Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas

QUOTE(unkind @ 2009 07 19, 23:47)
Man su  Elektromarku susidurti dabar teko.
Uzejau nusipirkti nauju ausiniu, nes maniskes jau visai po 2 metu naudojimo mire. Konsultantas ypatingai isrekomendavo vienos is paciu geriausiu audio firmu ausines, kuriu kaina buvo ~60lt. Turiu dabar tas ausines jau antra savaite. Po pirmos sav. is karto atejau grazinti, nes kokybe neatitinka kaina, skauda viena ausi, paklausius vos 15 min.
Kaip ir minejau, po pirmos savaites (anksciau del darbo negalejau atvaziuot), uzsukau grazinimui. Man dave prasyma uzpildyti ir sake laukti 10 dienu, kol bus "priimtas sprendimas". Stai 5 darbo dienos ir 2 nedarbo praejo. Laukiu. O 14 dienu terminas jau "ate"..
Mano 60 litu nuplauke (tikriausiai).
Pati dirbu klientu aptarnavimo srityje ir zinau, kad jie daro savo darba. Tuo paciu zinau, kad kai kurie galetu labiau pakrutinti savo uzpakalius, kad darbas eitusi greiciau. Bet, matyt, jiems patiems naudingiau, kad 14 dienu grazinimo laikotarpis praeitu ir pirkejas netektu savo teisiu grazinimui.

Moralas mano istorijos: nepasitiketi konsultantais, geriau atsivesti su savim drauga, kuris zinotu detales..

manau, kad jums grazins, juk prasyma parasete dar nepraejus 2 savaitems, juk yra data ant prasymo ir tt. g.gif
Atsakyti
QUOTE(unkind @ 2009 07 20, 00:47)
Man su  Elektromarku susidurti dabar teko.
Uzejau nusipirkti nauju ausiniu, nes maniskes jau visai po 2 metu naudojimo mire. Konsultantas ypatingai isrekomendavo vienos is paciu geriausiu audio firmu ausines, kuriu kaina buvo ~60lt. Turiu dabar tas ausines jau antra savaite. Po pirmos sav. is karto atejau grazinti, nes kokybe neatitinka kaina, skauda viena ausi, paklausius vos 15 min.
Kaip ir minejau, po pirmos savaites (anksciau del darbo negalejau atvaziuot), uzsukau grazinimui. Man dave prasyma uzpildyti ir sake laukti 10 dienu, kol bus "priimtas sprendimas". Stai 5 darbo dienos ir 2 nedarbo praejo. Laukiu. O 14 dienu terminas jau "ate"..
Mano 60 litu nuplauke (tikriausiai).
Pati dirbu klientu aptarnavimo srityje ir zinau, kad jie daro savo darba. Tuo paciu zinau, kad kai kurie galetu labiau pakrutinti savo uzpakalius, kad darbas eitusi greiciau. Bet, matyt, jiems patiems naudingiau, kad 14 dienu grazinimo laikotarpis praeitu ir pirkejas netektu savo teisiu grazinimui.

Moralas mano istorijos: nepasitiketi konsultantais, geriau atsivesti su savim drauga, kuris zinotu detales..



na šiaip pirmiausia tai klausimas ar ausinės nebus priskirtos prie garso atkūrimo įrangos, kurios negalima grąžinti vien dėl to, kad jos tau nepatinka. Tačiau kadangi tau jas įsidėjus pradeda skaudėti ausį, tai čia jau gali būti brokas, tokiu atveju tikrai turi palikt.
Palauk tas 10 dienų jų atsakymo ir jei nepatiks jūs atsakymas, kreipkis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją smile.gif ji jau tiksliai viską išnagrinėt turėtų smile.gif

