Na gal kas turite tokias mašinikes?.. Gal draugai, pažystami turi/turėjo...Domina būtent šis modeliukas ....Labai lauksiu atsiliepimų...
QUOTE(Lieputė @ 2007 04 06, 14:52)
Na gal kas turite tokias mašinikes?.. Gal draugai, pažystami turi/turėjo...Domina būtent šis modeliukas ....Labai lauksiu atsiliepimų...
Trumpai ir aiškiai -- geras, prabangus, aukštos klasės automobilis. Tikrai nepasigailėsite įsigiję. Turėjau keturias A8 (visos perleistos draugams), dvi S8 (dabartinė -- visai nauja, ką tik iš salono), tai labai džiaugiuosi. Varikliai -- neužmušami, važiuoklės -- irgi, remontas nebrangus. Galiu ir plačiau papasakoti, tik paklauskite konkrečiai kas domina...
Laaabai grazios masinos A8
+2007 04 06, 21:50-->
Oi kaip saunu , turiu nemazai klausimu... Dabar klausiu to, ka as girdejau pletku lygyje..
Sako sie varikliai (2.5tdi) kazkuom blogi, nerekomendavo imti, o kodel tai nepasake... tai vat kaip ten yra istikruju?...Taip pat kazka girdejau apie pavaru deze- Tiptronic'a, bet nepamenu ka, ar kad jos labai geros ar atvirksciai... Ir kaip ju automatai?...Megsta pabyreti ar ne?...Nes ir girdejau tokias baikes.. Na kol kas tiek...labai aciu uz atsakymus...
QUOTE(Vytautas @ 2007 04 06, 21:50)
Trumpai ir aiškiai -- geras, prabangus, aukštos klasės automobilis. Tikrai nepasigailėsite įsigiję. Turėjau keturias A8 (visos perleistos draugams), dvi S8 (dabartinė -- visai nauja, ką tik iš salono), tai labai džiaugiuosi. Varikliai -- neužmušami, važiuoklės -- irgi, remontas nebrangus. Galiu ir plačiau papasakoti, tik paklauskite konkrečiai kas domina...
Oi kaip saunu , turiu nemazai klausimu... Dabar klausiu to, ka as girdejau pletku lygyje..
Sako sie varikliai (2.5tdi) kazkuom blogi, nerekomendavo imti, o kodel tai nepasake... tai vat kaip ten yra istikruju?...Taip pat kazka girdejau apie pavaru deze- Tiptronic'a, bet nepamenu ka, ar kad jos labai geros ar atvirksciai... Ir kaip ju automatai?...Megsta pabyreti ar ne?...Nes ir girdejau tokias baikes.. Na kol kas tiek...labai aciu uz atsakymus...
QUOTE(Lieputė @ 2007 04 08, 23:15)
Oi kaip saunu , turiu nemazai klausimu... Dabar klausiu to, ka as girdejau pletku lygyje..
Sako sie varikliai (2.5tdi) kazkuom blogi, nerekomendavo imti, o kodel tai nepasake... tai vat kaip ten yra istikruju?...Taip pat kazka girdejau apie pavaru deze- Tiptronic'a, bet nepamenu ka, ar kad jos labai geros ar atvirksciai... Ir kaip ju automatai?...Megsta pabyreti ar ne?...Nes ir girdejau tokias baikes.. Na kol kas tiek...labai aciu uz atsakymus...
Sako sie varikliai (2.5tdi) kazkuom blogi, nerekomendavo imti, o kodel tai nepasake... tai vat kaip ten yra istikruju?...Taip pat kazka girdejau apie pavaru deze- Tiptronic'a, bet nepamenu ka, ar kad jos labai geros ar atvirksciai... Ir kaip ju automatai?...Megsta pabyreti ar ne?...Nes ir girdejau tokias baikes.. Na kol kas tiek...labai aciu uz atsakymus...
Pradėkime nuo to, kad ten stovi turbininis V6 variklis (6 cilindrai) su 24 vožtuvais. Žvėriukas. Beveik dvi tonas sveriančią auto išjudina labai lengvai. Visus "ežinius-golfinius" galima laisvai "apraminti". Variklis gana ekonomiškas (pats neturėjau dyzelio, tačiau draugai turėjo). Oficialiais duomenimis trasoje 6.2 litro, mieste -- 11.6 litrų kuro. Triptronikas reikalingas tik tada, kai nori "padurnavoti", šiaip realiai jis nėra reikalingas. O, kad kasnors nutiktų su dėžėm, neteko girdėti (žinoma, būna visko, tačiau retas atvejis). Pagrinde važinėdavau sportiniu režimu (mieste), būdavo, kad ir kokiam drage sudalyvaudavau, ar žiemą ant ledo palakstydavau -- ir nieko. Visos mano perleistos Audi A8 -- po šiai dienai važiuoja be problemų.
