Įkraunama...
Įkraunama...

Prekių grąžinimas

QUOTE(Nerutė @ 2009 06 08, 17:17)
g.gif laukiam tesinio  4u.gif apatinio trikotazo lyg nekeicia, tai kaip paziuresi i maudoma  unsure.gif  g.gif

Priėmė bigsmile.gif Ir be kalbų thumbup.gif
Maudomas kaip ir ne apatinis, nes apatinį ne visi mato, o su šiuo kostiumėliu vaikštai viešai, tad jei kas negražiai guli... hihihi.gif
Be to kelnaitėse gi būna toks skaidrus įklotėlis įklijuotas higienos sumetimais matuojant rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(Donatas ir Monika @ 2009 06 09, 01:19)
Bandyti neverta

Yra toks dalykas, kaip pardavėjo geranoriškumas bei stengimasis, kad klientas pas jį sugrįžtų.

Dažnai Lietuvos pardavėjų trumparegiškumas yra tiesiog stulbinantis. Išsidirbinėja dėl šūdniekių, matote, įstatymas neįpareigoja daikto keisti. O apie tai, kad tas pirkėjas į jų parduotuvę gyvenime kojos nekels bei jų vardą su š maišys visuose internetiniuose forumuose bei draugams pasakos, jiems nesvarbu.

Kita vertus, jei pardavėjas priims prekę atgal net jei neprivalo to daryti, tai gaus klientą, galima sakyti "for life", žmogus drąsiai eis ir pirks pas jį, nes žinos, kad jei kas, tai problemų su pakeitimu ar grąžinimu nebus. Ir visur girs tą pardavėją.

Taip, kad apturėtas keliasdešimt litų nuostolis dėl grąžintos prekės galėtų per artimiausius mėnesius virsti keletos tūkstančių litų pelnu. Gautųsi kone kaip reklaminės išlaidos, tik skirtumas tas, kad tokia reklama, kai žmogus žmogui rekomenduoja „vat tas ir anas pardavėjas labai liuks, tik pas jį pirk“ yra nepalyginamai veiksmingesnė, nei pašto dėžutėje rasta reklaminė skrajutė...

Atsakyti
QUOTE(Anistėja @ 2009 06 09, 00:05)
Priėmė bigsmile.gif Ir be kalbų thumbup.gif

thumbup.gif super 4u.gif su tuo ir sveikinam 4u.gif bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(liūtuke @ 2009 06 07, 23:03)
g.gif kažin ar keis, prekę pirkėjas privalo grąžinti tvarkingą. Įdomu kur tokį "padėvėta" pirkote?

Mano mama nusipirko is LUX uz 4190 lt. jie gudrus aferistai!!!
pirkimo-pardavimo sutartis pasirasoma is karto po reprezentacijos tavo namuose, o preke atveza tik po keliu dienu!!!
o jau kokia ja gausi, tai bus tavo rupestis ir problema, juk sutartis jau pasirasyta!!!
dabar bandau mama is nereikalingu rupesciu istraukti!!!
Atsakyti
QUOTE(ritulis2 @ 2009 06 10, 08:09)
Mano mama nusipirko is LUX uz 4190 lt. jie gudrus aferistai!!!
pirkimo-pardavimo sutartis pasirasoma is karto po reprezentacijos tavo namuose, o preke atveza tik po keliu dienu!!!
o jau kokia ja gausi, tai bus tavo rupestis ir problema, juk sutartis jau pasirasyta!!!
dabar bandau mama is nereikalingu rupesciu istraukti!!!

SIAUBAS blink.gif manau kad per tiek laiko kiek mama ji turi tikrai jis nenusidevejo taip, ir turetu keisti arba grazinti pinigus.....
apie LUX isvis tyliu, priskrete kaip muses prie sh,,, uzkniso sakyt kad nebeskambintu bash.gif:
Atsakyti
QUOTE(Anistėja @ 2009 06 08, 23:05)
Priėmė bigsmile.gif Ir be kalbų thumbup.gif
Maudomas kaip ir ne apatinis, nes apatinį ne visi mato, o su šiuo kostiumėliu vaikštai viešai, tad jei kas negražiai guli... hihihi.gif
Be to kelnaitėse gi būna toks skaidrus įklotėlis įklijuotas higienos sumetimais matuojant rolleyes.gif

Džiugu girdėti! thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif

Skeptikėms pasakysiu, kad nesutinku su Jumis, bandyti tikrai verta, per ausį neduos, štai žmogui pasisekė. Labai šaunu!!!!!!!!!! thumbup.gif
Papildyta:
QUOTE(ritulis2 @ 2009 06 10, 07:09)
Mano mama nusipirko is LUX uz 4190 lt. jie gudrus aferistai!!!
pirkimo-pardavimo sutartis pasirasoma is karto po reprezentacijos tavo namuose, o preke atveza tik po keliu dienu!!!
o jau kokia ja gausi, tai bus tavo rupestis ir problema, juk sutartis jau pasirasyta!!!
dabar bandau mama is nereikalingu rupesciu istraukti!!!

