Taip, Dziuginta labai sauni mokytoja.
QUOTE(vaižgantė @ 2010 01 19, 12:25)
Ką tik perskaičiau Zotiko Popovo raštą. Na, lyg ir Pilaitės mokykla turėtų būti gimnazija, o M.Mažvydo- progimnazija, nes taip būtų paprasčiau perdėlioti klasių komplektus.
nes Pilaitės vidurinė yra labai stipri ant mokslams manau tikrai pilaitė gali būti gimnazija, gal tadu ir kas pasikeis dėl išvaizdos, gal atsiras kas moka organizuoti ir ūki o ne tik mokslus
nes aš esu patenkinta Pilatės mokykla, mums mokytojai kliuvo beveik visi puikūs
roga, gal jūs rinkot parašus dėl gimnazijos?
QUOTE(Roga @ 2010 01 19, 15:32)
nes Pilaitės vidurinė yra labai stipri ant mokslams manau tikrai pilaitė gali būti gimnazija, gal tadu ir kas pasikeis dėl išvaizdos, gal atsiras kas moka organizuoti ir ūki o ne tik mokslus
nes aš esu patenkinta Pilatės mokykla, mums mokytojai kliuvo beveik visi puikūs
nes aš esu patenkinta Pilatės mokykla, mums mokytojai kliuvo beveik visi puikūs
Ūkvedys buvo niekam tikęs...Ar tėvų darbas remontuoti mokyklos tualetus?
na wc ir mažvydo šulėj nelabai ...
QUOTE(AIVUKĖ @ 2010 01 19, 17:12)
roga, gal jūs rinkot parašus dėl gimnazijos?
ne
QUOTE(vaižgantė @ 2010 01 19, 19:29)
Ūkvedys buvo niekam tikęs...Ar tėvų darbas remontuoti mokyklos tualetus?
vat tas bjauriausia, kad visas ūkis iš oro gyvuoja, toks siutas ima, kad pvz mano vaikas net neidavo į toleta geriau namo lėkdavo nei čia darydavo. kaip sakoma neūkiška mokykla, o tiesiog visas dėmesys mokimuisi ir viskas bet nepasiteisinimas kai pirmokius bijo tualeto
QUOTE(Roga @ 2010 01 19, 19:26)
ne
vat tas bjauriausia, kad visas ūkis iš oro gyvuoja, toks siutas ima, kad pvz mano vaikas net neidavo į toleta geriau namo lėkdavo nei čia darydavo. kaip sakoma neūkiška mokykla, o tiesiog visas dėmesys mokimuisi ir viskas bet nepasiteisinimas kai pirmokius bijo tualeto
vat tas bjauriausia, kad visas ūkis iš oro gyvuoja, toks siutas ima, kad pvz mano vaikas net neidavo į toleta geriau namo lėkdavo nei čia darydavo. kaip sakoma neūkiška mokykla, o tiesiog visas dėmesys mokimuisi ir viskas bet nepasiteisinimas kai pirmokius bijo tualeto
Mano sūnus taip pat lėkdavo į tualetą namo. Tėvų komitetas birželį suorganizavo ir visi remonto darbai buvo padaryti skubos tvarka. Paskui buvo bėda dėl suremontuotų tualetų išvalymo (Vienas tėvų komiteto narių pasisiūlė pravesti seminarą, kaip reikia dirbti valytojoms.) Ten pilna bėdų...Bet kur jų nėra?
maniškis ir mažvydo į wc nėjo 1 kl., jie kažko bijo, tos skylės.... dabar jau nueina, kai antrokas, ir kai ilgiau pamokos vyksta...
Kadangi prašoma viešinti, įdedu:
VILNIAUS PILAITĖS VIDURINĖ MOKYKLA
ATVIRAS LAIŠKAS PILAITĖS IR MARTYNO MAŽVYDO MOKYKLŲ BENDRUOMENĖMS
,,DĖL MOKYKLŲ TINKLO PERTVARKOS (MOKYKLŲ REORGANIZAVIMO) PILAITĖS SENIŪNIJOJE
1. Faktai ir skaičiai, kurie sudaro prielaidą dvi seniūnijoje esančias bendrojo lavinimo vidurines mokyklas reorganizuoti, vieną iš jų į gimnaziją, kitą į progimnaziją:
1.1. Dauguma mokinių tėvų nori, kad jų vaikai lankytų ir baigtų 12 klasių arti namų (Pilaitėje), t.y. nori gimnazijos bet kuriose patalpose.