Paminėsiu, kad šios audinės labai myli gerus tepalus. Šešiacilindriam varikliui jų reikės apie 6 litrus (tiksliau -- 5.5 l). O tai yra nemažai, jei pilsite gerus tepalus (dėl kainos). Be to, aušinimo sistemos tūris -- net 10 litrų.
Ką keičiau, tai keičiau oro filtrus, kuro filtrus, stabdžių kaladėles, langų plovimo skystį, antifrizą, akumuliatorius... Jokio rimtesnio gedimo nepasitaikė. Tiesa, automobiliukus prižiūrėjau, visada jie stovėdavo šiltame garaže.
Kas dar, klauskite...
+2007 04 08, 23:50-->
Va sake kad stabdziu kaladeles pakeisti kastuoja apie 1000eur!..tiesa?...Nors siaip tai zinant kad auto prabangios klases, naujesniu metu (ne'92m kokiu ) tai skaitau kad kainos remonto normal.. Ir dar kiek zinau tai jos aliuminines, tai irgi jei bus bumm tai per kisene gali paduoti signala, ane?...Kapotas berods kainuoja 2000Lt?... Jau apziurejome viena varianta, vaziuoja tai smagiai labai patiko kad mechanine pavaru deze, nes tokiu retai sutikti galima,bet visa kita tai neatitiko jo norimos sumos...visiskai nuoga, autopilotas neveikia, bamperis subraizytas (is Prancuzijos visos apibraizytos kaip zinia:D )o kaina o i ka reiktu atkreipti labiau demesi perkant sia masina?...
QUOTE(Vytautas @ 2007 04 08, 23:50)
Pradėkime nuo to, kad ten stovi turbininis V6 variklis (6 cilindrai) su 24 vožtuvais. Žvėriukas. Beveik dvi tonas sveriančią auto išjudina labai lengvai. Visus "ežinius-golfinius" galima laisvai "apraminti". Variklis gana ekonomiškas (pats neturėjau dyzelio, tačiau draugai turėjo). Oficialiais duomenimis trasoje 6.2 litro, mieste -- 11.6 litrų kuro. Triptronikas reikalingas tik tada, kai nori "padurnavoti", šiaip realiai jis nėra reikalingas. O, kad kasnors nutiktų su dėžėm, neteko girdėti (žinoma, būna visko, tačiau retas atvejis). Pagrinde važinėdavau sportiniu režimu (mieste), būdavo, kad ir kokiam drage sudalyvaudavau, ar žiemą ant ledo palakstydavau -- ir nieko. Visos mano perleistos Audi A8 -- po šiai dienai važiuoja be problemų.
Paminėsiu, kad šios audinės labai myli gerus tepalus. Šešiacilindriam varikliui jų reikės apie 6 litrus (tiksliau -- 5.5 l). O tai yra nemažai, jei pilsite gerus tepalus (dėl kainos). Be to, aušinimo sistemos tūris -- net 10 litrų.
Ką keičiau, tai keičiau oro filtrus, kuro filtrus, stabdžių kaladėles, langų plovimo skystį, antifrizą, akumuliatorius... Jokio rimtesnio gedimo nepasitaikė. Tiesa, automobiliukus prižiūrėjau, visada jie stovėdavo šiltame garaže.
Kas dar, klauskite...
Paminėsiu, kad šios audinės labai myli gerus tepalus. Šešiacilindriam varikliui jų reikės apie 6 litrus (tiksliau -- 5.5 l). O tai yra nemažai, jei pilsite gerus tepalus (dėl kainos). Be to, aušinimo sistemos tūris -- net 10 litrų.
Ką keičiau, tai keičiau oro filtrus, kuro filtrus, stabdžių kaladėles, langų plovimo skystį, antifrizą, akumuliatorius... Jokio rimtesnio gedimo nepasitaikė. Tiesa, automobiliukus prižiūrėjau, visada jie stovėdavo šiltame garaže.
Kas dar, klauskite...
Va sake kad stabdziu kaladeles pakeisti kastuoja apie 1000eur!..tiesa?...Nors siaip tai zinant kad auto prabangios klases, naujesniu metu (ne'92m kokiu ) tai skaitau kad kainos remonto normal.. Ir dar kiek zinau tai jos aliuminines, tai irgi jei bus bumm tai per kisene gali paduoti signala, ane?...Kapotas berods kainuoja 2000Lt?... Jau apziurejome viena varianta, vaziuoja tai smagiai labai patiko kad mechanine pavaru deze, nes tokiu retai sutikti galima,bet visa kita tai neatitiko jo norimos sumos...visiskai nuoga, autopilotas neveikia, bamperis subraizytas (is Prancuzijos visos apibraizytos kaip zinia:D )o kaina o i ka reiktu atkreipti labiau demesi perkant sia masina?...
