Įkraunama...
Įkraunama...

KristiAna

QUOTE(GITALE @ 2010 10 14, 17:30)
ai cia gi kristianos pardaveju kultura

o jus tikra,kad as Kristianos pardaveja?taip teigdama parodote,jog nesilankote Kristianos salonuose,gal jus geriau jau diskutuokite saldumynu temoje,ten kur jusu pasisakymu daugiausia...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vetruze: 16 spalio 2010 - 10:06
QUOTE(vetruze @ 2010 10 16, 10:00)
o jus tikra,kad as Kristianos pardaveja?

pati esat minejus kad esat susijus su Kristiana mirksiukas.gif ir labai negrazu taip bendrauti,kaip jus bendraujat,kad tokiu zmoniu nelaukiat.Jei pardavejos butu mandagesnes ir zmones butu malonesni.Na tikrai,kaip ten neatleidzia darbdaviai tokiu darbuotoju ,o gal ir ju tokia politika kaip ir pardaveju?mano nuomone jeigu idarbini zmones i tokia vieta,tai jau pasirupink,kad savo nuotaika nekokia paliktu uz parduotuves duru ir su visais,net su nelabai patenkintais klientais,butu mandagios,malonios.
Atsakyti
QUOTEvetruze Šiandien, 12:00



ne jusu reikalas saldumynu, ar ne , o jus dar pasirodo einate i profilio perziuras ir sekate ir skaitotote kitu pasisakymus, kas kur lankos , ka raso, tai is vis bjauru. pati teigete kad esat su kristiana susijus, dabar jau geda pasidare
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo GITALE: 16 spalio 2010 - 12:09
Nezinau,as asmeniskai einu,tik kai kazko reikia,o ne paziurineti.Tai man tos konsultantes fainos,kazkaip neuzkliuva,Klaipedos akropoli,tai ten visada meginiu dar prikrauna. 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(GITALE @ 2010 10 16, 13:08)
QUOTEvetruze  Šiandien, 12:00
ne jusu reikalas saldumynu, ar ne , o jus dar pasirodo  einate i profilio perziuras ir sekate  ir skaitotote kitu  pasisakymus, kas kur lankos , ka raso, tai is vis bjauru. pati teigete kad esat su kristiana susijus, dabar jau geda pasidare



jeigu yra tokios funkcijos, tai kas čia tokio, ne kriminalas juk g.gif
Atsakyti
QUOTE(Belle Du Jour @ 2010 10 16, 10:04)
pati esat minejus kad esat susijus su Kristiana mirksiukas.gif ir labai negrazu taip bendrauti,kaip jus bendraujat,kad tokiu zmoniu nelaukiat.Jei pardavejos butu mandagesnes ir zmones butu malonesni.Na tikrai,kaip ten neatleidzia darbdaviai tokiu darbuotoju ,o gal ir ju tokia politika kaip ir pardaveju?mano nuomone jeigu idarbini zmones i tokia vieta,tai jau pasirupink,kad savo nuotaika nekokia paliktu uz parduotuves duru ir su visais,net su nelabai patenkintais klientais,butu mandagios,malonios.


Visiškai sutinku su jumis 4u.gif
Vetruze, jei esate susijusi su Kristiana (paskaičius porą psl. atgal galima daryti prielaidą, kad susijusi tikrai, nes pati leidžiate tai suprasti) ar nepagalvojote, kad informuodama SM nares, kalbėdama apie nuolaidas akcijas ir t.t. neformaliai kaip ir atstovaujate savo darbdavį? Visada, kad ir neformaliai atstovaudamas savo darbdavį, prieš pasisakant turi pasverti savo asmeniškas interpretacijas. Ypatingai tokiuose populiariuose socialiniuose tinklapiuose. Iš jūsų pasisakymų formuojasi ne koks konsultančių įvaizdis... Negi nežinote kiek jėgų verslas meta įvaizdžio formavimui?
Nors gal ir teisingai čia sakė - tokia jau žmogaus kultūra smile.gif
Atsakyti
QUOTE(GITALE @ 2010 10 13, 18:07)
nu jo , jau kaip kristianose laukia, tai net baisu, greiciau laukia kol iseisi

