Reikia patarimo ka man daryt niekaip negaliu isikviesti meistrų kad pataisytu broką. Vasario mėnesi man atvežė minkštą svetaines kampą, jau po savaites man pradejo iškrisdyneti ištraukema miegamoji dalis ir girgždeti. Iškarto kita diena skambinau del garantijos, žadejo per dvi savaite pasiskambinti ir atvažiuoti. Laukaiau beveik du menesius ir nieko nesulaukiau, prieš pora savaičiua vel paskambinau ir vel žadejo pasirodyti .
Praejo jau dvi savaitės jau eina trečia. ant lovos niegoti neimanoma bijom pasijudinti, nes vis iškrenta ta dalis vis kaškuo pakišam ir taip kiekviena vakara , būna kad miegant iškrenta tai kelemes ir vėl kaišom kokiais popieriukais. O gigždejimas tapo nepernešamas, girgžda kai močiute lova. Kaška padaryti tapo neimanoma , turbut ir kaimynai girdi. Ir dar dabar vienoje vietoje per siules lenda plyšei.
Tai isivaizduokit kokia mano būsena kai daiktas yra naujas sumoketa daugiau kaip 2000 litu ir kai naudotis normaliai negali.
Bet jus man patarkit kaip kalbeti su tais meistrais, kaip juos išsikviest. Gal jau reikia reikia kreptis kaškur aukščiau. Yra visokių vartotojų teisių gynejai , tiksliai nežinau nes niekad nesu susidurus su tokiais dalykais.
QUOTE(Ieva-Pieva @ 2006 05 10, 11:35)
visų pirma, ar turit čekį?
rašykit raštu pretenziją, kad neatvyko kviesti tada ir tada, kad nevykdo savo įsipareigojimų. siųskit registruotu paštu, registravimo lapelį išsaugokit. jei nieko nedaro, neatrašo, kreipkitės į vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
rašykit raštu pretenziją, kad neatvyko kviesti tada ir tada, kad nevykdo savo įsipareigojimų. siųskit registruotu paštu, registravimo lapelį išsaugokit. jei nieko nedaro, neatrašo, kreipkitės į vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Aš viska turiu ir sutarti ir garantija metams ir visus kvitukus.
Tai dabar ka man daryt, ar skambint jiems ir pagasdint jai nieko nedarys kreipsiuos į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Ar iškarto kreiptis tenai?
QUOTE(iingri @ 2006 05 10, 13:55)
Aš viska turiu ir sutarti ir garantija metams ir visus kvitukus.
Tai dabar ka man daryt, ar skambint jiems ir pagasdint jai nieko nedarys kreipsiuos į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Ar iškarto kreiptis tenai?
Tai dabar ka man daryt, ar skambint jiems ir pagasdint jai nieko nedarys kreipsiuos į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Ar iškarto kreiptis tenai?
kreipkis tiesiai į tarnybą, užtektinai jau priraginot
jei turite visus tinkamus to daikto isigyjimo dokumentus, parasykite rasta kokios Jusu pretenzijos isigytai prekei ir nuneskite tai fimai, lai uzregistruoja paraso rasta gavau tada ir tada prieme tas ir tas ir parasas. kartais registruotu laisku kai siuniciama irgi visokiu kuriozu buna. o kai nunesit tai bus rami galva ir zinosit kad tikrai gavo. nesti reikia 2 egzempliorius vienas lieka jums vienas Imonei is kurios pirkote preke. Jie jums turi per protingai trumpa laika ( cia taip sako istatytas kiek tas protingai trumpas laikas niekas konkreciai negali pasakyt na manyciau max 1 men). jei negausit atsakymo su tuo rastu kreipetes i nemaisto produktu inspekcija nunesat visus dokumentus ir ta prasyma, toliau jie imsis reikalo.
na cia tuo atveju jei imone nevygdys savo ispareigojimu
na cia tuo atveju jei imone nevygdys savo ispareigojimu
Del nunešimo ,tai jau sunkiau ta firma kuri gamino baldus yra Klaipedoje, O gyvenu daugiau negu už 200km. Nebent i ta parduotuve kurioja užsakynejau, bet pas juos kreipiaus jau du kartus ir vis sako kad praneš įmonej.
dar karta sakau nesk ta rasta ten kur pirkai tegu pazymi kad gavo, nu dar gali valdzio tel, paprasyt. jie privalo perduoti virsininkam, o jei pasimes tas popierius tai jau cia ju problemos, kaip ir sakiau tada tiesiu taikymu i nemaisto produktu inspekcija
sekmes
sekmes
Pagaliau sulaukiau meistru, trečias skambutis padejo. Tai va finalas , apžiurejas visus geležis, visus traškejimus buvo pasiruošes tvarkyti. O kai paradžiau kad įrs ta per siules jis pasiule man toki varijanta, kad reikia keisti komplekta . Tai leido net pasirinkti kita gobelena jaigu noriu arba pasilikti šita . Ir kas svarbiausia jis pats visur pripažino kad tai yra ju brokas, o galvojau kad bus atvirkšciai kad kaltins mus.
