tie ibrezimai yra dvejose vietose, ir kai monitorius isjungtas tai matosi, o kai ijungtas tai tokios demeles matosi, mes ji pirkom vakar, snd vel buvom nuvaziave ir pasake atvaziuot antradieni nes bus meistras ir tada ziures, o kalbejom tik su konsultantu.
ziurekit tik neuzdelskit, nes po to sakys,kad terminas praejo ir jus su niekuo anksciau nekalbejot tikiuosi rytoj gausit nauja ir parasykit rastu prasyma apie broka, kaip "niekasnenorėjomirti" minejo auksciau
Taivat pakeite mums ta minitoriu ir labai maloniai, be jokiu pykciu ar priekaistu, tiesiog pasake, kad tai yra gamybinis brokas , nes yra sudege skystieji kristalai. Papildyta: labai aciu man padejusioms mamytems
Aš niekada nesileidžiu kvailinama, todėl jau nemažai prekių savų ir draugų esu grąžinusi (niekada nepiktnaudžiauju). Jei reiks pagalbos kreipkitės, padėsiu kuo galėsiu.
Ar teko kam nors grąžinti prekę, pirktą akcijos metu? Prekės grąžinimas jau ne akcijos metu. Man tai nepavyko. Gerai kad prekė nebuvo labai brangi, bet vis tiek buvo pikta.
tai ir man taip atrodė (ir dabar taip manau), kad koks skirtumas akcijinė prekė ar ne, bet man prekės nekeitė, nes akcija buvo pasibaigus, kainos nebe tokios pačios, nėra kaip apiforminti grąžinimo ir t.t.Išsibariau bet vistiek nieko nepešiau.
tai ir man taip atrodė (ir dabar taip manau), kad koks skirtumas akcijinė prekė ar ne, bet man prekės nekeitė, nes akcija buvo pasibaigus, kainos nebe tokios pačios, nėra kaip apiforminti grąžinimo ir t.t.Išsibariau bet vistiek nieko nepešiau.
(UNITED COLORS OF BENETTON parduotuvej VILNIUJ nusipirkau timpas nesciajai, namie apsiaviau - ziuriu, kad apacioj, vienos klesnes uztrauktukas sugedes, nutrukes ir neuzsisega (kai pirkau - buvo neuzsegta, bet nekreipiau demesio: vienas uzsegtas, kitas - ne). Gyvenu KAUNE, kur irgi yra Benetton parduotuve.)
taigi, Kaune nekeite, nes skirtingos firmos, kiti savininkai. Vilniuj pakeite be jokiu broblemu.
Sveikutes, turiu beda tokia - Danijoj pirkau batus pries savaite, pradejau nesiot ir pamaciau kad vienoj vietoj visiskai net ne kojos lenkimo metasi tokia labai nemaloni rauksle kuri tikrai nepuosia bato.Nukeliavau i parduotuve tai pardaveja man pradejo kabint kazkokius marazmus apie etiska batu nesiojima (cia jiems zinomas kazkoks seminaras).As paaiskinau situacija, kad jei abu batai vienodai taip butu as nereiksciau cia jokiu pretenziju, o dabar tenoriu kokybes.Tai ji tepasiule man palikt batus, kad jie atiduos kazkokiam ten savo batsiuviui kuris atliks neva ten "ekspertize" del ko ta rauksle taip metasi.As ir pasakiau, kad tai jusu batsiuvis ir galiu garantuoti kad jis ivertins palankiai jums. Tai vat, visiskai nezianu ka daryt.Taip svajojau apie tuos batukus ir se tau Gal kas esat atsidure panasioj situacijoj ir ka nors patartumet???
Kas del batu tai tikrai turi kreiptys i vartotoju teise. o as sia vasara su vyro dukra nuejom i eurokos parduotuve or jai nupirkau vaikiska lupu bizgesi, kai vaikas uzsitepe jo pradejo man sakyti, kad jis labai degina lupas geriau apziurejus ta blizgesi pamaciau, kad ant jo nera jokio lietuvisko aprasymo as atgal i ta parduotuve ir pradejau aiskintis kodel nera lietuvisko aprasymi ant blizgesio, kad tas lupu blizgesis '' tipo '' saldantis nors kai pati pasitepiau juo ar tikrai jau taip baisu tai tikrai jausmas ne koks tai pardaveja man nuo sienos kaskokia knyga nueme ir pasake cia visa informacijaapie sia kosmetika patikekit knyga tikrai neisplonuju buvo tipo turejot ja perskaityti ir butumet suzinoje apie sia kosmetika
Nors nekokybiškos ar nepatikusios prekės grąžinimas aiškiai apibrėžtas Lietuvos įstatymų, pardavėjai vis dar mėgsta jį interpretuoti savaip. Ypač daug pažeidimų vartotojų teisių gynėjai aptinka prekiaujant batais.
