parasyk uzklausima i vartotoju teise,man labai greit atsakyma parase
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Vilniaus. 25, Vilnius. Tel. (8-5) 212 11 26
El. paštas r.slajute@nvtat.lt
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Vilniaus. 25, Vilnius. Tel. (8-5) 212 11 26
El. paštas r.slajute@nvtat.lt
QUOTE(happy @ 2008 06 16, 11:06)
parasyk uzklausima i vartotoju teise,man labai greit atsakyma parase
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Vilniaus. 25, Vilnius. Tel. (8-5) 212 11 26
El. paštas r.slajute@nvtat.lt
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Vilniaus. 25, Vilnius. Tel. (8-5) 212 11 26
El. paštas r.slajute@nvtat.lt
Dekui, nusiunciau laiska, lauksiu atsakymo, per kiek laiko gavai atsakyma?
QUOTE(Pilotas @ 2008 06 16, 12:03)
Zodziu gavau atsakyma, kuriame sudelioti istatymo gabaliukai, o konkreciai i sia situacija nieko neatrase
Kagi, bandysiu atsispausdint istatyma ir eit sneket.
Kaip manot, ar stipriai trinantys ir persiauri batai tai nekokybiska preke ar kokybe cia neprieko?
Kagi, bandysiu atsispausdint istatyma ir eit sneket.
Kaip manot, ar stipriai trinantys ir persiauri batai tai nekokybiska preke ar kokybe cia neprieko?
batai kokybiški, tiesiog tau per maži
Na kai as pirkau batus, tai prie cekio net lankstinuka prisege su taisyklemis. Beje parasyta buvo, kad preke nera laikoma nekokybiska, jei netiko spalva, batu dydis ir pan. taciau jei batai nenesioti tuomet galima daryti grazinima.
Kadangi man ziauriai spaude jie ir dar plius isbere uzkulni kur trinasi batas, tai nunesiau atgal, pasakiau kad mane beria negaliu nesiot. Ir geranoriskai grazino pinigelius
Kadangi man ziauriai spaude jie ir dar plius isbere uzkulni kur trinasi batas, tai nunesiau atgal, pasakiau kad mane beria negaliu nesiot. Ir geranoriskai grazino pinigelius
QUOTE(valkata @ 2008 06 16, 13:05)
Jei batai nenešioti, tai parduotuvė per 14 dienų privalo juos priimti ir grąžinti pinigus. Ir visai nesvarbu kokybiški jie ar ne. Gali grąžinti net dėl to, kad spalva nepatinka.
Vat deja taip nera, istatymas raso kad privalo juos pakeisti analogiska preke ir jei nera analogiskos tada grazinami pinigai. Priedo kaip suzinosi ar jie geri ar blogi ju nepanesiojes.
Zodziu pinigai grazinami tik tuo atveju jei preke pripazystama nekokybiska.
Totali nesamone cia su situo istatymu. Londone pamenu nusipirkau maike, antrai pusei nepatiko, nunesiau, be kalbu grazino pinigus ir dar gero kelio palinkejo
QUOTE(Pilotas @ 2008 06 16, 13:20)
Vat deja taip nera, istatymas raso kad privalo juos pakeisti analogiska preke ir jei nera analogiskos tada grazinami pinigai. Priedo kaip suzinosi ar jie geri ar blogi ju nepanesiojes.
Zodziu pinigai grazinami tik tuo atveju jei preke pripazystama nekokybiska.
Totali nesamone cia su situo istatymu. Londone pamenu nusipirkau maike, antrai pusei nepatiko, nunesiau, be kalbu grazino pinigus ir dar gero kelio palinkejo
Zodziu pinigai grazinami tik tuo atveju jei preke pripazystama nekokybiska.
Totali nesamone cia su situo istatymu. Londone pamenu nusipirkau maike, antrai pusei nepatiko, nunesiau, be kalbu grazino pinigus ir dar gero kelio palinkejo
Iš daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklių:
14. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.
Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
Taigi, pardavėjas kaip ir įpareigojamas keisti analogiška preke, bet realiai tai pirkėjas gali sakyti, kad visų jų siūlomų analgiškų prekių kažkas netenkina: spalva, forma, nepatogūs ir t.t. T.y. faktiškai jei nori grąžinti, tai ir grąžinsi.
