QUOTE(zhmonijus @ 2007 01 15, 17:53)
Omega galu varoma O, kas cia pasiule 2.0 Vectra, tai Srebs kaip uz gera ir parduot paskui kazkada bus sunku...
Jei reiketu rinktis, sau imciau Vectra Universala su 1.8 l varikliu kokiu '99 metu. Vietos per akis.. o Omegos sedano bagazine gal ir didesne nei Vectros sedano, bet vistik tai sedanas.. jei reikes sutalpint vaiko vezimeli, krepsi ir pan. rakandus, tai tikrai butu geriau su Universal kebulu
Jei reiketu rinktis, sau imciau Vectra Universala su 1.8 l varikliu kokiu '99 metu. Vietos per akis.. o Omegos sedano bagazine gal ir didesne nei Vectros sedano, bet vistik tai sedanas.. jei reikes sutalpint vaiko vezimeli, krepsi ir pan. rakandus, tai tikrai butu geriau su Universal kebulu
2.0 DTI srebia daug? 6l dyzelio yra daug?
QUOTE(Sandrulia @ 2007 01 16, 17:13)
... Na gerai, sakykim pagalvotume apie vectra. Kaip dėl rūdijimo? jei nuo 1998 metų gamybos?
Visi jie rupūžės pūna. . Kažkodėl rūdys juos labai mėgsta. Įsėdi į opelį ir girdisi kažkoks garsas, įsiklausai geriau - ogi rūdys graužia.
2.5 varikliu siurbliai nelaiko, ot
QUOTE(zaismas @ 2007 01 18, 17:33)
2.5 varikliu siurbliai nelaiko, ot
Gali būti. To tai nežinojau
QUOTE(skautas @ 2007 01 18, 14:18)
2.0 DTI srebia daug? 6l dyzelio yra daug?
nemanau, kad as turejau omeny dyzeli Pagrindini minusa isskyriau - visokiem ciukciom bus sunkiau parduot..bet lietuvis nupirks
QUOTE(zaismas @ 2007 01 18, 17:33)
2.5 varikliu siurbliai nelaiko, ot
viskas nuo to kokia tarpine tarp vairo ir sedynes yra;) ar buvo
ir kaip eksplotuojama auto
QUOTE(skautas @ 2007 01 19, 15:44)
viskas nuo to kokia tarpine tarp vairo ir sedynes yra;) ar buvo
ir kaip eksplotuojama auto
ir kaip eksplotuojama auto
- nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės daug priklauso tas tiesa.
QUOTE(Palemonas @ 2007 01 18, 15:39)
Visi jie rupūžės pūna. . Kažkodėl rūdys juos labai mėgsta. Įsėdi į opelį ir girdisi kažkoks garsas, įsiklausai geriau - ogi rūdys graužia.
Mes planuojame pirkti Opel Omega B 2.0, bet ne dyzelį. Kadangi nemažai teko pasidomėti ir pabandyti ne vieną, galiu šiokį tokį reziumė parašyti:
Pliusai:
Didlelis ir talpus auto.
Turi nemažai komforto įrangos, kaip tokių metų.
Komfortas važiuojant, mažai su kuo palyginamas (atsižvelgiant į kainą/metus)
Gera garso izoliacija. Iki ~130km/h nereikia kelt balso mašinoje, žodžiu ne važiuoji, o kruizini
Gera stipri važiuoklė.
Neblogos automatinės greičių dėžės (jei nebuvus pribaigta iki nusiperkant).
Minusai (arba labiau į ką atkreipti dėmesį perkant):
Apie dyzelį:
2.5 TD yra BMW motoras, ne pats patikimiausias ir sakyčiau visai neekonomiškas.
2.0 TDI eina nuo berods 97' metų - opel variklis, gana patikimas ir kuro sanaudos teisingesnės nei 2.5 TD. Nors AG turiu mažiau, bet skirtingi sukimo momentai ir dinamika daro šį varikliuką labai smagų.
Blogai yra tai, kad 2.0 yra nedaug. Labai didelis procentas atvažiuojančių dyzelių yra su besibaigiančiu kuro siurbliu, kas savo ruožtu reiškia, kad remonto kainos labai nedžiugins. Aš asmeniškai esu tos nuomonės, kad įvertinus nuvažiuojamus km per metus, labai verta pasverti, ar dyzelis yra geras pasirinkimas. Aišku teko bendrauti su ne vienu žmogum, kuris važinėja su Omega B dyzeliu ir vien dėl smagaus ir dinamiško variklio, nekeistų jų į jokį kitą.
