QUOTE(vaižgantė @ 2005 01 25, 07:30)
Mano vyrą vaikystėje tėvas spardė ir žemino, tokį auklėjimo supratimą ir jis atsinešė į šeimą...
Vadinasi tu jau susitaikei su tuo, kad ir tavo sunus taip pat elgsis su savo vaikais?
QUOTE(vaižgantė @ 2005 01 25, 07:30)
Aš pati esu mokytoja ir domiuosi humanistine pedagogika. Ir pati taip stengiuosi dirbti su mokiniais. O mūsų mokyklose yra paplitęs autoritarinis požiūris į mokinius. Mokiniai yra žeminami, o pažymys yra ne skatinimo, o baudimo priemonė. Tas pats ir su pastabomis. Atsisakyta vaikus vertinti pažymiais, bet sugalvoti kiti vertinimo metodai, žeminantys vaikus. Kaipgi jie norės mokytis, stengtis, jei yra ne skatinami, o visą laiką žeminami. Pati matau, kad dauguma mokyklose dirbančių mokytojų visai nesuka dėl to galvos.Bent pabandytų nerėkti ant mokinių... Bet gerklė yra pagrindinė auklėjimo priemonė...
Pati budama mokytoja , zinai, kad pazymio funkcija nera sakatinamoji. Skatinti isradingas pedagogas turi mase ivairiausiu metodu. Pazymys- darbo ivertinimas(vyresnese klasese). Pradinese klasese, pazymiai nerasomi. Pastebima vaiko pazanga, jo paties atzvilgiu. Nezinau, kokiam zveryne dirbi, jei tau paciai atrodo, jog mokytojas tik ir gviesiasi pazeminti, suzlugdyti , pasitycioti is vaiko.
Nuosirdziai linkiu tau susitvarkyti, kad vaikai nejaustu pazeminimo namuose, kad vaikai jaustusi mylimi ir gerbiami savo brangiausiu zmoniu.Tuomet jie bus atsparesni visokiom negandom , sutiktom uz namu duru. Keista, kai nenuvale dulkiu savo panoseje, nesame transparanta 'issikuopkime",