Turime vaiką su intelekto sutrikimu (tą rodo testai). Tas sutrikimas tarsi nėra labai ryškus bendraujant buityje, tiesiog jis kažkoks "kitoks" vaikas. Kai pradėjo eiti į mokyklą iškilo nemaža problema. Jam buvo labai sunku įsisavinti medžiagą, išryškėjo elgesio problemų. Reikėjo labai daug pastangų, kad nors kažkiek vytųsi bendraklasius. Ruošiant pamokas reikia daug darbo ir kantrybės ir galima pasiekti rezultatų, bet viskam yra ribos... Persistengti irgi negalima.
Padeda užsiėmimai sportu, kuris vysto motoriką, ugdo valią, pasitikėjimą savimi ir padeda gerai išsikrauti. Niat Nam (čia toks Vietnamo kovos menas www.niatnam.lt) treneriai dirba ir su tokiais vaikais, nors jam sekasi prasčiau nei kitiems.
Dar vienas atradimas - tai Tatjana Rožukienė (+370 5 2454124), kuri užsiima Rudolfo Štainerio gydomąja pedagogika. Po kelių mėnesių užsiėmimų jis atsigavo, padidėjo pasitikėjimas savimi, atsirado daugiau kažkokios vidinės gyvybės. Pradėjo daugiau bendrauti, pasakoti ir t.t. Tokio ryškaus gero efekto dar neteko matyti, nors bandėme daug ką. Tatjana pajudino kažką gilaus.
Šiemet Tatjana Rožukienė steigia mokyklą su gydomosios pedagogikos pakraipa. Galvojam ten leisti savo vaiką, nes atsirado viltis, kad galima realiai jam padėti. Tatjana sako, kad tokie vaikai po kelių metų specialios programos gali grįžti į paprastą mokyklą. Iki šiol niekas tokiais dalykais netikėjo...
Padeda užsiėmimai sportu, kuris vysto motoriką, ugdo valią, pasitikėjimą savimi ir padeda gerai išsikrauti. Niat Nam (čia toks Vietnamo kovos menas www.niatnam.lt) treneriai dirba ir su tokiais vaikais, nors jam sekasi prasčiau nei kitiems.
Dar vienas atradimas - tai Tatjana Rožukienė (+370 5 2454124), kuri užsiima Rudolfo Štainerio gydomąja pedagogika. Po kelių mėnesių užsiėmimų jis atsigavo, padidėjo pasitikėjimas savimi, atsirado daugiau kažkokios vidinės gyvybės. Pradėjo daugiau bendrauti, pasakoti ir t.t. Tokio ryškaus gero efekto dar neteko matyti, nors bandėme daug ką. Tatjana pajudino kažką gilaus.
Šiemet Tatjana Rožukienė steigia mokyklą su gydomosios pedagogikos pakraipa. Galvojam ten leisti savo vaiką, nes atsirado viltis, kad galima realiai jam padėti. Tatjana sako, kad tokie vaikai po kelių metų specialios programos gali grįžti į paprastą mokyklą. Iki šiol niekas tokiais dalykais netikėjo...
Sveikos, mamytes.
O man teko susidurti su "Rasos" specialiaja mokykla, Vilniuje, esancia lyg Vitebsko 19 adresu.
Labai patiko pedagogai, ju santykis su vaikais. Ten mokosi vaikuciai ir su lengva ir su sunkesne protine negalia. Ten kai kurie vaikuciai net ir gyvena. Teko bendrauti ir su teveliais, besimokanciu vaikuciu, jie labai patenkinti.
O man teko susidurti su "Rasos" specialiaja mokykla, Vilniuje, esancia lyg Vitebsko 19 adresu.
Labai patiko pedagogai, ju santykis su vaikais. Ten mokosi vaikuciai ir su lengva ir su sunkesne protine negalia. Ten kai kurie vaikuciai net ir gyvena. Teko bendrauti ir su teveliais, besimokanciu vaikuciu, jie labai patenkinti.