1.2. Dabartinis mokinių skaičius, priešmokyklinio amžiaus vaikų skaičius, miesto plėtros prioritetas leidžia pertvarkyti mokyklas į gimnaziją ir progimnaziją.
Abiejose mokyklose 2009-2010 mokslo metais yra:
1-ose kl. 153 mok., 7 klasių komplektai.
2-ose kl. 128 mok., 6 klasių komplektai.
3-ose kl. 182 mok., 8 klasių komplektai.
4-ose kl. 187 mok., 8 klasių komplektai.
1-4 klasėse 650 mokinių, 29 klasių komplektai.
5-ose kl. 194 mok., 7,5 klasių komplektų.
6-ose kl. 189 mok., 7,5 klasių komlektų.
7-ose kl. 199 mok., 8 klasių komplektai.
8-ose kl. 207 mok., 8 klasių komplektai.
_________________________________________________________________
5-8 klasėse 789 mok., 31 klasių komplektas
_________________________________________________________________
9-ose kl. 141 mok., 5,5 klasių komplektų.
10-ose kl. 144 mok., 5,5 klasių komplektų.
11-ose kl. 157 mok., 6 klasių komplektai.
__________________________________________________________________
9-11 kl. 442 mok., 17 klasių komplektų.
__________________________________________________________________
Iš viso: 1-11 kl. 1881 mok., 77 klasių komplektai.
Priešmokyklinio ugdymo grupėse yra:
L/d ,,Pilaitukas 22 vaikai.
L/d ,,Gilužis 50 vaikų.
Iš viso: 72 vaikai.
Dalis vaikų nepateko į Pilaitėje esančius darželius, lanko kitus arba ugdomi namuose. Iki šių mokslo metų mokyklos komplektuodavo vidutiniškai 150 pirmokų 7 klasių komplektus.
Pilaitėje apsigyvena jaunos šeimos, vaikų gimstamumas didelis. Šiuo metu eilėje į darželius yra: į ,,Pilaituką 411 vaikų, į ,,Gilužį 346 vaikai. Iš viso pateikti 757 prašymai.
Dabar į darželius priimta 543 vaikai. Kad būtų patenkinti poreikiai, reikėtų vos ne dviejų darželių arba vieno darželio ir vienos pradinės mokyklos-darželio.
Dar kitais, 2011-2012 mokslo metais darželiuose bus 4 priešmokyklinio ugdymo grupės (apie 100 vaikų).
Išlieka tikimybė, kad į pirmas klases ateinančių vaikų skaičius vidutiniškai nesumažės arba, jei sumažės, tai nežymiai, o atsigavus ekonomikai gali ir didėti.
1.3. Abiejose mokyklose yra pakankamai aukštos kvalifikacijos ir kompetencijos mokytojų,
sugebančių įgyvendinti bet kurias ugdymo programas: pradinio, pagrindinio ir vidurinio. Labai svarbu išaugintus, subrandintus pedagogų kolektyvus nesukiršinti, nesuskaldyti, o išlaikyti, suburti juos tolesniam darbui pagal kvalifikaciją ir kompetenciją abiejose mokyklose. Abipusė pagarba ir supratimas mokytojui, mokytojų bendruomenėms, administracijoms turi būti pagrindinis motyvas per visą pertvarkos laikotarpį ir po jo. Juolab, kad pertvarkant mokyklas, bendras vidutinis mokytojų kūvis beveik lieka nepakitęs, išskyrus pavienius atvejus.
2. Savivaldybei nutarus reorganizuoti mokyklas pagal pirmos diskusijos, įvykusios 2010 m. sausio 7 d. (protokolas Nr. 1) dalyvaujant Švietimo departamento direktoriui G. Petroniui, vyr, specialistams A.Navickienei, T.Jankūnui bei abiejų mokyklų vadovams, pirmąjį variantą Pilaitės vidurinę reorganizuoti į gimnaziją, Martyno Mažvydo į progimnaziją (jai pačiai pasiūlius), reikėtų tartis:
2.1. Dėl klasių nekomplektavimo, klasių komplektų pervedimo iš vienos mokyklos į kitą nesuardžius klasių mokinių sudėties (jei tai bus įmanoma).
