Aš parašysiu dovanų eigą m-kloje iki 5 klasės:
1 kl. - nutariama, kad m-kloje geriausia dovana - knyga. Vaikams dovanojamos vienodos knygos (pasiūlyta mokytojos), o tėvai perka priedo kokį nori saldainių rinkinuką. Knyga skaitoma m-kloje vėliau, per skaitymui skirtą pamoką. Vaikų r-ja įdomi. Šiek tiek patįsę veidai, sumišimas kai kurių (kas knygų nemėgsta

), dar vieni - neutralūs, yra ir kas džiaugiasi.
2 kl. - geriausia dovana - knyga

Kokią nori knygą perka tėvai (už bet kokią kainą, bet kokio žanro), saldainių rinkiniai - vienodi. Vaikų r-ja panaši, pasirodo žaibas gali trenkti dukart į tą pačią vietą

Stebėti vaikus tiesiog jau linksma
3 kl. - tas pats kas 2-oje. Vaikai iš anksto rėkia "ai, tai knygą vėl gausime" ir iš tikrųjų jau įdomu ir smalsu tik tiek - kas kokią gaus
4 kl. - Kalėdų Senelio turbūt nėra. Ir vėl knyga
5 kl. - Kalėdų Senelis su knygomis lai juokina pirmokus

Vaikai traukia burtus kam teiks dovanėlę. Sutarta suma iki ar lygi 20 Lt. (nupirkom "Galvosūkių pasaulio" kišeninio formato stalo (kortų strateginį) žaidimą berniukui. Tiesa, mokėjau su nuolaida nepilnus 23 Lt, tad biudžeto įpakavimui, atvirukui nebėra. Visa tai darys dukra savo rankelėmis, nes žino, jog dovana turi būti įteikta gražiai ir estetiškai. Kaip tai padaryti - jos mintys, jos kūryba, jos pastangos).
Bet vaikai tarsi atgavę smalsumą, stengiasi, ruošiasi..daugiau gyvumo atrodo per šias šventes, nors Kalėdų Senelis į m-klą nebeateis.