Patvirtinsiu savo teiginį, bandyti tikrai reikia. Nenorės geruoju, galima pagąsdinti vartotojų tesėmis, tik kreiptis patariu raštiškai. Sėkmės! 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(liūtuke @ 2009 06 10, 13:47)
Džiugu girdėti! thumbup.gif  thumbup.gif  thumbup.gif

Skeptikėms pasakysiu, kad nesutinku su Jumis, bandyti tikrai verta, per ausį neduos, štai žmogui pasisekė. Labai šaunu!!!!!!!!!! thumbup.gif
Papildyta:

Patvirtinsiu savo teiginį, bandyti tikrai reikia. Nenorės geruoju, galima pagąsdinti vartotojų tesėmis, tik kreiptis patariu raštiškai. Sėkmės! 4u.gif

Taip ir padarem!!! Kreipemes i firma rastu, vakar buvom posedy su direktoriumi, pats pripazino, kad dulkiu siurblys padevetas!!! Siulo mums nauja dulkiu siurbli, bet mes su AFERISTAIS nebenorim jokiu reikalu tureti!!! Norim nutraukti su jais sutarti ir susigrazinti avansa!!! Sake, kad siandien duos atsakyma, ar patenkins musu nora.
P.S. Is mamos paeme avansa uz preke, bet jokio kasos cekio ar pinigu paemimo orderio ji negavo!!! ar tai ne DIDELIS NUSIKALTIMAS???
Atsakyti
Sveiki smile.gif
Kadangi šiandien teko atsidurti gana kurioziškoje situacijoje, bandant pardavėjui grąžinti mano manymu nekokybišką prekę, dalinuosi patirtimi 4u.gif
2009-02-14 Kauno Megoje UAB "Nigintos Džinsai" parduotuvėje nusipirkau Levis' dzinsus. Jie labai greitai pradėjo dilti per siules, o po 1,5 mėn dėvėjimo jų užpakalis ganėtinai neįtikėtinoje vietoje tiesiog suplyšo (ne per siūlę). Kadangi kurį laiką negalėjau rasti pirkimo čekio, tuos džinsus po 3 mėn. (2009-05-12)pridaviau "ekspertizei" kitoje UAB "Nigintos Džinsai" tinklui priklausančioje parduotuvėje (Vilniaus Akropolyje "firminėje" Levis' parduotuvėje).
Linksmoji dalis - džinsai tiesiog dingo bigsmile.gif Nei viena iš darbuotojų visais kontaktiniai numeriais, kuriais sugebėjau rasti, nieko apie jokius džinsus suplyšusiu užpakaliu nieko nežino cool.gif

Po konsultacijų su keliais Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos specialistais, reziumuoju ir jums:
1. Turint įtarimų dėl nekokybiškos prekės, jei 14 d. laikotarpis jau praėjo, pirmiausiai rekomenduojama kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (nuvežti prekę su pirkimo čekiu).
2. Jei kreipiatės visgi tiesiai į pardavėją, tai jokiu būdu negalima atiduoti pirkimo čekio originalo (tik kopiją).
3. Ant nustatytos formos dokumento, kurį reikia pildyti priduodant prekę, būtina išsireikalauti priėmusio prekę darbuotojos vardą, pavardę, parašą ir datą ir sau pasidaryti kopiją.
4. Pardavėjas savo išvadas dėl prekės turi suformuluoti per 10 (darbo) dienų.

O aš... neturiu nei čekio originalo, nei priėmusios tuos džinsus bobos parašo.
Ale yra ir geroji pusė. Turiu naudingos patirties doh.gif


Atsakyti
QUOTE(ritulis2 @ 2009 06 11, 08:01)
Taip ir padarem!!! Kreipemes i firma rastu, vakar buvom posedy su direktoriumi, pats pripazino, kad dulkiu siurblys padevetas!!! Siulo mums nauja dulkiu siurbli, bet mes su AFERISTAIS nebenorim jokiu reikalu tureti!!! Norim nutraukti su jais sutarti ir susigrazinti avansa!!! Sake, kad siandien duos atsakyma, ar patenkins musu nora.
P.S. Is mamos paeme avansa uz preke, bet jokio kasos cekio ar pinigu paemimo orderio ji negavo!!! ar tai ne DIDELIS NUSIKALTIMAS???

Džiugu, kad reikalai juda thumbup.gif tikrai aferistai, nes kasos čekį (kažkokį dokumentą, liudijantį pinigų paėmimo faktą ) PRIVALO duoti
Papildyta:
QUOTE(Rimaz @ 2009 06 11, 14:13)
Sveiki smile.gif
Kadangi šiandien teko atsidurti gana kurioziškoje situacijoje, bandant pardavėjui grąžinti mano manymu nekokybišką prekę, dalinuosi patirtimi 4u.gif
2009-02-14 Kauno Megoje UAB "Nigintos Džinsai" parduotuvėje nusipirkau Levis' dzinsus. Jie labai greitai pradėjo dilti per siules, o po 1,5 mėn dėvėjimo jų užpakalis ganėtinai neįtikėtinoje vietoje tiesiog suplyšo (ne per siūlę). Kadangi kurį laiką negalėjau rasti pirkimo čekio, tuos džinsus po 3 mėn. (2009-05-12)pridaviau "ekspertizei" kitoje UAB "Nigintos Džinsai" tinklui priklausančioje parduotuvėje (Vilniaus Akropolyje "firminėje" Levis' parduotuvėje).
Linksmoji dalis - džinsai tiesiog dingo bigsmile.gif Nei viena iš darbuotojų visais kontaktiniai numeriais, kuriais sugebėjau rasti, nieko apie jokius džinsus suplyšusiu užpakaliu nieko nežino cool.gif 