Čia jau daug kas kalbėjo apie Vilniaus Versmės vidurinę mokyklą. Aš apie ją sužinojau visai neseniai - rudenį ten tikybos mokytoja pradėjo dirbti mano draugė ir nuo tada kiekvieno susitikimo metu iš jos tegirdžiu, kaip ten nuostabu
Kame nuostabumas? Ogi tame, kad neįgalieji ten nesijaučia atstumti, iš jų nesišaipoma ir jie greitai tampa chebros dalimi. Nauda abipusė - neįgalieji vaikai (yra aklųjų, autistų ir įvairias kitokias negalias turinčiųjų) nesijaučia atstumti, iš jų nesišaipoma, jie gyvena normalų socialinį gyvenimą; visi kiti vaikai tiesiog auga geresni piliečiai, kurie reaguoja į neįgalųjį kaip į normalų žmogų, o ne sustingsta, nežinodami kaip su juo bendrauti.
Mokytis ir mokykloje pritapti bei susigaudyti neįgaliukams padeda asistentai: akliesiems jie būna jų akys pamokų metu, neturintiems rankų - perverčia puslapius, užrašo, ką jie diktuoja, lėčiau mąstantiems padeda susigaudyti ir t.t. ir t.t.
Geroji dalis yra ta, kad mokyklų reitinge Versmė yra 46-oje vietoje http://www.veidas.lt...eitingas-2010-m Manau, kad tai rodo gerą mokslų kokybę, ypač turint omenyje, kad protinių negalių turinčių mokinių egzaminų rezultatai numuša vidurkį.
Kame nuostabumas? Ogi tame, kad neįgalieji ten nesijaučia atstumti, iš jų nesišaipoma ir jie greitai tampa chebros dalimi. Nauda abipusė - neįgalieji vaikai (yra aklųjų, autistų ir įvairias kitokias negalias turinčiųjų) nesijaučia atstumti, iš jų nesišaipoma, jie gyvena normalų socialinį gyvenimą; visi kiti vaikai tiesiog auga geresni piliečiai, kurie reaguoja į neįgalųjį kaip į normalų žmogų, o ne sustingsta, nežinodami kaip su juo bendrauti.
Mokytis ir mokykloje pritapti bei susigaudyti neįgaliukams padeda asistentai: akliesiems jie būna jų akys pamokų metu, neturintiems rankų - perverčia puslapius, užrašo, ką jie diktuoja, lėčiau mąstantiems padeda susigaudyti ir t.t. ir t.t.
Geroji dalis yra ta, kad mokyklų reitinge Versmė yra 46-oje vietoje http://www.veidas.lt...eitingas-2010-m Manau, kad tai rodo gerą mokslų kokybę, ypač turint omenyje, kad protinių negalių turinčių mokinių egzaminų rezultatai numuša vidurkį.
QUOTE(Gie. @ 2010 11 04, 14:48)
Čia jau daug kas kalbėjo apie Vilniaus Versmės vidurinę mokyklą. Aš apie ją sužinojau visai neseniai - rudenį ten tikybos mokytoja pradėjo dirbti mano draugė ir nuo tada kiekvieno susitikimo metu iš jos tegirdžiu, kaip ten nuostabu
Kame nuostabumas? Ogi tame, kad neįgalieji ten nesijaučia atstumti, iš jų nesišaipoma ir jie greitai tampa chebros dalimi. Nauda abipusė - neįgalieji vaikai (yra aklųjų, autistų ir įvairias kitokias negalias turinčiųjų) nesijaučia atstumti, iš jų nesišaipoma, jie gyvena normalų socialinį gyvenimą; visi kiti vaikai tiesiog auga geresni piliečiai, kurie reaguoja į neįgalųjį kaip į normalų žmogų, o ne sustingsta, nežinodami kaip su juo bendrauti.
Mokytis ir mokykloje pritapti bei susigaudyti neįgaliukams padeda asistentai: akliesiems jie būna jų akys pamokų metu, neturintiems rankų - perverčia puslapius, užrašo, ką jie diktuoja, lėčiau mąstantiems padeda susigaudyti ir t.t. ir t.t.
Geroji dalis yra ta, kad mokyklų reitinge Versmė yra 46-oje vietoje http://www.veidas.lt...eitingas-2010-m Manau, kad tai rodo gerą mokslų kokybę, ypač turint omenyje, kad protinių negalių turinčių mokinių egzaminų rezultatai numuša vidurkį.