2.2. Mokytojų pervedimo iš vienos mokyklos į kitą tvarkos. Ugdymo specifikos tęstinumo (kryptingas dailinis ugdymas).
2.3. Dėl II-os pamainos išvengimo.
2.4. Dėl darbo su mokyklų bendruomenėmis.
3. Iki to laiko, kol bus priimtas galutinis sprendimas, nepanikuoti, nekonfrontuoti, neįrodinėti, kuri mokykla geresnė ar blogesnė, o supažindinti abiejų mokyklų bendruomenes su galimybėmis kuo geriau, sklandžiau pertvarkyti mokyklas, kad nenukentėtų mokinių ugdymo kokybė, kad tėvai, mokytojai būtų saugūs, tikri dėl ateities. Reikėtų organizuoti vienos ir kitos mokyklos atstovų susitikimus su mokyklų bendruomenių grupėmis (8-11 klasių mokiniais, 1-11 klasių tėvais, mokytojais, administracija).
PRIDEDAMA. Pirmo varianto klasių ir mokinių skaičiaus komplektavimo projektas.
IŠVADOS:
1. Pertvarkant Pilaitės vidurinę mokyklą į progimnaziją labai padidėtų mokinių ir
klasių komplektų skaičius (per 3 metus - iki 49 klasių komplektų ~ 1200 mokinių). Mokykla neremontuota, išoriškai neišvaizdi, mažųjų vaikų tėvai nenorės vesti vaikų į šaltesnę, nerenovuotą mokyklą.
2. Pertvarkant M.Mažvydo vidurinę mokyklą į progimnaziją, klasių komplektų
skaičius joje išliktų daugmaž pastovus 47 klasių komplektai, mažesniųjų vaikų skaičius yra didesnis. Tėvai noriai veda juos į šitą mokyklą.
Mikrorajonas plėsis už M.Mažvydo mokyklos, todėl mažiems vaikams patogiau bus eiti į ją. Dabartinės Pilaitės vidurinei mokyklai priskirtos teritorijos gyventojai sensta, vaikų gimstamumas mažėja.
3. Didesnę vidurinio ugdymo patirtį turi Pilaitės vidurinės mokyklos mokytojai, administracija.
Su pagarba
Pilaitės vidurinės mokyklos direktorius, turintis 34 metų pedagoginį, iš jo 23 metų vadybinį stažą, III-čios vadybinės kategorijos vadovas, šių metų I-ame ketvirtyje siekiantis atestuotis II-ai vadybinei kategorijai, Pilaitės vidurinėje mokykloje dirbantis nuo pat jos įsteigimo (nuo 1992 m.) išauginęs, subūręs brandų mokytojų kolektyvą, kuris kasmet pasiekia aukštų ugdymo rezultatų
Zotikas Popovas
P.S.: Mokytojų kvalifikacija:
7 mokytojai ekspertai
19 mokytojų metodininkų.
34 vyr. mokytojai
1 - mokytojas
Ir tik 6 neatestuoti, jauni mokytojai.
Apie mokyklos pasiekimus, veiklą žiūrėti mokyklos internetinėje svetainėje: www.pilaitesmokykla.lt
VILNIAUS PILAITĖS VIDURINĖ MOKYKLA
ATVIRAS LAIŠKAS PILAITĖS IR MARTYNO MAŽVYDO MOKYKLŲ BENDRUOMENĖMS
,,DĖL MOKYKLŲ TINKLO PERTVARKOS (MOKYKLŲ REORGANIZAVIMO) PILAITĖS SENIŪNIJOJE
1. Faktai ir skaičiai, kurie sudaro prielaidą dvi seniūnijoje esančias bendrojo lavinimo vidurines mokyklas reorganizuoti, vieną iš jų į gimnaziją, kitą į progimnaziją:
1.1. Dauguma mokinių tėvų nori, kad jų vaikai lankytų ir baigtų 12 klasių arti namų (Pilaitėje), t.y. nori gimnazijos bet kuriose patalpose.
1.2. Dabartinis mokinių skaičius, priešmokyklinio amžiaus vaikų skaičius, miesto plėtros prioritetas leidžia pertvarkyti mokyklas į gimnaziją ir progimnaziją.
Abiejose mokyklose 2009-2010 mokslo metais yra:
1-ose kl. 153 mok., 7 klasių komplektai.
2-ose kl. 128 mok., 6 klasių komplektai.
3-ose kl. 182 mok., 8 klasių komplektai.
