Ačiū supratusioms ir patarusioms. Esu mama jau su stažu. Pati mažiausia dukra jau dabar pradėjo jį lenkti, net kaikuriuos "žodžius" jis iš jos išmoko: ba- vanduo, papu papu-tapu tapu-eina. Ir antras sūnus turėjo logopedinių problemų- kažkaip viskas paprasčiau, nes sveikas vaikas buvo.O šitas "džiaugsmas"-vienos bėdos- atrodo ko gyvenime baiminausi ir šalinausi viskas jam suėjo.Išoriniai trūkūmai, smegenų anomalijos, sunki epilepsija, raidos sutrikimai, isterijos, hiperaktyvumas.
Dabar važinėjam į Kauno raidos centrą. Tai logopedė sako: jau kai jis įvardina kažkaip daiktą savo kalba, tai tada jau jį retai vartokite, o sakykite tikrą žodį. Pvz: jis mašinas bubu vadina- tai "mašina" sakyti, raktus aa-tai sakyti jam "raktai". O ko nesuvokia, nesupranta tai tuos paprastinti katė miau iau, šuniukas au au- nes jam dabar visi guvūnai, paukščiai, žuvys- "kaki".Neaišku kiek jis tos kalbos ateityje supras- nors, kad buitinius dalykus išmoktų. Ir žodžius: negalima, nereikia būtų gerai
O kantrybės tai, 10 min. besimuistant ir jį laikant pas logopedę, 5 min pas muzikos mokytoją- kas kažkiek sekundžių keičiant daiktus dar šiaip taip ištveria, o paskui jau jis kaip uraganas varo per kabinetą, o jei atgal sodini rėkia pjaunamas.
Šaltas vanduo nepadeda, jau išbandžiau vakar- jau nežinojau ko imtis galvojau šaltas vanduo atvėsins- nepadeda.
O dėl laikymo per rėkimą- Jūs laikote taip ilgai ar kaip?Nes irgi bandžiau- tai kiek laikai stipriai atrodo, jau baigėsi- paleidžiu ir vėl tas pats. Ar laikote ilgai ilgai kol visiškai neatsimins ko čia jam rėkėsi? Ar taip palaikote kažkiek, paleidžiate, rėkia ir vėl laikote. Nes mums psichologė sakė taip laikyti ranką, jei agresyvumas reiškiasi- prie šono priglaudi ir laikai negerą rankytę, nes vaikutis tai geras, tik rankytė negera. Palaikai, paleidi, jei kartoja- vėl laikai,kol nedarys paleidus.
Aš irgi mėgstu parašyti daug.....
Į Vilnių gal kada ir atvažiuosim, bet bus lakstymas paskui sūnų. Jūsų tai daugmaž patreniruoti...mano laukinis dar