Įkraunama...
Įkraunama...

Vilniaus sveikatos namai

QUOTE(SuperMama @ 2007 12 31, 18:48)
O kuo skirtusi VIP paslaugos nuo paprasto? Ar tik užsirašymu be eilės, ar dar kokios kitos paslaugos?


SuperMama, Vilgra,

Tai yra ideja, reikalaujanti tiek pasiulymu is pacientu (ka noretumet gauti), tiek rimtu finansiniu apskaiciavimu (kad VSN'as galetu issilaikyti ir islaikyti gydytojus).

Siuo metu mes dirbame kaip draudimo bendrove: turime klientu (jau virs 3000), kurie (ne tiesiogiai, bet per ligoniu kasas) kas menesi moka mums imokas. Turime paslaugu sarasa, kurias privalome uz tas imokas suteikti. Taigi turime pajamas ir islaidas - apskaiciuotas valstybiniu lygiu pries N metu, siais metais truputi indeksuotas.

Visa esme tame, kad valstybininkai paskaiciave nerealiai mazas imokas (pavyzdziui, dirbanciam zmogui 18-49 metu amziaus grupeje 5,44 Lt per mėnesį). O islaidos auga - kraujo, slapimo, gliukozes, cholesterolio tyrimu savikaina, nuomos mokestis, elektra/dujos/vanduo, kuras, galu gale atlyginimai - nes jei mokesim mazesnius, nei jie yra rinkoje, neturesim darbuotoju.

Primenu, kad kalbam butent apie pirmini lygi - kur musu pajamos nepriklauso nuo to, kiek (ir ar isvis) pacientas pas mus lankosi, kiek tyrimu jam daroma. Todel, visu pirma, reiketu galvoti butent apie mazesnius kruvius gydytojui - del ko sumazetu jo pajamos ir reiketu kazkokiu priemoku.

Tuo paciu, jei zmogus moka pinigus, jis nori didesnio komforto (tai velgi islaidos): galimybe prisiskambinti is pirmo karto, ilgesnio vizito laiko, lengviau skiriamu pagrindiniu tyrimu, air-conditioning, kavos/arbatos, neperpildyto laukiamojo, galimybes "nesusitikti" serganciu pacientu atvedus, tarkim, sveika vaika skiepytis, galimybes uzsukti po darbo (po 19 val.) arba pries ji (nuo 6.00).

Kalbant apie gydymo kokybe - vienareiksmiskai atsakyti negalima, bet turekime omeny: jei gydytojas priima 5 pacientus per 5 darbo valandas arba jei jis priima 20 pacientu per tas pacias 5 darbo valandas. Netgi, jei vizito laikas toks pats - 15 minuciu (kita karta, jei ateina su sloga, nera apie ka ir kalbeti ilgiau). Gydytojas bus nepervarges. Jis gales 10 minuciu pries ateinant pacientui studijuoti jo ligos istorija. Jis gales ramiai, neskubedamas, pasiulyti daugiau alternatyviu gydymo metodu, sveikatos stiprinimo budu - o ne brukstelti recepta antibiotikams ir susukt "sekantis".