4-ose kl. 187 mok., 8 klasių komplektai.
1-4 klasėse 650 mokinių, 29 klasių komplektai.
5-ose kl. 194 mok., 7,5 klasių komplektų.
6-ose kl. 189 mok., 7,5 klasių komlektų.
7-ose kl. 199 mok., 8 klasių komplektai.
8-ose kl. 207 mok., 8 klasių komplektai.
_________________________________________________________________
5-8 klasėse 789 mok., 31 klasių komplektas
_________________________________________________________________
9-ose kl. 141 mok., 5,5 klasių komplektų.
10-ose kl. 144 mok., 5,5 klasių komplektų.
11-ose kl. 157 mok., 6 klasių komplektai.
__________________________________________________________________
9-11 kl. 442 mok., 17 klasių komplektų.
__________________________________________________________________
Iš viso: 1-11 kl. 1881 mok., 77 klasių komplektai.
Priešmokyklinio ugdymo grupėse yra:
L/d ,,Pilaitukas 22 vaikai.
L/d ,,Gilužis 50 vaikų.
Iš viso: 72 vaikai.
Dalis vaikų nepateko į Pilaitėje esančius darželius, lanko kitus arba ugdomi namuose. Iki šių mokslo metų mokyklos komplektuodavo vidutiniškai 150 pirmokų 7 klasių komplektus.
Pilaitėje apsigyvena jaunos šeimos, vaikų gimstamumas didelis. Šiuo metu eilėje į darželius yra: į ,,Pilaituką 411 vaikų, į ,,Gilužį 346 vaikai. Iš viso pateikti 757 prašymai.
Dabar į darželius priimta 543 vaikai. Kad būtų patenkinti poreikiai, reikėtų vos ne dviejų darželių arba vieno darželio ir vienos pradinės mokyklos-darželio.
Dar kitais, 2011-2012 mokslo metais darželiuose bus 4 priešmokyklinio ugdymo grupės (apie 100 vaikų).
Išlieka tikimybė, kad į pirmas klases ateinančių vaikų skaičius vidutiniškai nesumažės arba, jei sumažės, tai nežymiai, o atsigavus ekonomikai gali ir didėti.
1.3. Abiejose mokyklose yra pakankamai aukštos kvalifikacijos ir kompetencijos mokytojų,
sugebančių įgyvendinti bet kurias ugdymo programas: pradinio, pagrindinio ir vidurinio. Labai svarbu išaugintus, subrandintus pedagogų kolektyvus nesukiršinti, nesuskaldyti, o išlaikyti, suburti juos tolesniam darbui pagal kvalifikaciją ir kompetenciją abiejose mokyklose. Abipusė pagarba ir supratimas mokytojui, mokytojų bendruomenėms, administracijoms turi būti pagrindinis motyvas per visą pertvarkos laikotarpį ir po jo. Juolab, kad pertvarkant mokyklas, bendras vidutinis mokytojų kūvis beveik lieka nepakitęs, išskyrus pavienius atvejus.
2. Savivaldybei nutarus reorganizuoti mokyklas pagal pirmos diskusijos, įvykusios 2010 m. sausio 7 d. (protokolas Nr. 1) dalyvaujant Švietimo departamento direktoriui G. Petroniui, vyr, specialistams A.Navickienei, T.Jankūnui bei abiejų mokyklų vadovams, pirmąjį variantą Pilaitės vidurinę reorganizuoti į gimnaziją, Martyno Mažvydo į progimnaziją (jai pačiai pasiūlius), reikėtų tartis:
2.1. Dėl klasių nekomplektavimo, klasių komplektų pervedimo iš vienos mokyklos į kitą nesuardžius klasių mokinių sudėties (jei tai bus įmanoma).
2.2. Mokytojų pervedimo iš vienos mokyklos į kitą tvarkos. Ugdymo specifikos tęstinumo (kryptingas dailinis ugdymas).
2.3. Dėl II-os pamainos išvengimo.
2.4. Dėl darbo su mokyklų bendruomenėmis.
3. Iki to laiko, kol bus priimtas galutinis sprendimas, nepanikuoti, nekonfrontuoti, neįrodinėti, kuri mokykla geresnė ar blogesnė, o supažindinti abiejų mokyklų bendruomenes su galimybėmis kuo geriau, sklandžiau pertvarkyti mokyklas, kad nenukentėtų mokinių ugdymo kokybė, kad tėvai, mokytojai būtų saugūs, tikri dėl ateities. Reikėtų organizuoti vienos ir kitos mokyklos atstovų susitikimus su mokyklų bendruomenių grupėmis (8-11 klasių mokiniais, 1-11 klasių tėvais, mokytojais, administracija).