Kame nuostabumas? Ogi tame, kad neįgalieji ten nesijaučia atstumti, iš jų nesišaipoma ir jie greitai tampa chebros dalimi. Nauda abipusė - neįgalieji vaikai (yra aklųjų, autistų ir įvairias kitokias negalias turinčiųjų) nesijaučia atstumti, iš jų nesišaipoma, jie gyvena normalų socialinį gyvenimą; visi kiti vaikai tiesiog auga geresni piliečiai, kurie reaguoja į neįgalųjį kaip į normalų žmogų, o ne sustingsta, nežinodami kaip su juo bendrauti.
Mokytis ir mokykloje pritapti bei susigaudyti neįgaliukams padeda asistentai: akliesiems jie būna jų akys pamokų metu, neturintiems rankų - perverčia puslapius, užrašo, ką jie diktuoja, lėčiau mąstantiems padeda susigaudyti ir t.t. ir t.t.
Geroji dalis yra ta, kad mokyklų reitinge Versmė yra 46-oje vietoje http://www.veidas.lt...eitingas-2010-m Manau, kad tai rodo gerą mokslų kokybę, ypač turint omenyje, kad protinių negalių turinčių mokinių egzaminų rezultatai numuša vidurkį.
Tiesą sakant, turintys protinę negalią mokosi apgal adaptuotą programą ir egzaminų nelaiko.
QUOTE(ernoja @ 2010 11 04, 23:10)
Tiesą sakant, turintys protinę negalią mokosi apgal adaptuotą programą ir egzaminų nelaiko.
Kiek girdėjau, toje mokykloje norintiems laikyti egzaminus nedraudžiama to daryti. Čia jau reikėtų tiksliau pasidomėti.
QUOTE
Gal kas galite suteikti info apie Vilniaus miestelio mokyklas pasirengusias priimti neįgaliukus. Gal kas turi patirties su šiomis mokyklomis, mokytojomis, specialistais, direktoriais. Domina visos normalios ir spec. mokyklos.
Yra bendrojo lavinimo mokyklos, kuriose yra specialiosios klasės: Medeinos (pradinukams), Žygimanto Augusto (nuo 5 klasės), Spindulio. Apie Medeinos mokyklą girdėjau tikrai gerų atsiliepimų. Dar yra specialiosios mokyklos: Rasos, Šilo, Atgajos. Mano nuomone, tėvai kiekvienu konkrečiu atveju turėtų apvažiuoti visas mokyklas, pabendrauti su direktoriais, mokytojais ir tada nuspręsti, kur vesti vaiką.
Mano dukra taip pat turi lenga protinį atsilikimą, gal kas žinote, kokia tų vaikučių perspektyva baigus 10 klasių, kuo jie gali užsiimti, kur mokytis kokios specialybės?
Mamytes reikia Jūsų pagalbos !!! I kuria mokykla, o mums reikia rusu mokyklos leisti mano dukryte? Pas mus specifinis mišrus raidos sutrikimas. Kokios mokyklos tolerantiškos kitokiems vaikučiams? I spec. Mokykla mes visada spėsim jei nuspręs specialistai kad mums ten kelias, bet visi sako kad reikalinga bendro lavinimo mokykla. Is mūsų darželio-mokyklos mus gražiai prašo išeiti, nes direktore pasake man kad klases po 30 vaikų ir jai ten bus sunku. Nežinau kur su ja "bėgti"... Gal yra mamyčių turinčiu panašiu problemu? Ačiū
Papildyta:
Papildyta:
QUOTE(Mamyčiukas2005 @ 2016 04 30, 11:10)
Mamytes reikia Jūsų pagalbos !!! I kuria mokykla Vilniuje leisti mano dukryte? mums reikia rusu mokyklos. Pas mus specifinis mišrus raidos sutrikimas. Kokios mokyklos tolerantiškos kitokiems vaikučiams? I spec. Mokykla mes visada spėsim jei nuspręs specialistai kad mums ten kelias, bet visi sako kad reikalinga bendro lavinimo mokykla. Is mūsų darželio-mokyklos mus gražiai prašo išeiti, nes direktore pasake man kad klases po 30 vaikų ir jai ten bus sunku. Nežinau kur su ja "bėgti"... Gal yra mamyčių turinčiu panašiu problemu? Ačiū