Tikrai nera taip, kad gydytojas galvotu "va, is Jonaicio as uzdirbsiu 20 Lt, o is Petraicio 10 - todel Jonaiciui skirsiu geresnius vaistus, o Petraiciui tuos pacius prasciausiai veikiancius". As, aisku, nekalbu uz visus gydytojus - tikriausiai yra visokiu - bet sveikai mastantis zmogus tycia nei sau, nei kitam nekenks. Taciau yra ir kita medalio puse, kalbant apie "mokesnius" pacientus: ne paslaptis, kad yra tuo paciu cheminiu pavadinimu skirtingu gamintoju vaistu - vieni brangesni, kiti pigesni. Brangesni dazniausiai ne siaip sau - galbut jie ilgiau issilaiko organizme, reikia juos reciau vartoti, galbut toliau "nukeliauja" zarnynu ir istirpsta butent ten, kur reikia, o ne burnoje... tai va Jonaitis, kuris turi daugiau pinigu, po klausimo "kuriuos vaistukus rasyti" dazniausiai sako "geriausius", ir i pasakyma "bet jie trigubai brangesni" atsako - sveikata brangiau. Petraitis gi, sako "rasykit chemini pavadinima", nuejes i vaistine paklausia vaistininkes, kurie pigiausi - ir juos perka. Po to grizta pas gydytoja. 5 kartus. Nes nesveiksta. O gydytojui (pirminio lygio) gi ne uz vizitus moka - o uz "prirasyta pacienta". Tada gydytojas tampa irzlus: Jonaitis jau pries 4 savaites pasveiko, o Petraitis ta pacia liga antras menesis kas savaite vaiksto. Keicia vaistus - Petraitis vel pigiausius perka. Galu gale pagyja ir jis - bet sumoje jo gydymas tiek jam paciam, tiek mums kainavo 3gubai brangiau nei Jonaicio.

Todel, reziumuojant - gydytojo darbo kokybe "nemokiems" pacientams tikrai yra ne prastesne nei "mokiems" - bet salutiniu faktoriu veikimas labiau atsiliepia "nemokiesiems". O be to, komfortas ir malonesnis nepervargusio darbuotojo bendravimas daznai vien psichologiskai gali paspartinti gydymo procesa.

Ir cia visiskai nekalbame apie kysius - tai yra is principo ydinga. Kalbam apie darbo organizavima bei oficialius ikainius - kadangi siuo metu, jei pas gydytoja surasyta kas 15 minuciu, ar pacientas duos kysi, ar ne - tos 15 minuciu i valanda tikrai neissitemps ir bendro gydytojo darbo kruvio nesumazins.

Truputi dar apie naujienas.
Siuo metu planuojame pasiulyti profilaktiniu tyrimu programas (mokamas) - tiek prisirasiusiems, tiek "privatiems" pacientams. Jas dar deriname, velgi - galbut galeciau sulaukti Jusu atsiliepimu bei pasiulymu, bet pagrindine ju mintis yra tokia: pas mus prisirases zmogus (ne naujagimis) ateina su savo ligos istorija - daznai neissamia, daznai gydytas visos eiles gydytoju. Be to, zmones sensta - ir viena po kitos pradeda pulti ligos, kurios labai daznai pastebimos jau tuomet, kai imanomas tik radikalus gydymas. Profilaktines tyrimu programos butu budas sias ligas pastebeti ju uzuomazgose, ir galimybe pradeti gydyti svelnesniais vaistais arba isvis be chemijos - homeopatija, sveiku gyvenimo budu, sportu. Ruosiame programas tiek pagal lyti, tiek pagal skirtingas amziaus grupes, tiek pagal "pinigines" stori - kadangi per pastaruosius metus pastebimai padaugejo pacientu, norinciu profilaktiskai pasitikrinti ir nepasitenkinanciu nemokamais valstybes nustatytais tyrimais ar tik gydytojo apziura. Tai velgi - dazniausiai pacientai, isgalintys skirti kelis litus savo sveikatai - todel, jei kadanors ikursime VIP'iniu pacientu apylinke, tokios profilaktines programos turetu buti pradinis pacientu sveikatos prieziuros pradzios taskas.

Liraite,
man tikrai labai gaila, kad nerandame bendros kalbos nei mes, nei Jus su gydytoja Cekuoliene. Galbut vertetu is tikruju pasirinkti gyd. Pancereva (siuo metu ji dirba, atostogos numatytos sausio 7-13 dienomis, po to vel dirbs). Supraskit, buvo (yra) iskilusi konfliktine situacija tarp Jusu ir gyd.Cekuolienes, todel pats jusu tarpusavio bendravimas yra kitoks, nei kad butu iprastai. Niekas to nenorejo, taip paprasciausiai ivyko. Gydytoja stengiasi - bet pastangos ir supratimas turi buti abipusis. Pasitaiko, kad du zmones paprasciausiai negali susikalbeti - ir tai dazniausiai buna ne vieno kurio nors isskirtine kalte. Gali buti kalta neeiline situacija, laiko trukumas ar kokios kitos priezastys - bet jei neiseina tu priezasciu per protinga laiko tarpa pasalinti, jei situacija ir toliau nervuoja ir trukdo normaliam bendravimui - geriau keisti gydytoja. Tai tikriausiai butu naudingiau tiek Jums, tiek Jusu dukrai, tiek gyd. Cekuolienei.

