QUOTE(kumiko @ 2009 12 08, 20:01)
siaip konsultantes neturi padlaiziaut

o tai kas ten konkreciai buvo
oi, ne padlaizivima ir turejau omeny... tiesiog klientu aptarnavimas yra man siaip idomi sritis ir manau, kad moketi dirbti ta darba (tikrai labai verta pagarbos) gali ne kiekvienas - tam tiesiog reikia asmeniniu savybiu - tada ne padlaiziausji, o domiesi klientu, nebruki, o klausaisi jo poreikio ir stengiesi padeti. jei pardavejai neidomu nei tai, ka ji parduoda, nei zmones apskritai, tai kokio bieso ji ten sedi kankines veidu? kas ja ten surises laiko ir siuncia durnas bobas, kurios praso parodyt kvepalus? Ir dar ne vienus, o boze moj!!!
na ir dar aisku svarbu, kad pardavejai nuo pardavimu butu mokami bonusai. nes jie yra variklis...
bet atsiprasau, kad nusokau nuo temos...
Juk apie Krsitute mes cia...