QUOTE(bruonius @ 2010 03 26, 12:04)
Zinau viena taisykle, jei preke, paslauga yra efektyvi ir finansiskai naudinga, jai reklamos nebereikia. Namu ukiu savininkai zaibiskai isisavina naujove ir patenkinti ja naudojasi. Pavyzdys - duju generaciniai kieto kuro katilai. Nesu skaites nusivylusiu ATMOS katilo naudotoju komentaru. Na, nebent kai pastatomas gerokai per silpnas katlas. Del saules energijos panaudojimo, tai yra tik vienas efektyvus sios energijos isisavinimo budas - lobistinis/korupcinis kelias, istraukint EU arba mokesciu moketoju pinigus. Visi kiti budai tera apgavyste ir spekuliacija zmoniu lukesciais.
Atmosas - neseniai skambino zmogelis ir ieskojo kuom pakeisti jo Atmos'a, nes po 10m veikimo jam prapuvo dugnas. Buvo piktas ant gamintojo kad sis nepsirupines tuom
- "Na vkus i cvet, tovaryscej net"
Malkos ir katilas - ypac pas vyresnius nei 35m zmones galioja "einu pas kaimyna apziuresiu jo nauja katila ir jei patiks sau toki paimsiu". Jei zmogus dar vyresnis, malkos jam niekuom nepakeisi (kaip ir isitikinimo "as duona nesisildysiu" - grudais). Taip kad tokiam gali pasakoti apie granules ir kaip jos dega bei koks automatizuotas procesas, jis mieliau paims sena KCM'a ir kas 4 valandas leisdamasis i rusi galvos kad protingas jis zmogus ir jo niekas neapgavo
Cia atsakymas apie technikos "prigyjima".
O kas liecia saules energija - apgavyste tai ar ne sprendzia kiekvienas induvidualiai. Man tai nera apgavyste, paprasciausiai kai zmogus is daikto tikisi per daug tai ir atrodo tai kaip apgavyste. Pvz. nusiperki knyga "kaip tapti turtingam" ir ja perskaitai, juk nuo to kad perskaitei pinigine nepapilnes - supranti kaip tuo pasinaudoti - pasinaudosi, nesupranti ir tikiesi "pasakisku lobiu" - kaltink save