Dar karta tvirtinu - su bet kokiais siuntimais - tiek musu gydytoju, tiek kitu polikliniku gydytju - pas musu specialistus konsultacijos nemokamos. As pakankamai idemiai stebiu specialistu darba ir musu pajamas - kad pasakyciau, jog nebuvo nepagristu pinigu emimu is pacientu tuo metu, kai jie galejo gauti nemokamas paslaugas. Smulkiu klausimu iskyla nuolat - o Jusu situacija pas mus unikali, todel ir klausimai iskyla santykinai dazniau - bet tikiuosi, kad jie issprendziami teisingai, net man nedalyvaujant.

Geru Naujuju,
Paulius
Atsakyti
pauliusk ačiū labai už išsamu paaiškinima ir atsakymus į rupimus klausimus.
SVEIKINAM JUS SU NAUJAISIAIS METAIS 4u.gif ŠILUMOS,LAIMĖS IR SVEIKATOS JUMS IR JUSU ŠEIMAI 4u.gif
Atsakyti
man taip pat idomu ka turima galvoje apie vipiniu klientu priemima, negali buti kazkas naujo, juk tai tokia pati apziura , tokie pat tyrimai ir t.t.
Atsakyti
Ginekologės paklausiau apie profilaktinius pasitikrinimus. Kada reikėtų pasitikrinti: į pusmetį kartą, per metus 1 kartą ar pagal poreikį? Sulaukiau atsakymo, kad dabar profilaktinių pasitikrinimų nėra.
O kaip yra iš tikrųjų dėl profilaktinių ginekologinių pasitikrinimų, įstatymai keičiasi, tvarka taip pat ir kokios yra pacientų teisės? Tada ar galima kalbėti apie ligų prevenciją, priežiūrą naudojant kai kurias kontraceptines priemones, planuojant sekantį nėštumą ir t.t.? Gydytojas mums - kaip didžiausias patarėjas, bet po tokių atsakymų iškyla galybės abejonių, ar jam svarbi pacientų sveikata ir pagaliau, kokia jo kompetencija. O gal per daug mes reikalaujam ar tikimės?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo RVJ: 08 sausio 2008 - 13:12
snekam apie visiskai skirtingus dalykus gerb.Pauliau, maniau situacija buvo aiski ir pries einant i vsa buvo susirasyta, issiaiskinta, bet ................
prie ko cia keitimas gydytojos ir t.t.
labai jau iskreiptas pasakojimas apie ligos istorijos kortele,kai jos net nereikia, vaiko tampyma is vienos poliklinikos.
as norejau issiaiskinti apie gydytojos elgesi,
aiskus jusu suinterisuotumas lankytojais,
Atsakyti
QUOTE(RVJ @ 2008 01 08, 13:54)
Ginekologės paklausiau apie profilaktinius pasitikrinimus. Kada reikėtų pasitikrinti: į pusmetį kartą, per metus 1 kartą ar pagal poreikį? Sulaukiau atsakymo, kad dabar profilaktinių pasitikrinimų nėra.
O kaip yra iš tikrųjų dėl profilaktinių ginekologinių pasitikrinimų, įstatymai keičiasi, tvarka taip pat ir kokios yra pacientų teisės? Tada ar galima kalbėti apie ligų prevenciją, priežiūrą naudojant kai kurias kontraceptines priemones, planuojant sekantį nėštumą ir t.t.? Gydytojas mums - kaip didžiausias patarėjas, bet po tokių atsakymų iškyla galybės abejonių, ar jam svarbi pacientų sveikata ir pagaliau, kokia jo kompetencija. O gal per daug mes reikalaujam ar tikimės?


