaklo. Jų lankelis būna žymiai trumpesnis ir senoviniu būdu neužsidėsi...