o siaip tai jei pardavėjui pateikei skundą nepraėjus 14 dienų, o jis jį nagrinėja 10 dienų. tai dėl to tikrai negali nuplaukti tavo pinigai, nes tu kreipeisi laiku biggrin.gif
Atsakyti
Bandysiu ir aš aprašyti situaciją, su kuria susidūrė mano mama, gal kas patarsite. Nusipirko mama šaldytuvą iš Elektromarkto LG no frost prieš 3 metus. Parsivežė namo, pajungė ir pastebėjo, kad šaldiklis visai nešaldo doh.gif Kadangi garantija 3 metai tai iškvietė meistrus, jie patvarkė, pakeitė freoną. Kelis mėnesius šaldė lyg ir geriau, bet po to vėl tas pats, nešaldo išvis, temperatūra šaldiklyje pliusinė doh.gif Vėl meistrai kažką tvarkė, bet aišku taip nieko ir nesutvarkė, o mama vis laukė. Taip ir praėjo beveik trys metai, jau tikriausiai per vėlu reikalauti, kad šaldytuvą pakeistų? Manau, kad šaldytuvas buvo brokuotas, nes taip niekada ir nešaldė. O sumokėjus 1600 lt norėtųsi gauti kokybišką prekę ax.gif
Atsakyti
QUOTE(gussste23 @ 2009 07 21, 18:58)
Bandysiu ir aš aprašyti situaciją, su kuria susidūrė mano mama, gal kas patarsite. Nusipirko mama šaldytuvą iš Elektromarkto LG no frost prieš 3 metus. Parsivežė namo, pajungė ir pastebėjo, kad šaldiklis visai nešaldo doh.gif  Kadangi garantija 3 metai tai iškvietė meistrus, jie patvarkė, pakeitė freoną. Kelis mėnesius šaldė lyg ir geriau, bet po to vėl tas pats, nešaldo išvis, temperatūra šaldiklyje pliusinė doh.gif  Vėl meistrai kažką tvarkė, bet aišku taip nieko ir nesutvarkė, o mama vis laukė. Taip ir praėjo beveik trys metai, jau tikriausiai per vėlu reikalauti, kad šaldytuvą pakeistų? Manau, kad šaldytuvas buvo brokuotas, nes taip niekada ir nešaldė. O sumokėjus 1600 lt norėtųsi gauti kokybišką prekę ax.gif


Jums patarčiau pasiskambinti į vartotojų teises, pasiklausti ką daryt tokioj situacijos, kad dar garantinis nesibaigęs. Jie jums tiksliai atsakys.

Mums buvo labai panaši situacija prieš tris metus, irgi pirkau šldytuvą, teko kviestis po savaitės garantinį. Ir taip kvietėm kokius ė kartus per tris mėnesius. Bet pabodo man toks žaidimas, pareikalavau, kad keistų šaldytuvą arba grąžintu pinigus. Tai pakeitė šaldytuvą, patys pasiėmė seną ir atnešė naują. Vargšai vyrai biggrin.gif kurie nešė, nes gyvenam senam name, kur aukštos lubos ir viršutiniame aukšte.

Dabar aš nevežu į jokius garantinius schmoll.gif Beveik prieš mėnesį grąžinau į Topo centrą kavos aparatą, kuris kainavo ne 100 Lt, buvo brokas. Jie irgi sakė kreipkitės į garantinį, o aš iškarto su prašymu, kad prekę priimtu atgal. Neturėjo kur dingt, teko jiems jį paimti diagnostikai, o po 10 dienų gražino pinigus.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo fizė: 21 liepos 2009 - 20:19
QUOTE(gussste23 @ 2009 07 21, 18:58)
Bandysiu ir aš aprašyti situaciją, su kuria susidūrė mano mama, gal kas patarsite. Nusipirko mama šaldytuvą iš Elektromarkto LG no frost prieš 3 metus. Parsivežė namo, pajungė ir pastebėjo, kad šaldiklis visai nešaldo doh.gif  Kadangi garantija 3 metai tai iškvietė meistrus, jie patvarkė, pakeitė freoną. Kelis mėnesius šaldė lyg ir geriau, bet po to vėl tas pats, nešaldo išvis, temperatūra šaldiklyje pliusinė doh.gif  Vėl meistrai kažką tvarkė, bet aišku taip nieko ir nesutvarkė, o mama vis laukė. Taip ir praėjo beveik trys metai, jau tikriausiai per vėlu reikalauti, kad šaldytuvą pakeistų? Manau, kad šaldytuvas buvo brokuotas, nes taip niekada ir nešaldė. O sumokėjus 1600 lt norėtųsi gauti kokybišką prekę ax.gif