RVJ,

jei kalba eina apie privalomus ginekologo patikrinimus dėl darbo, kas anksčiau buvo moterims privaloma pgl 301 isakyma - jau keli metai tai yra panaikinta (rysium su lygiomis vyru/moteru galimybemis ar kaip ten jas). O kalbant apie savanoriska profilaktini pasitikrinima - bent karta per metus reiketu, arba dazniau - individualiai pagal situacija. Taciau, pagal dabar galiojancius istatymus, jei gydytojas nediagnozuoja ligos - nedaug tyrimu jis gali paskirti nemokamai, profilaktiskai atejus pasitikrinti. Todel reiketu iskart pradeti kalbeti apie issamu pasitikrinima - su tepineliu, echoskopija, BKT (jei seniai nedarytas) ir kitais tyrimais, kuriuos galetu parekomenduoti gydytojas. Be to, siuo metu, pagal istatyma, visu tuo turi rupintis seimos gydytojai - nors dar is seno yra like ginekologai. Ginekologai, is tikruju, turi teikti tik antro ir aukstesnio lygio paslaugas - profilaktika i jas neieina.

Paulius
Atsakyti
QUOTE(liraite @ 2008 01 08, 18:26)
snekam apie visiskai skirtingus dalykus gerb.Pauliau, maniau situacija buvo aiski ir pries einant i vsa buvo susirasyta, issiaiskinta,  bet ................
prie ko  cia  keitimas gydytojos ir t.t.
labai jau iskreiptas pasakojimas apie ligos istorijos kortele,kai jos net  nereikia,  vaiko tampyma is vienos poliklinikos.
as norejau issiaiskinti apie gydytojos elgesi,
aiskus jusu suinterisuotumas lankytojais,


Liraite,

Del gydytojos elgesio - jau ne karta atsiprasiau del to, kaip ji sureagavo kad Jus nepersirasete. Galiu ir dar karta atsiprasyti - jei tai kam nors padetu. Nuosirdziai.

Nenoriu rasyti ilgo laisko - kad vel ko nors neiskreipciau. Tiesiog siulau pasirinkti kita musu pediatre - manau, kad tai bus greiciausias problemos sprendimo budas ir gydytojos veidas nebus "kaip kankines", Jus pamacius.

Geros savaites,
Paulius
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pauliusk: 08 sausio 2008 - 17:59
atsiprasimu nereikia, tiesiog vienaip informavote apie paslaugas, kitaip jos vykdomos.
kodel rinktis kita gydytoja, jei nepriimate klientu neprisirasiusiu VSN, delto juk ir iskilo problema, o dabar vel siulot pas kita. thumbup.gif

as bandziau issiaiskinti kodel taip ivyko, gal blogai supratau apie paslaugas VSN, bet dabar nesvarbu, sekmes.

as klausinejau jusu, domejausi ne tik del vaiko, bet del visu seimos nariu, lankymosi vsn.
viskas tikrai aisku dabar, sekmes , rasyti laisku zinoma nebereikia
Atsakyti
Medicinos sritis vis reformuojama ir reformuojama, atsiranda vis didesnės galimybės rinktis, bet pati aptarnavimo, bendravimo kultūra, kuri pirmiausiai matoma paciento, labai mažai progresuoja, nors ir papildomų paslaugų kainos yra vis didinamos. Medicininiai dalykai pacientui, kaip ir lieka antrame plane, nes neesame šios srities žinovai ir dažniausiai su viskuo sutinkame. O apie informacijos pateikimą ir išaiškinimą pacientui, tiesiog, dingsta ore. Taip ir liekame vieni kitų nesupratę. Padidintos funkcijos šeimos gydytojams, gydytojų lygiai ir visa kita, apie kuriuos esame girdėję, vos viena ausimi. Manyčiau, kad medicinos progresas valdymo srity visiškai atitrūkęs nuo pacientų dėl elementarios informacijos stokos, paaiškinimų ir išaiškinimų.
Atsakyti
QUOTE(RVJ @ 2008 01 10, 12:22)
Medicinos sritis vis reformuojama ir reformuojama, atsiranda vis didesnės galimybės rinktis, bet pati aptarnavimo, bendravimo kultūra, kuri pirmiausiai matoma paciento, labai mažai progresuoja, nors ir papildomų paslaugų kainos yra vis didinamos. Medicininiai dalykai pacientui, kaip ir lieka antrame plane, nes neesame šios srities žinovai ir dažniausiai su viskuo sutinkame.  O apie informacijos pateikimą ir išaiškinimą pacientui, tiesiog, dingsta ore. Taip ir liekame vieni kitų nesupratę. Padidintos funkcijos šeimos gydytojams, gydytojų lygiai ir visa kita, apie kuriuos esame girdėję, vos viena ausimi. Manyčiau, kad medicinos progresas valdymo srity visiškai atitrūkęs nuo pacientų dėl elementarios informacijos stokos, paaiškinimų ir išaiškinimų.