PRIDEDAMA. Pirmo varianto klasių ir mokinių skaičiaus komplektavimo projektas.
IŠVADOS:
1. Pertvarkant Pilaitės vidurinę mokyklą į progimnaziją labai padidėtų mokinių ir
klasių komplektų skaičius (per 3 metus - iki 49 klasių komplektų ~ 1200 mokinių). Mokykla neremontuota, išoriškai neišvaizdi, mažųjų vaikų tėvai nenorės vesti vaikų į šaltesnę, nerenovuotą mokyklą.
2. Pertvarkant M.Mažvydo vidurinę mokyklą į progimnaziją, klasių komplektų
skaičius joje išliktų daugmaž pastovus 47 klasių komplektai, mažesniųjų vaikų skaičius yra didesnis. Tėvai noriai veda juos į šitą mokyklą.
Mikrorajonas plėsis už M.Mažvydo mokyklos, todėl mažiems vaikams patogiau bus eiti į ją. Dabartinės Pilaitės vidurinei mokyklai priskirtos teritorijos gyventojai sensta, vaikų gimstamumas mažėja.
3. Didesnę vidurinio ugdymo patirtį turi Pilaitės vidurinės mokyklos mokytojai, administracija.
Su pagarba
Pilaitės vidurinės mokyklos direktorius, turintis 34 metų pedagoginį, iš jo 23 metų vadybinį stažą, III-čios vadybinės kategorijos vadovas, šių metų I-ame ketvirtyje siekiantis atestuotis II-ai vadybinei kategorijai, Pilaitės vidurinėje mokykloje dirbantis nuo pat jos įsteigimo (nuo 1992 m.) išauginęs, subūręs brandų mokytojų kolektyvą, kuris kasmet pasiekia aukštų ugdymo rezultatų
Zotikas Popovas
P.S.: Mokytojų kvalifikacija:
7 mokytojai ekspertai
19 mokytojų metodininkų.
34 vyr. mokytojai
1 - mokytojas
Ir tik 6 neatestuoti, jauni mokytojai.
Apie mokyklos pasiekimus, veiklą žiūrėti mokyklos internetinėje svetainėje: www.pilaitesmokykla.lt
QUOTE(Nega @ 2009 05 05, 13:15)
O šiaip tai tas užrašymas pas mokytoją, manau, nelabai turės reikšmės.
Kuo anksčiau parašytas prašymas, nurodant pas kurią mokytoją nori, tuo didesnė galimybė į norinčią klasę papulti
Pilaitės mokykloje žinau, kad pradinių klasių mokytojos geros, mano sūnus mokosi, ketvirtą klasę baigia, tai džiaugiuosi , kad čia leidau, tualetai tikrai netrukdo, aišku valdžios neūkiškumo čia pilna, .
kad gimnazija čia galėtų būti netikiu, gal čia kas tik sukūrė raštą direktoriaus vardu????????????? Kažkaip atrodo, kad čia kas tai ne taip....
kad gimnazija čia galėtų būti netikiu, gal čia kas tik sukūrė raštą direktoriaus vardu????????????? Kažkaip atrodo, kad čia kas tai ne taip....
QUOTE(TATAIGIS @ 2010 01 20, 13:33)
Pilaitės mokykloje žinau, kad pradinių klasių mokytojos geros, mano sūnus mokosi, ketvirtą klasę baigia, tai džiaugiuosi , kad čia leidau, tualetai tikrai netrukdo, aišku valdžios neūkiškumo čia pilna, .
kad gimnazija čia galėtų būti netikiu, gal čia kas tik sukūrė raštą direktoriaus vardu????????????? Kažkaip atrodo, kad čia kas tai ne taip....
kad gimnazija čia galėtų būti netikiu, gal čia kas tik sukūrė raštą direktoriaus vardu????????????? Kažkaip atrodo, kad čia kas tai ne taip....
mažvydo mokykloje buvo susirinkimas, buvo atėję berods iš savivaldybės, tai sako, kad pilatės m-kloje tinkamiau gimnazijai būt, čia jie žiūri į visokius niuansus...