Nu bet gi taciau blink.gif Cia i betkokia istaiga atejus ir atsinesus toki negatyva ne ka gero mainais ir gausi. doh.gif Nors klientas ir visada teisus, bet paneliu pardaveju darbas nera is lengviausiu. Keista, kad zmones i parduotuves eina ne pirkti kazko, o nervuoti ir erzinti pardaveju, tipo ponia atejo i parduotuve ir gali sakyti ka nori ir kaip nori, o jau pardaveja turi tik klausyti izeidinejimu ir sypsotis. Pasakysiu, kad nemandagus klientu elgesys visu pirma zemina tik pati klienta. Isivaizduokit, kad po vieno negatyvaus pabendravimo gali prarasti upa visai dienai, juk pardavejos irgi zmones. O kaip paskui tai pazemintai pardavejai eit ir kaip niekur nieko bendraut su kitu klientu?
As sakau, kad reik pradet nuo saves, visu pirma sypsena + pasisveikinimas.
(pirmas sveikinasi tas, kuris mandagesnis mirksiukas.gif )
Papildyta:
QUOTE(Belle Du Jour @ 2010 10 16, 11:04)
mano nuomone jeigu idarbini zmones i tokia vieta,tai jau pasirupink,kad savo nuotaika nekokia paliktu uz parduotuves duru ir su visais,net su nelabai patenkintais klientais,butu mandagios,malonios.

O kas pasirupins kad klientai savo nuotaikas ir isankstinius negatyvius nusistatymus paliktu kazkur prie iejimo? Blogiausia, kad ateini i parduotuve gerai nusiteikusi, o turi pabegt, nes net is salies baisu klausyti kaip poniutes nekulturingai sokdina pardavejas doh.gif Paskui net paciai nuotaika dingsta betkokiam pirkiniui ir bendravimui, o jau tuo labiau nesinori eiti prie iskankintos pardavejos.
Nevisada pataikom i takta bendraudami su savais zmonemis, kairtais nezinai kaip prakalbint ir kaip susikalbet su savo artimiausiu zmogumi, o cia norim, kad svetimas t.y. pardaveja, is pirmo karto visu 100% patenkintu musu lukescius. cool.gif
Pati kartais pasigendu kvalifikuoto aptarnavimo, bet ne tik Kristej, o ir visur kitur. Profanu yra visose srityse mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo baggio: 16 spalio 2010 - 20:28
Na ta kultūra tai gali būti ginčytinas dalykas, bet bet kas sutiktų , kad kai kurių dalykų tikrai neturi būti: įėjus klientui pardavėjos trapusavyje negali aptarinėti asmeninių reikalų, flirtuoti su apsauginiu ir pan. Taip pat geras pardavėjas yra tas, kuris apskritai yra nepastebimas, bet stebuklingu būdu atsiduria tada, kai reikia padėti išsirinkti tinkamą daiktą. Ir svarbiausia- jis turi būti kvalifikuotas. Man nereikia krūvos netinkančių kremų, pudrų, kvepalų mėginėlių , nereikia įkyraus vienos firmos produktų siūlymo, man reikia KVALIFIKUOTO patarimo ir reikalui esant mano išsirinkto daikto mėginėlio pabandymui, man reikia tikslaus atsakymo, kaip šifruoti galiojimo datą , o ne baksnojimo į indelį, ant kurio parašyta, kad daiktas galioja 12 mėn. nuo atidarymo. O dėl Kristianos tai man kyla toks įtarimas: turbūt iš tiesų savo darbu besidominančios pardavėjos gal ilgai tomis pardavėjomis ir nedirba. Beje, porą kartų esu buvusi Kristianoje , kai ten buvo B. Gudelis- jokių įkyrių klausimų, viskas labai malonu ir paslaugu , jei teiraujiesi apien vieną produktą, jokių pasakymų, kad štai ta pudra daug geresnė ir būtinai ją pirkite. Vadinasi, bent jau oficialūs reikalavimai yra šiek tiek kitokie...Ir beje, abejoju, ar tas ponas labai apsidžiaugtų Vėtružės komentarais , nes reikia sakyti: mes laukiame visų klientų , ir pakliuvus pas mus net niūriausia jūsų nuotaika pasitaisys, o ne eik į saldumynus, aš tau ne Kristianos pardavėja biggrin.gif ( Greičiausia tai kokia vadybininkė)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Tuberosa: 16 spalio 2010 - 20:30
QUOTE(Tuberosa @ 2010 10 16, 21:13)
Beje, porą kartų esu buvusi Kristianoje , kai ten buvo B. Gudelis- jokių įkyrių klausimų, viskas labai malonu ir paslaugu , jei teiraujiesi apien vieną produktą, jokių pasakymų, kad štai ta pudra daug geresnė ir būtinai ją pirkite. Vadinasi, bent jau oficialūs reikalavimai yra šiek tiek kitokie...Ir beje, abejoju, ar tas ponas labai apsidžiaugtų Vėtružės komentarais , nes reikia sakyti: mes laukiame visų klientų , ir pakliuvus pas mus  net niūriausia jūsų nuotaika pasitaisys.