Tai va dabar belieka apsispresti del gobeleno, ar šita pasilikt ar kita paimti.
Tai va dabar belieka apsispresti del gobeleno, ar šita pasilikt ar kita paimti.
Visada maniau, kad perkant daiktą parduotuvėje bus mažiau problemų dėl jo kokybės. Bet labai apsirikau, nusipirkau batus "Danijos " parduotuvėje po 3 dienų pastebėjau, kad pade atsirado plyšys, nunešus į parduotuvę man vedėja įrodinėjo, kad toks pyšys tai nieko tokio ir pati pasiūlė parduotuvės batų taisyklą(tikrai pirmą kartą sužinojau kad taip būna). Gal kas turėjote tokių nesusipratimų, gal galite patarti kur man kreiptis ir ką daryti, nes batai ne vieną šimtą litų kainavo ir basa likau tokiu oru.
QUOTE(adėlė @ 2006 11 04, 17:45)
Visada maniau, kad perkant daiktą parduotuvėje bus mažiau problemų dėl jo kokybės. Bet labai apsirikau, nusipirkau batus "Danijos " parduotuvėje po 3 dienų pastebėjau, kad pade atsirado plyšys, nunešus į parduotuvę man vedėja įrodinėjo, kad toks pyšys tai nieko tokio ir pati pasiūlė parduotuvės batų taisyklą(tikrai pirmą kartą sužinojau kad taip būna). Gal kas turėjote tokių nesusipratimų, gal galite patarti kur man kreiptis ir ką daryti, nes batai ne vieną šimtą litų kainavo ir basa likau tokiu oru.
grazinciau batus i parduotuve , gi jiems garantija yra,nebent nebeturi cekio
QUOTE(happy @ 2006 11 04, 19:57)
grazinciau batus i parduotuve , gi jiems garantija yra,nebent nebeturi cekio
viska aš turiu bet mane kulturingai išgrūdo iš parduotuvės , nejaugi aš turėčiau sukelti ten triukšma
http://www.vartotoju...s.lt/kl_ats.php
"Visi vartotojai turėtų žinoti, kur reiktų kreiptis. Mes esame visuomeninė organizacija. Mūsų adresas retkarčiais pasirodo dienraščiuose. Kol kas mums trūksta žmonių. Pagalbos praėjusiais metais į mus kreipėsi apie penki šimtai vartotojų. Devyniasdešimčiai procentų mes padėjome. Gavę nusiskundimą kreipiamės į Kokybės inspekciją, Higienos centrą ir kitas institucijas. Reikalaujame situacijos ištyrimo ir ekspertų paskyrimo. Kitais žodžiais tariant, Vartotojų asociacija yra tarpininkas tarp vartotojų ir valstybinių institucijų."
Prireikus pagalbos reiktų kreiptis šiuo adresu į Vartotojų asociaciją: Vilnius, Basanavičiaus 29a, antras aukštas, 9 kabinetas. Telefonas 614-888.
Jei neišeina susitarti gražiuoju, tai teks pagal įstatymus
"Visi vartotojai turėtų žinoti, kur reiktų kreiptis. Mes esame visuomeninė organizacija. Mūsų adresas retkarčiais pasirodo dienraščiuose. Kol kas mums trūksta žmonių. Pagalbos praėjusiais metais į mus kreipėsi apie penki šimtai vartotojų. Devyniasdešimčiai procentų mes padėjome. Gavę nusiskundimą kreipiamės į Kokybės inspekciją, Higienos centrą ir kitas institucijas. Reikalaujame situacijos ištyrimo ir ekspertų paskyrimo. Kitais žodžiais tariant, Vartotojų asociacija yra tarpininkas tarp vartotojų ir valstybinių institucijų."
Prireikus pagalbos reiktų kreiptis šiuo adresu į Vartotojų asociaciją: Vilnius, Basanavičiaus 29a, antras aukštas, 9 kabinetas. Telefonas 614-888.
Jei neišeina susitarti gražiuoju, tai teks pagal įstatymus