Sveiki
Kadangi šiandien teko atsidurti gana kurioziškoje situacijoje, bandant pardavėjui grąžinti mano manymu nekokybišką prekę, dalinuosi patirtimi
2009-02-14 Kauno Megoje UAB "Nigintos Džinsai" parduotuvėje nusipirkau Levis' dzinsus. Jie labai greitai pradėjo dilti per siules, o po 1,5 mėn dėvėjimo jų užpakalis ganėtinai neįtikėtinoje vietoje tiesiog suplyšo (ne per siūlę). Kadangi kurį laiką negalėjau rasti pirkimo čekio, tuos džinsus po 3 mėn. (2009-05-12)pridaviau "ekspertizei" kitoje UAB "Nigintos Džinsai" tinklui priklausančioje parduotuvėje (Vilniaus Akropolyje "firminėje" Levis' parduotuvėje).
Linksmoji dalis - džinsai tiesiog dingo
Nei viena iš darbuotojų visais kontaktiniai numeriais, kuriais sugebėjau rasti, nieko apie jokius džinsus
suplyšusiu užpakaliu nieko nežino
Po konsultacijų su keliais Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos specialistais, reziumuoju ir jums:
1. Turint įtarimų dėl nekokybiškos prekės,
jei 14 d. laikotarpis jau praėjo, pirmiausiai rekomenduojama kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (nuvežti prekę su pirkimo čekiu).
2. Jei kreipiatės visgi tiesiai į pardavėją, tai
jokiu būdu negalima atiduoti pirkimo čekio originalo (tik kopiją).
3. Ant nustatytos formos dokumento, kurį reikia pildyti priduodant prekę, būtina išsireikalauti priėmusio prekę darbuotojos vardą, pavardę, parašą ir datą ir sau pasidaryti kopiją.
4. Pardavėjas savo išvadas dėl prekės turi suformuluoti per 10 (darbo) dienų.
O aš... neturiu nei čekio originalo, nei priėmusios tuos džinsus bobos parašo.
Ale yra ir geroji pusė. Turiu naudingos patirties