Beje jei jau prakalbot apie B.G. tai paskaitykit apie jo ir jo zmoneles elgesi su personalu skundu puslapyje. Kartais keiksmazodziu lavina pardavejom isklykiama netgi prie klientu, kad net visas Gedo prospektas kilnojasi doh.gif (tipo vieša paslaptis)
Tikrai nepateisinu Kristes darbuotojos poziurio. Tiesiog ja puola, o ji ginasi. Asmeniskai man labiau jos gaila. Uzjauciu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo baggio: 16 spalio 2010 - 20:42
Jeigu nors maža dalis moterų užėjusios į parduotuvę jaučiasi nekaip, tai jau prekybininkui reikia susimąstyti .... wub.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Beštuliukas @ 2010 10 16, 21:50)
Jeigu nors maža dalis moterų užėjusios į parduotuvę jaučiasi nekaip, tai jau prekybininkui reikia susimąstyti ....  wub.gif 4u.gif

Tikrai pritariu, nenoriu čia kurstyti pykčių , bet bent jau Kauno KristiAnose nėra gero aptarnavimo - dažnai nuėjusi išeinu nieko nenusipirkusi nors ir ketinau (mieliau renkuos Douglas parduotuvę). Kažkoks nežmoniškas pasipūtimas, veido išraiškos ir ne kažin koks supratimas apie kai kurias kosmetikos priemones tikrai atgraso ir stebina. Nieko konkrečiai nenoriu įvardinti, bet ką galiu pagirti tai Laisvės al prie Soboro esančią KristiAną- buvau labai maloniai aptarnauta tuos 2 kartus kai ten lankiausi, tik gaila, ten nerandu kai kurių firmų produkcijos, tad nebesilankau.
Manau reikėtų vadovybei pasirūpinti savo konsultančių žiniomis ir elgesiu su klientais, juk čia ne koks turgelis, o pakankamai aukšto lygio parduotuvė..

O dėl tų minėtų nuotaikų, tai manau, pardavėjas turi palikti visas neigiamas mintis už darbovietės durų tuo labiau, kad tai darbas su žmonėmis, su pareiga jiems padėti išsirinkti prekę. Juk firmos tikslas - kad patenkintas klientas grįžtų ten pat kitą kartą.
Atsakyti
Man rodos šita mada yra atėjusi iš Rusijos prabangių praduotuvių - kur prie durų stovėdavo riebus apsauginis ir norėdamas įeiti turėjai blizgėti ir tviskėti. Šiaip aš pati galiu atleisti labai daug ką, jei kokia pardavėja pasirodo labai nemandagi( nors aš išskirtinai nemandagios nesu pataikiusi), gali paprašyti pakviesti vadybininkę, ar ir tą patį Gudelį, jei nujauti, kad jis kur arti gali būti . Galų gale labai saldaus mandagumo aš ir nelabai mėgstu, pardavėja turi būti natūraliai geranoriška. Bet man didžiausia problema yra kompetencija- aš pavyzdžiui nieko nežinodama apie tą daiktą iš anksčiau ir nepasidomėjusi juo internete pirkti nerizikuočiau, nes ne kartą esu girdėjusi patarimų tikrai nei į tvorą nei į mietą.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Tuberosa: 16 spalio 2010 - 21:46