QUOTE(lauruskal @ 2008 08 28, 21:01)
Norėjau paklausti šioje įstaigoje besilankančių moterų: kaip jums administratorių darbas?
Anksčiau niekad neužkliūdavo,bet paskutiniu metu pasitaikė keli nelabai malonūs atvejai
Suprantu,kad jos turi darbo ir gal ne visada būna pakilios nuotaikos,bet kodėl tą turi kentėti pacientas????(savo konkrečiu atveju kalbu apie administratorę Irutę)
Ne kartą jau pastebėjau -kuo žemesnė grandis,tuo mažesnė kultūra
man taip pat nepatinka administratorė, kuri dirba kartu su vaikų pediatrais
Teko pastaruoju metu eiti su sergančia dukra pas pediatrę ir abu kartus prieš mus ėjo pacientai, kurių laikas buvo vėlesnis. Pirmąjį kartą laikus mačiau pasientų lapuke, o antrąjį - pati gydytoja išėjusi ir supratusi, kad įsivėlė klaida, aiškinosi su administratore. Tačiau iš šono žiūrint neatrodo, kad jai būtų didelį įspūdį pokalbis palikęs. Kiek pamenu anskčiau, kai nebuvo atskirų patalpų pediatrams, administratorės labai griežtai sužiūrėdavo, kas po ko. Nesinori, kad Jūsų namai virstų eiline poliklinika, kur niekada nepakliūsi pas gydytoja užsirašytu laiku ir pats turi prie durų kovoti dėl gydytojo dėmesio.
Taip pat kliūna, jog bendrauja arogntiškai, lėtai. Nesakau, kad turėtų būti saldi ir lipši su visais iki pat 19 val, tačiau elemantarus mandagumas ir draugiškas žvilgsnis būtų tai, ko norėtųsi atėjus į bet kurią paslaugų teikimo įmonę. Manau, kad tam tikra betvarkė tvyranti laukiamajame yra ir jos atskomybėje.
Labai gaila, kad žmogus, kuris yra pirmasis pasitinkantis VSN klientus yra būtent toks ir leidžia sau aplaidžiai dirbti. Norėtųsi, jog jos vietoje dirbtų malonesnė ir paslaugesnė darbuotoja