QUOTE(katius7 @ 2012 08 02, 13:01)
Sveiki! Pati esu ir mama, ir muzikos pedagogas Noreciau tik pastebeti, kad jeigu leidot vaika i muzikos mokykla, Jums gerai butu kontroliuoti namu darbu ruosima, kuo daugiau bendrauti su pedagogu. net jei nesat muzikantai, jum paaiskins, kaip namie galit padeti savo vaikui. tada bus rezultatai. Jei darbas vyks tik klaseje -- nenustebkit, nuo pamokos iki pamokos vaikas daug ka pamirsta, isisavintos medziagos kiekis ziauriai mazeja. Pastebejau, kad kai kuriuose privaciuose bureliuose viskas istikruju paversta zaidimu, begalo linksma ir vaikam ir tevam. Neapsigaukit, tai TIK zaidimas. Grojimo igudziu lavinimas yra sunkus dalykas, kaip ir muzikalumo lavinimas.
Žaidžiant taip pat galima daug išmokti. Kiekvienas žaidimas nėra vien tik žaidimas
Ech, kaip norėtčiau, kad mano vaikai būtų mokomi groti žaidimo forma (bent kol jiems žaidimas yra gyvenimo pagrindas - iki kokių 8-9 metų). Ne šiaip groti ir žaisti daugelio pasaulio kalbų išreiškiama tuo pačiu žodžiu (igrat, spielen, play). Vėliau žaidimas pereina į emocijų raišką, o muzmokyklėse pedagogai užsiciklina ant teksto ir "pastatymo". Norėčiau muzikos istorijos integruojančios klasikines pasaulio muzikos kultūras, solfedžio ne vien iš kvintų rato, bet ir natūralių intervalų ir jų santykio, taip pat kitų charakteringų intonacijų. Tai baigia muzmokyklę nieko negirdėję apie nepamažintą gryną kvintą (būtent tokia yra tolygioje temperacijoje) ar natūralią terciją...
Ir net nežinantys, kad ne J.S. Bach išrado tolygią temperaciją (jis savo poreikiams tik gerą temperaciją pritaikė).
Baigia muzmokykles dresiruotos kelių kūrinių repertuaro bezdžionėlės, nieko nesuvokiančios apie muzika ir nieko keisto, kad tokią produkciją apie (70 proc jos) po to tiesiog dirgina klasikinė muzika