Beveik kiekvienas tokią prekę įsigijęs pirkėjas gali pasakyti, kad daugelyje parduotuvių garantija naujiems batams duodama tik dviem savaitėms, o vėliau teisybės jau nebeverta ieškoti. Tačiau vartotojų teisių gynėjai įspėja netikėti tokiais prekybininkų prasimanymais pretenzijas dėl nekokybiškos avalynės galima pateikti per dvejus metus.
Dažnai pasitaiko atvejų, kai parduotuvės du skirtingus garantinius terminus suplaka į vieną. Per keturiolika dienų grąžinami tik nepatikę, bet kokybiški batai. O radus defektus, kurie buvo dar prieš perkant šią prekę, į pardavėjus galima kreiptis per dvejus metus, vartotojų teises aiškino Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Panevėžio apskrities skyriaus vedėja Loreta Čerauskienė.
Tokių atvejų gana nemažai pasitaiko, kai perkami sezoninio išpardavimo batai.
Pavyzdžiui, rudenį išparduodamos basutės. Jas pirkėjas greičiausiai išbandyti galės vasarą ir tik tada pastebės visus defektus, sakė pašnekovė.
Tuomet, anot jos, nereikia išsigąsti ant garantinio lapo parašyto dviejų savaičių termino ir su preke bei jos pirkimo čekiu kreiptis į pardavėjus. Išsiaiškinus, kad tai buvo nekokybiškas daiktas, pardavėjas privalo ištaisyti trūkumus, pakeisti prekę, sumažinti jos kainą arba grąžinti pinigus.
Vartotojas pasirenka
Tačiau toks vartotojų pasirinkimas išlyginant patirtus nuostolius prekybininkų dažnai ignoruojamas. Ne vienam teko susidurti su tokiu atveju, kad pardavėjas, numojęs ranka, liepia išsirinkti kitą prekę.
Todėl, pasak L.Čerauskienės, visada reikia išsiaiškinti visą su prekės grąžinimu susijusią informaciją. O pardavėjas privalo viską paaiškinti arba raštu išdėstyti sąlygas.
Tačiau pašnekovė pažymėjo, kad tai padaryti prekybininkams ne visada tinkamai pavyksta ir dėl to vėliau kyla įvairių nesusipratimų, pažeidžiamos vartotojų teisės.
Batų pirkėjus klaidinantis atvejis užfiksuotas parduotuvės Danija informaciniame lapelyje. Jame batų grąžinimo sąlygas išdėstantis punktas kelia abejonių įspėjama, kad pinigai negrąžinami, jei batai panešioti ir pirkėjui netinka dydis, modelis ar avalynė nepatogi.
Tačiau, L.Čerauskienės teigimu, vartotojai tai padaryti turi teisę. Mat daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės nusako, kad jeigu nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, žmogus turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti pirkinį analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi tinkamo daikto, pirkėjas turi teisę grąžinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
Detalių garantija
Vartydama tą patį parduotuvės Danija informacijos lapelį vedėja pastebėjo dar vieną netikslumą dėl to, kad prekės garantija neduodama nedidelio taisymo reikalaujančioms keičiamoms apdailos detalėms, vidpadžiams, pakaloms.
Šis punktas neaiškus, nesuprantamas. Garantija turi būti duodama visoms prekės sudėtinėms dalims. Pagal Civilinį kodeksą pakeisti techniškai sudėtingą ir brangią prekę pirkėjas turi teisę reikalauti, jeigu tos prekės kokybei nustatyti reikalavimai iš esmės pažeisti. Taigi reikėtų kiekvieną atvejį vertinti atskirai, nes ir maža netinkamos kokybės sudėtinė daikto dalis gali turėti įtakos prekės tinkamumui naudoti pagal paskirtį, aiškino L.Čerauskienė.
Pašnekovė teigė: buvo tokių atvejų, kad pirmąją avalynės mūvėjimo dieną nukrito pakala. To, pasak jos, neturėtų būti, nes be pakalos batų avėti neįmanoma, todėl buvo patenkintas vartotojo pasirinktas reikalavimas grąžinti už netinkamos kokybės batus sumokėtus pinigus.
Kaip tikino L.Čerauskienė, galima reikalauti iš pardavėjo pastebėtą trūkumą nemokamai per įmanomą terminą sutvarkyti.