na kad lauke ir niekur nesikreipe tai negerai (jai paciai)
taciau zinau, kad garantinis laikotarpis neskaiciuojamas remonto metu - jis pratesiamas tam laikui, kuri negalejot daikto naudoti del gedimo, remonto, o jei buvo pakeista esmine daikto dalis - garantija skaiciuojama is naujo smile.gif
jusu atveju, aisku, geriausia kuo skubiau kreiptis i vartotoju teisiu apsaugos tarnyba biggrin.gif
Atsakyti
Teko praeita savaite grazinti netinkancius dzinsus i Takko parduotuve,jokiu problemu,ir parduotuve didziuli pliusa is manes uzsidirbo. thumbup.gif
Atsakyti
Noriu ir as paklausti patarimo.Situacija tokia,kad pati esu ir pardaveja ir pirkeja,tai yra savo parduotuveje pirkau preke ir ji gali buti nekokybiska,nes panaudojus pasirode brokas.Kaip kreiptis i kokybes inspekcija?Kaip pirkeja ar pardaveja?Nenoriu savo parduotuvei pridaryti nemalonumu.
Atsakyti
Padekit 4u.gif
Sugedo telefonas (gedimu milijonas vaizdziai tariant), jam garantija suteikta 3 metu, nuo pirkimo praejo 2 metai, nunesiau taisyt, nesutaiso (nu neimanoma, tipo suslapinau ir panasus juokai - o to tikrai nebuvo), grazina nesutaisyta. Ka tokiu atveju turiu teise daryt? Prasyt naujo, atlygint zala kazkaip tai, ar tai normalu - nepataiso tai nepataiso?? help me blush2.gif g.gif
Atsakyti
QUOTE(laaaurita @ 2009 08 18, 19:07)
Padekit  4u.gif
Sugedo telefonas (gedimu milijonas vaizdziai tariant), jam garantija suteikta 3 metu, nuo pirkimo praejo 2 metai, nunesiau taisyt, nesutaiso (nu neimanoma, tipo suslapinau ir panasus juokai - o to tikrai nebuvo), grazina nesutaisyta. Ka tokiu atveju turiu teise daryt? Prasyt naujo, atlygint zala kazkaip tai, ar tai normalu - nepataiso tai nepataiso?? help me  blush2.gif  g.gif


pabandykit paskambint į vartotojų teises, ten jie tikrai Jums atsakys ką daryt smile.gif
Atsakyti
Parasiau el laiska, gal atrasys...norejau ir jusu nuomones dar isgirsti smile.gif
Atsakyti
QUOTE(laaaurita @ 2009 08 18, 20:24)
Parasiau el laiska, gal atrasys...norejau ir jusu nuomones dar isgirsti  smile.gif



na visgi telefoną pirkote ne prieš 2 mėn., o prieš 2 metus. Tai į šį rupimą klausimą jums tikrai geriau atsakys vartotojų teisės smile.gif

Aš pati esu gražinusi ne telefoną, o kavos aparatą, kurį panaudojau tris mėn., tai be problemų.

Sėkmės 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(laaaurita @ 2009 08 18, 19:07)
Padekit  4u.gif
Sugedo telefonas (gedimu milijonas vaizdziai tariant), jam garantija suteikta 3 metu, nuo pirkimo praejo 2 metai, nunesiau taisyt, nesutaiso (nu neimanoma, tipo suslapinau ir panasus juokai - o to tikrai nebuvo), grazina nesutaisyta. Ka tokiu atveju turiu teise daryt? Prasyt naujo, atlygint zala kazkaip tai, ar tai normalu - nepataiso tai nepataiso?? help me  blush2.gif  g.gif

gali nunesti i kita technini centra ( pagal gamintoja dazniausiai ju buna ne vienas), kad isduotu pazyma kas yra telefonui (neprasyk taisyti, o tik konstatuoti, kas yra ir ar matosi pazeidimai del vartotojo kaltes). Jeigu ir ju isvadose bus pamineta dregme, nu tai vadinasi nesaugojai daikto - gal lietuje kada atsiliepiai ar slapiom rankom paemei ( kartais to uztenka).
O kiti atveju bent jau prie vartotoju teises turesi argumenta, kad tave mausto. Nes jeigu yra korozijos pedsakai ( dregme) telefone jam absoliuciai jokia garantija negalioja ir visai nesvarbu kiek naudojaisi 2 menesius ar du metus)
Atsakyti