QUOTE(GITALE @ 2010 10 13, 18:07)
nu jo , jau kaip kristianose laukia, tai net baisu, greiciau laukia kol iseisi
Nu bet gi taciau

Cia i betkokia istaiga atejus ir atsinesus toki negatyva ne ka gero mainais ir gausi.

Nors klientas ir visada teisus, bet paneliu pardaveju darbas nera is lengviausiu. Keista, kad zmones i parduotuves eina ne pirkti kazko, o nervuoti ir erzinti pardaveju, tipo ponia atejo i parduotuve ir gali sakyti ka nori ir kaip nori, o jau pardaveja turi tik klausyti izeidinejimu ir sypsotis. Pasakysiu, kad nemandagus klientu elgesys visu pirma zemina tik pati klienta. Isivaizduokit, kad po vieno negatyvaus pabendravimo gali prarasti upa visai dienai, juk pardavejos irgi zmones. O kaip paskui tai pazemintai pardavejai eit ir kaip niekur nieko bendraut su kitu klientu?
As sakau, kad reik pradet nuo saves, visu pirma sypsena + pasisveikinimas.
(pirmas sveikinasi tas, kuris mandagesnis

)
Papildyta:
QUOTE(Belle Du Jour @ 2010 10 16, 11:04)
mano nuomone jeigu idarbini zmones i tokia vieta,tai jau pasirupink,kad savo nuotaika nekokia paliktu uz parduotuves duru ir su visais,net su nelabai patenkintais klientais,butu mandagios,malonios.
O kas pasirupins kad klientai savo nuotaikas ir isankstinius negatyvius nusistatymus paliktu kazkur prie iejimo? Blogiausia, kad ateini i parduotuve gerai nusiteikusi, o turi pabegt, nes net is salies baisu klausyti kaip poniutes nekulturingai sokdina pardavejas

Paskui net paciai nuotaika dingsta betkokiam pirkiniui ir bendravimui, o jau tuo labiau nesinori eiti prie iskankintos pardavejos.
Nevisada pataikom i takta bendraudami su savais zmonemis, kairtais nezinai kaip prakalbint ir kaip susikalbet su savo artimiausiu zmogumi, o cia norim, kad svetimas t.y. pardaveja, is pirmo karto visu 100% patenkintu musu lukescius.

Pati kartais pasigendu kvalifikuoto aptarnavimo, bet ne tik Kristej, o ir visur kitur. Profanu yra visose srityse