KAs apie benzinus - varikliu gama šiek tiek platesnė:
2.0 paprastas (115AG) senas, geras neužmušamas motoriukas, kuris puikiai draugauja su paprastomis dujomis, tad gana mėgstamas taupių žmonių. Galios jam gal truputį trūksta, tačiau vėlgi vertinant jo dinamiką ir tai kad omega ne sportinis automobilis, gana neblogas pasirinkimas.
2.0 16V ECOTEC varikliukas turi 136 AG, turi neblogas charakteristikas. Vienas minusas su bene visais ECOTEC varikliais - begalė visokių daviklių, kurie turi savybę nustoti veikti bet kada. Aišku čia kaip kam papuola - vieni turi ir džiaugiasi, kiti gauna bėdą. Jei kyla noras dėti dujas, šis motoras jau labiau draugauja su 4 kartos dujomis (pilnas įpurškimas). Teko matyti ne vieną iš italijos atvažiavusį ir su paprasčiausia dujų įranga, kad man asmeniškai labai keista, nes šovimo tikimybė tikrai nemaža.
2.5 V6 MV6 variklis pakankamai galingas, tačiau kaip V6 turi savo kaštus remonto atžvilgiu. Daug kas teigia, kad tai ne pats patikimiausias motoras. Dažniausia rekomenduojama imti 3.0 V6 motorą, kuris yra dar galingesnis (206AG), o kuro sąnaudos tik šiek tiek didesnės už 2.5 V6.
Na užteks šiam kartui - išsiplėčiau biškis
Pliusai:
Didlelis ir talpus auto.
Turi nemažai komforto įrangos, kaip tokių metų.
Komfortas važiuojant, mažai su kuo palyginamas (atsižvelgiant į kainą/metus)
Gera garso izoliacija. Iki ~130km/h nereikia kelt balso mašinoje, žodžiu ne važiuoji, o kruizini
Gera stipri važiuoklė.
Neblogos automatinės greičių dėžės (jei nebuvus pribaigta iki nusiperkant).
Minusai (arba labiau į ką atkreipti dėmesį perkant):
Apie dyzelį:
2.5 TD yra BMW motoras, ne pats patikimiausias ir sakyčiau visai neekonomiškas.
2.0 TDI eina nuo berods 97' metų - opel variklis, gana patikimas ir kuro sanaudos teisingesnės nei 2.5 TD. Nors AG turiu mažiau, bet skirtingi sukimo momentai ir dinamika daro šį varikliuką labai smagų.
Blogai yra tai, kad 2.0 yra nedaug. Labai didelis procentas atvažiuojančių dyzelių yra su besibaigiančiu kuro siurbliu, kas savo ruožtu reiškia, kad remonto kainos labai nedžiugins. Aš asmeniškai esu tos nuomonės, kad įvertinus nuvažiuojamus km per metus, labai verta pasverti, ar dyzelis yra geras pasirinkimas. Aišku teko bendrauti su ne vienu žmogum, kuris važinėja su Omega B dyzeliu ir vien dėl smagaus ir dinamiško variklio, nekeistų jų į jokį kitą.
KAs apie benzinus - varikliu gama šiek tiek platesnė:
2.0 paprastas (115AG) senas, geras neužmušamas motoriukas, kuris puikiai draugauja su paprastomis dujomis, tad gana mėgstamas taupių žmonių. Galios jam gal truputį trūksta, tačiau vėlgi vertinant jo dinamiką ir tai kad omega ne sportinis automobilis, gana neblogas pasirinkimas.
2.0 16V ECOTEC varikliukas turi 136 AG, turi neblogas charakteristikas. Vienas minusas su bene visais ECOTEC varikliais - begalė visokių daviklių, kurie turi savybę nustoti veikti bet kada. Aišku čia kaip kam papuola - vieni turi ir džiaugiasi, kiti gauna bėdą. Jei kyla noras dėti dujas, šis motoras jau labiau draugauja su 4 kartos dujomis (pilnas įpurškimas). Teko matyti ne vieną iš italijos atvažiavusį ir su paprasčiausia dujų įranga, kad man asmeniškai labai keista, nes šovimo tikimybė tikrai nemaža.
2.5 V6 MV6 variklis pakankamai galingas, tačiau kaip V6 turi savo kaštus remonto atžvilgiu. Daug kas teigia, kad tai ne pats patikimiausias motoras. Dažniausia rekomenduojama imti 3.0 V6 motorą, kuris yra dar galingesnis (206AG), o kuro sąnaudos tik šiek tiek didesnės už 2.5 V6.
Na užteks šiam kartui - išsiplėčiau biškis
QUOTE(Palemonas @ 2007 01 18, 14:39)
Visi jie rupūžės pūna. . Kažkodėl rūdys juos labai mėgsta. Įsėdi į opelį ir girdisi kažkoks garsas, įsiklausai geriau - ogi rūdys graužia.
vaje, koks bajeris