Sveikos, būsimos ir esamos mamos bei visos joms prijaučiančios!
Tai mano pirmoji žinutė šiame forume ir tikriausiai ji išeis netrumpa, bet turiu vilties, kad man atleisite, nes mintys šiai žinutei brendo gana ilgą laiką. Taigi celiulitas... Jis buvo renesanso ir baroko epochose, mūsų močiučių bei mamų laikais, yra dabar ir bus po mūsų (greičiausiai), bet tik 21 a. celiulitas tapo globalia problema, savo baisumu prilygstančia atomines bombos sprogimui ir beveik pranokstančia paukščių gripą (ironizuoju). Kodėl? Turbūt dėl to, kad gausybė kosmetikos ir grožio produktus siūlančių firmų persotintose rinkose nebesugeba išgyventi iš nagų lako ir tušo akims. Taip "gimė" baisusis celiulitas.
Nors įvairių šaltinių pateikiami duomenys skiriasi, teigiama, kad apie 90 proc. moterų yra būdingas celiulitas (kai kurie šaltiniai nurodo, jog šią savybę turi net iki 98 proc. lytiškai subrendusių moterų -
http://snobo.puslapi...celiulitas.htm). Na, maždaug tokiam pat procentui subrendusių moterų yra būdinga turėti krūtinę (tikiuosi, kada nors ši būdinga lyties savybė netaps "patologija"
). Mokslininkai beveik vieningai sutaria, kad celiulitas yra moterų kūno struktūros ypatybė, susijusi su hormonų veikla. Reklamos akcijų pasėkoje natūrali, dominuojanti moteriškos lyties savybė staiga tapo "kosmetiniu defektu". Mielosios, ar jūs tikrai tikite, kad jungiamojo audinio pokyčiai dėl riebalinių ląstelių spaudimo yra "nušukuojami" masažuokliais arba kremais? Tai iliuzija. Celiulitas neaplenkia netgi įžymių, turtingų ir jaunų moterų. Įveskite internete užklausą "celebrity cellulite", ir jums parodys tokias garsenybes, kaip Helen Hunt, Cindy Crowford, Britney Spears, Christina Aguilera ir t.t.; jaunutę sportininkę Mariją Šarapovą bei anoreksiško sudėjimo Paris Hilton ir Mischa Barton. Šios moterys ir merginos turi asmeninius trenerius, dietologus, virėjus, o jums brangiai kainuojančius L'Oreal, Nivea ar kitų firmų anticeliulitinius kremukus galėtų pirkti cisternomis ir juose maudytis. Bet moteriška prigimtis neaplenkia ir jų
Natūralu, kad lieknos, jaunos, sportiškos moterys celiulito turi mažiau, o vyresnės ir apkūnesnės - daugiau. Taip buvo mūsų mamų laikais, taip yra ir dabar. Liūdniausia, jog celiulitą aprašantys straipsniai (dažniausiai užsakomieji ir tiesiogiai ar netiesiogiai reklamuojantys tam tikras anticeliulitines priemones), šią ypatybę skirsto į stadijas, suponuodami, kad pastebėję savyje 1 stadijos požymių, galiausiai "baigsite dienas" 4 stadijoje, kuriai būdingas tikrasis celiulitas (konkrečiai uždegimas riebalinio audinio nekrozė). Tai nėra tiesa, 4 stadijos celiulitas, kurį galima klasifikuoti kaip ligą, nėra būdingas dideliam skaičiui moterų. Dauguma turinčiųjų didesnį ar mažesnį celiulito lygį, jį ir išlaiko, jei ypatingai nesikeičia jų svoris, nevengiama pasportuoti.
Ar įsivaizduojate, kas būtų, jeigu vieną dieną moteriškosios lyties atstovės sutartinai nustotų pirkti anticeliulitines priemones ir taptų abejingos reklamai? Ogi minėtosios priemonės dingtų iš parduotuvių lentynų, kažkur prapultų ir gausūs straipsniai žurnaluose. Žodžiu, celiulito "problema" dingtų, paaišketų, jog tokios net nėra...
Mielos moterys ir merginos, būkite pasitikinčios savimi ir aktyvios. Sveikai maitinkites, sportuokite, tada būsite gražios ir sveikos. Ir neiškokite savyje problemų - už jus tai padarys visagalės reklamos specialistai, rasdami net ir tuos trūkumus, kurių iš tiesų neturite