QUOTE(Penkta @ 2009 06 19, 20:47)
Man irgi iškilo tokia problema. Pirkau batelius, lyg ir viskas buvo gerai, bet kai užzidėjau ir pavaikščiojau, žiauriai nutryne abiejų kojų pirštus - iškilo milžiniškos pūslės. Na ką gi, toliau tikrai savęs nežalosiu, tad nusprendžiau juos grąžinti. Nuėjus į parduotuvę mane užsipuolė, kad tikrai pinigų negrąžins, nes matosi, kad nešiota (padai šiek tiek aptrinti, savaime suprantama, juk ne oru skraidau), ir čia jokios inspekcijos nepadės. Tada parašiau prašymą, bet va paskambino ir pasakė, kad jis nepatenkintas ir kad ateičiau pasiimti batų. Jau pasiruošus kovoti iki galo, nes jei tik kartą panešiojau ir dėl tokių dalykų nepriima, tai verčia abejoti dėl batų kokybės (tai kas tada su jais bus po mėn nešiojimo?). Tuo labiau pati parduotuvė išleido lankstinuką, kuriame rašo, kad galima grąžinti batus, jei nebuvo KURĮ LAIKĄ nešioti, o aš užsidėjau tik kartą. Ką patartumėte mano situacijoj?
Jei matosi, kad nešiota, jie turi teisę nepriimti ir negrąžinti pinigų
pasiskaityk, prekių grąžinimo taisykles ten parašyta
Žmogui, kuris žino kur eina, pasaulis duoda kelią. D.S.Džordanas