Po konsultacijų su keliais Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos specialistais, reziumuoju ir jums:
1. Turint įtarimų dėl nekokybiškos prekės, jei 14 d. laikotarpis jau praėjo, pirmiausiai rekomenduojama kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (nuvežti prekę su pirkimo čekiu).
2. Jei kreipiatės visgi tiesiai į pardavėją, tai jokiu būdu negalima atiduoti pirkimo čekio originalo (tik kopiją).
3. Ant nustatytos formos dokumento, kurį reikia pildyti priduodant prekę, būtina išsireikalauti priėmusio prekę darbuotojos vardą, pavardę, parašą ir datą ir sau pasidaryti kopiją.
4. Pardavėjas savo išvadas dėl prekės turi suformuluoti per 10 (darbo) dienų.

O aš... neturiu nei čekio originalo, nei priėmusios tuos džinsus bobos parašo.
Ale yra ir geroji pusė. Turiu naudingos patirties doh.gif

drinks_cheers.gif patirtis thumbup.gif +pasidalinta patirtim thumbup.gif +antireklama parduotuvei smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Rimaz @ 2009 06 11, 15:13)
Sveiki smile.gif
Kadangi šiandien teko atsidurti gana kurioziškoje situacijoje, bandant pardavėjui grąžinti mano manymu nekokybišką prekę, dalinuosi patirtimi 4u.gif
2009-02-14 Kauno Megoje UAB "Nigintos Džinsai" parduotuvėje nusipirkau Levis' dzinsus. Jie labai greitai pradėjo dilti per siules, o po 1,5 mėn dėvėjimo jų užpakalis ganėtinai neįtikėtinoje vietoje tiesiog suplyšo (ne per siūlę). Kadangi kurį laiką negalėjau rasti pirkimo čekio, tuos džinsus po 3 mėn. (2009-05-12)pridaviau "ekspertizei" kitoje UAB "Nigintos Džinsai" tinklui priklausančioje parduotuvėje (Vilniaus Akropolyje "firminėje" Levis' parduotuvėje).
Linksmoji dalis - džinsai tiesiog dingo bigsmile.gif Nei viena iš darbuotojų visais kontaktiniai numeriais, kuriais sugebėjau rasti, nieko apie jokius džinsus suplyšusiu užpakaliu nieko nežino cool.gif 
/...../

Situacija išsisprendė - šiandien pasikalbėjau su Akropolio parduotuvės vedėja, paminėjau vartotojų teisių apsaugos tarnybą, priminiau terminus, per kuriuos jie privalėjo pateikti man atsakymą. Nepraėjus nei 15 min po mano skambučio, sulaukiau atsakomojo, su kvietimu atvykti į Akropolio Levis' parduotuvę pasiimti pinigus už džinsus smile.gif

Moralas - neišmeskite batų, rūbų etc pirkimo čekių cool.gif Ir nebijokit kreiptis į atsakingas institucijas, tam kad nebūtų pažeidžiamos jūsų teisės 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Rimaz @ 2009 06 12, 10:00)
Situacija išsisprendė - šiandien pasikalbėjau su Akropolio parduotuvės vedėja, paminėjau vartotojų teisių apsaugos tarnybą, priminiau terminus, per kuriuos jie privalėjo pateikti man atsakymą. Nepraėjus nei 15 min po mano skambučio, sulaukiau atsakomojo, su kvietimu atvykti į Akropolio Levis' parduotuvę pasiimti pinigus už džinsus smile.gif

Moralas - neišmeskite batų, rūbų etc pirkimo čekių  cool.gif Ir nebijokit kreiptis į atsakingas institucijas, tam kad nebūtų pažeidžiamos jūsų teisės 4u.gif

drinks_cheers.gif čekių ismesti nereikia smile.gif Džiugu, kad viskas tavo naudai išsisprendė thumbup.gif
Atsakyti
[quote=liūtuke,2009 06 11, 18:43]
Džiugu, kad reikalai juda thumbup.gif tikrai aferistai, nes kasos čekį (kažkokį dokumentą, liudijantį pinigų paėmimo faktą ) PRIVALO duoti
Papildyta:
Tai va, patenkino jie musu visus norus!!!
Bet pries tai teko pagasdinti EKONOMINIU NUSIKALTIMU POLICIJA, nes ceki ar kita dokumenta liudijanti, kad pinigus jie pasieme, mums privalejo duoti!!!
Tai firma butu 100 kart didesniu nemalonumu turejusi!!!
Reikia kovoti uz savo teises biggrin.gif
Aciu uz palaikyma ir komentarus 4u.gif
Atsakyti