Sveiki
Gerai cia Jus visi diskutuojate, bet 14 d. laikotarpis taikomas ne visiems ne maisto produkto prekems. Jus pasiskaitykit istatyma gylia. Nes didziausia problema daugumos vartotoju tame, kad tiksliai nezino savo teisiu. Skaitant toliau daiktu grazinimo taisykles yra 18 punktas, kur parasyta, kurioms prekems netaikomas 14 d. laikotarpis ir nuoroda i koombinota prekiu nomenklatura (18. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes:).
Koombinotoje prekiu nomenklaturoje yra surasytos visos prekems kurioms netaikomas 14 d. laikotarpis. Kaip pvz: tai garso ir vaizdo aparatura, kompiuterines prekes, buitine technika, baldai, kilimai, vaikiski drabuziai ir t.t.. Ganetinai ilgas sarasas.
jeigu jus ateisite i parduotuve su sitomis prekemis, tai Jus negalesite reikalauti prekes grazinimo, pakeitimo, pinigu atgavimo del to kad Jums nepatinka spalva, dydis it pan. Pardavejas gali Jums pakeisti preke, bet neprivalo.
O jei preke yra nekokybiska, tai tada reikia vadovautis civiliniu kodeksu: 6.334 straipsnis. Netinkamos kokybės daiktą nusipirkusio pirkėjo teisės.
Batams taikomas 14 punktas, t.y. 14 dienu laikotarpis, del to drasiai galite kreiptis i parduotuve, jeigu, aisku, batai nera sugadinti tycia.
Tai kad labai gerai suzinokite savo teises ir tada galesite drasiai reikalauti is pardavejo, kitaip......
Gerai cia Jus visi diskutuojate, bet 14 d. laikotarpis taikomas ne visiems ne maisto produkto prekems. Jus pasiskaitykit istatyma gylia. Nes didziausia problema daugumos vartotoju tame, kad tiksliai nezino savo teisiu. Skaitant toliau daiktu grazinimo taisykles yra 18 punktas, kur parasyta, kurioms prekems netaikomas 14 d. laikotarpis ir nuoroda i koombinota prekiu nomenklatura (18. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes:).
Koombinotoje prekiu nomenklaturoje yra surasytos visos prekems kurioms netaikomas 14 d. laikotarpis. Kaip pvz: tai garso ir vaizdo aparatura, kompiuterines prekes, buitine technika, baldai, kilimai, vaikiski drabuziai ir t.t.. Ganetinai ilgas sarasas.
jeigu jus ateisite i parduotuve su sitomis prekemis, tai Jus negalesite reikalauti prekes grazinimo, pakeitimo, pinigu atgavimo del to kad Jums nepatinka spalva, dydis it pan. Pardavejas gali Jums pakeisti preke, bet neprivalo.
O jei preke yra nekokybiska, tai tada reikia vadovautis civiliniu kodeksu: 6.334 straipsnis. Netinkamos kokybės daiktą nusipirkusio pirkėjo teisės.
Batams taikomas 14 punktas, t.y. 14 dienu laikotarpis, del to drasiai galite kreiptis i parduotuve, jeigu, aisku, batai nera sugadinti tycia.
Tai kad labai gerai suzinokite savo teises ir tada galesite drasiai reikalauti is pardavejo, kitaip......
QUOTE(Pilotas @ 2008 06 16, 09:45)
Noriu grazinti batus ir uz juos atgauti pinigus, bet parduotuveje pasake kad jie tik keicia i kita preke, pinigu negrazina.
Kaip tokiu atveju elgtis?
Siame istatyme raso apie prekes keitima, apie pinigu grazinima kazkaip miglotai uzsiminama, kaip yra is tikruju?
http://www.vartotoja...itimo_taisykles
Kaip tokiu atveju elgtis?
Siame istatyme raso apie prekes keitima, apie pinigu grazinima kazkaip miglotai uzsiminama, kaip yra is tikruju?
http://www.vartotoja...itimo_taisykles
geriausiai pasiskambinti i Vartotoju teises nurodytu tel., o ne rasineti, viska labai aiskiai paaiskins, o kas bus neaisku, paklausite