QUOTE(Lieputė @ 2007 04 11, 15:44)
Va sake kad stabdziu kaladeles pakeisti kastuoja apie 1000eur!..tiesa?...Nors siaip tai zinant kad auto prabangios klases, naujesniu metu (ne'92m kokiu ) tai skaitau kad kainos remonto normal.. Ir dar kiek zinau tai jos aliuminines, tai irgi jei bus bumm tai per kisene gali paduoti signala, ane?...Kapotas berods kainuoja 2000Lt?... Jau apziurejome viena varianta, vaziuoja tai smagiai labai patiko kad mechanine pavaru deze, nes tokiu retai sutikti galima,bet visa kita tai neatitiko jo norimos sumos...visiskai nuoga, autopilotas neveikia, bamperis subraizytas (is Prancuzijos visos apibraizytos kaip zinia:D )o kaina o i ka reiktu atkreipti labiau demesi perkant sia masina?...
Nu čia dabar? 1000 eurų už kaladėles? Tai gal keičiant į aukščiausios klasės keramikines, galbūt. Tačiau paprastų kaladžių (priekinių) pora kainuoja ~150 litų.
Dėl kapoto kainų, tai nežinau. Nekeičiau Aš visų pirma kreipčiau dėmesį į tai (kaip ir kiekvienai auto) ar lengvai junginėjasi pavaros, variklio buklė (ar neapsitepalavęs, ar tepalas netįsta kaip snarglys (dyzeliui)), ar vienodai nudilusios padangos šonuose (žinoma, padangos gali būti ir nuo kito automobilio), pasiklausyčiau važiuoklės (įsibėgėčiau iki 100km/h ir užgesinčiau variklį esant laisvai pavarai), hmmm o daugiau kiti elementarūs dalykai...
+2007 04 11, 16:23-->
Viskas jau apsisprendėm, pirksim Audi A8... O tas dėl įsibėgėjimo tai pirmą kart girdžiu, reiks išbandyti... Dabar belieka rasti tinkamą variantą, kas yra deja sunkiausia... Labai ačiū už konsultacijas(taip pavadinkim )
QUOTE(Vytautas @ 2007 04 11, 16:23)
Nu čia dabar? 1000 eurų už kaladėles? Tai gal keičiant į aukščiausios klasės keramikines, galbūt. Tačiau paprastų kaladžių (priekinių) pora kainuoja ~150 litų.
Dėl kapoto kainų, tai nežinau. Nekeičiau Aš visų pirma kreipčiau dėmesį į tai (kaip ir kiekvienai auto) ar lengvai junginėjasi pavaros, variklio buklė (ar neapsitepalavęs, ar tepalas netįsta kaip snarglys (dyzeliui)), ar vienodai nudilusios padangos šonuose (žinoma, padangos gali būti ir nuo kito automobilio), pasiklausyčiau važiuoklės (įsibėgėčiau iki 100km/h ir užgesinčiau variklį esant laisvai pavarai), hmmm o daugiau kiti elementarūs dalykai...
Dėl kapoto kainų, tai nežinau. Nekeičiau Aš visų pirma kreipčiau dėmesį į tai (kaip ir kiekvienai auto) ar lengvai junginėjasi pavaros, variklio buklė (ar neapsitepalavęs, ar tepalas netįsta kaip snarglys (dyzeliui)), ar vienodai nudilusios padangos šonuose (žinoma, padangos gali būti ir nuo kito automobilio), pasiklausyčiau važiuoklės (įsibėgėčiau iki 100km/h ir užgesinčiau variklį esant laisvai pavarai), hmmm o daugiau kiti elementarūs dalykai...
Viskas jau apsisprendėm, pirksim Audi A8... O tas dėl įsibėgėjimo tai pirmą kart girdžiu, reiks išbandyti... Dabar belieka rasti tinkamą variantą, kas yra deja sunkiausia... Labai ačiū už konsultacijas(taip pavadinkim )
QUOTE(Lieputė @ 2007 04 11, 21:03)
Viskas jau apsisprendėm, pirksim Audi A8... O tas dėl įsibėgėjimo tai pirmą kart girdžiu, reiks išbandyti... Dabar belieka rasti tinkamą variantą, kas yra deja sunkiausia... Labai ačiū už konsultacijas(taip pavadinkim )
A8 -- geras sprendimas Į sveikatą.
ash ir uz audi..tik va man labiau imponuoja s4 nes s8 ar a8 atrodo didokos..
Ar galetumete ka nors pasakyti apie 95-96 m. 4.2 litro audine ? kiek valgo, kaip automatas ir pan.
Man ziauriai patinka A8 ir S8.Draugas turi,bet va beda ta,kad jau antra karta greiciu deze pareina,o kainuoja sutvarkyt stuka euru.Tai tas nedziugina.O is moteriskos puses ziurint,man ji laaabai grazute,super