QUOTE(Simpatiaska @ 2008 07 23, 18:03)
o kur reikia kreiptys tokiu atveju jei pvz uzsakiau preke is hobby hall,sumokejau,
bet netiko kokybe grazinau,jie zadejo grazinti pinigus ir jau virs men.negrazina??
vis raso kad issiusta preke nepasieke sandelio...
turiu ir ceki is pasto ir banko israsa kad sumoketi pinigai ir visus hobby hall laiskus kur raso kad grazins ir negrazina
bet netiko kokybe grazinau,jie zadejo grazinti pinigus ir jau virs men.negrazina??
vis raso kad issiusta preke nepasieke sandelio...
turiu ir ceki is pasto ir banko israsa kad sumoketi pinigai ir visus hobby hall laiskus kur raso kad grazins ir negrazina
kreipkis į vartotojų teisių apsaugą.
mano draugė kaip tik dėl panašios situacijos bilinėjasi: sumokėjo už prekes, bet jų negavo. "Paaiškiname, kad, vadovaujantis Vartotojų teisių apsaugos įstatymu, Jums reikia į pardavėją kreiptis rašytine forma. Pretenzijoje/prašyme aiškiai nurodykite reikalavimą nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį ir grąžinti už prekes sumokėtus pinigus ir išsiųskite jį registruotu paštu. Pardavėjas motyvuotai į vartotojo kreipimąsi turi atsakyti ne vėliau kaip per 10 dienų. Tokia kreipimosi forma palankesnė pačiam vartotojui, nes tokiu atveju išlieka patvirtinimas, kad į pardavėją buvo kreiptasi tinkamai ir vadovaujantis teisės aktų reikalavimais.
Nepavykus ginčo išspręsti taikiu būdu, turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Kreipimosi formą galite užpildyti atvykus į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, arba rasti ją el. puslapyje www.vartotojoteises.lt, o konkrečiai - http://www.vartotojo....php?1727279848
Papildyta:
ir dar, jei siuntei registruotą siuntinį, kreipkis į paštą ir išsiaiškink, ar siuntinys buvo pristatytas ir atsiimtas. Jei paštas jį pametė, tai bus jų kaltė. Į paštą turbūt būtų geriau kreiptis raštu, kad būtų įrodymas