QUOTE(baggio @ 2010 10 16, 20:04)
O kas pasirupins kad klientai savo nuotaikas ir isankstinius negatyvius nusistatymus paliktu kazkur prie iejimo? Blogiausia, kad ateini i parduotuve gerai nusiteikusi, o turi pabegt, nes net is salies baisu klausyti kaip poniutes nekulturingai sokdina pardavejas

Nevisada pataikom i takta bendraudami su savais zmonemis, kairtais nezinai kaip prakalbint ir kaip susikalbet su savo artimiausiu zmogumi, o cia norim, kad svetimas t.y. pardaveja, is pirmo karto visu 100% patenkintu musu lukescius.

Pati kartais pasigendu kvalifikuoto aptarnavimo, bet ne tik Kristej, o ir visur kitur. Profanu yra visose srityse

na jau atsiprasau ,as ateinu su kokia noriu nuotaika,as esu KLIENTAS ir perku is jusu preke ar bent noriu pirkti ir daznai nuo aptarnavimo priklauso ar pirksiu ir ar uzeisiu apskritai.Pardavejos darbas sutinku kad nera is lengvuju,bet TOKS JU DARBAS jos privalo buti mandagios ir malonios su klientais.Cia Lietuvoj tokia mada,man nera nuotaikos,kam cia su klientais sveikintis ir pan.uzsienyje jus tokiu dalyku nepamatytumet niekur,ten toks jausmas kad pardaveju be nuotaikos nebuna,visada malonios ,mandagios ir pan,nes dar karta kaertoju-TOKS JU DARBAS.Bet kazkode musu chamiskoj Lietuvoj to dar niekas nesupranta
