QUOTE(wytaute69 @ 2011 03 26, 11:44)
nezinau, nesiimsiu vertinti pacios proceduros patikimumo ir pan, bet metodai kuriais dirba kompanijos atstovai man labai nepatinka
Ateina i nestukiu kursus, susirenka kontaktus, o paskui atakuoja mamytes telefonu ir gasdina visaip kas nutiks ju vaikui jei nepaims tu lasteliu....labai negraziai atrodo...o ir pasitikejimas dingsta kai tiap primygtinai siulo...va ir dabar man...mamytes (o gal firmos atstovo? ) zinute apie susirgusia dukrele atrodo kaip eilinis spaudimas ir gasdinimas (labai atsiprasau jei istorija tikra ir linkiu stiprybes)
oho.mūsų laikais to nebuvo
Tik kai vaiko pirmojo gimtadienio rytą atsisėdus prie pašto radau ju laišką su priminimu susimokėti, isiutau baisiai, nes pasijaučiau kaip kokia skolininkė
. Parašiau emailą, kad jei jau nepalaukiat nė dienos vėliau, tai bent vaiką su gimtadieniu pasveikinkit, o ne šiaip.......labas rytas sąskaitą
Vienok už pastabą gavau dovanų adijaliuką mielą
, bet kuriuo atveju tikiuosi, kad viso šio dalyko mums neprireiks, bet tai, kad yra kažkokia apsauga neaišku kiek jį galėtų padėti realiai, veikia raminančiai...
Vistiek gerai, kad mokslas juda į priekį, o imti paslaugą ar ne, tėvelių sprendimas..ir neduog die, kad buvo svarstyta, o atsitinka kaip aprašyta aukščiau