Laba diena, RVJ,

Iš esmės sutinku su Jūsų nuomone. Tačiau norėčiau pastebėti, kad bendravimo kultūra labai priklauso nuo darbo intensyvumo, sudėtingumo ir krūvio. Įsivaizduokit matematikos specialistą, sprendžiantį sudėtingą uždavinį - kaip jis su Jumis bendrautų uždavinio sprendimo metu? Tikriaisiai šykščiomis pastabomis Jums nesuprantama kalba. Analogiškai ir su gydytojais. Turi būti skirtas laikas pasisveikinti, įsigilinti į negalavimus ir juos išspręsti, ir paaiškinti viską pacientui, po to - užpildyti visus būtinus dokumentus. Dabar gi, kalbant apie šeimos gydytojus ir pediatrus, per 15 ar mažiau minučių to padaryti fiziškai nespėjama. Todėl nukenčia bendravimas - kadangi tai protingiausias pasirinkimas šiuo atveju (antraip nukentėtų gydymas).

Pati didžiausia problema ligonių kasų finansuojamoje medicinoje (nekalbu apie privačius draudimus ar kai žmogus sumoka pats) - įkainio nerealumas. Ilginant paciento vizito laiką - mažėja gydytojo pajamos. Be to, daug funnkcijų (siuntimai, pažymos, nedarbingumas ir t.t.) atima 30% gydytojo laiko.

Čia tikriausiai labiau bendra valstybės valdymo problema, kai mokesčių mokėtojų pinigai keliauja nežinia kur, sveikatos apsaugai paliekant likučius. Šiuo metu, pavyzdžiui, didinant įkainius paskutinius du kartus, ligonių kasa privertė pasirašyti sutartį, kad papildomi draudimo pinigai bus skirti gydytojų algoms. Tačiau įmonės išlaikymo kaštai, priemonių savikainos išaugo per paskutinius du metus labai ženkliai - tam pinigų neskirta visiškai.

Artėja rinkimai, vėl pasigirs įvairiausių populistinių pasižadėjių - bet patikėti jais iš patirties darosi vis sudėtingiau. Šis seimas jau nebepriėmė savanoriško sveikatos draudimo įstatymo - pabijojo rinkimų. Kitas, matyt, elgsis analogiškai.

Kalbant apie medicinos valdymą - progresas matosi tik pačiose žemiausiose grandyse. O pradedant nuo savivaldybių, apskričių iki ministerijos - jaučiama tik stagnacija. Pavyzdžiui, jau pakankamai ilgai keliama problema - Vilniaus privačios gydymo įstaigos neinformuojamos apie įvairius sveikatos apsaugos ministerijos ar žemesnio lygio nurodymus - niekaip neišsprendžiama. Savivaldybė informuoja tik savo viešąsias įstaigas - poliklinikas. O mes informaciją turime rankiotis patys. Analogiškai ir apie bendrą informacijos sklaidą - jos paprasčiausiai nėra, o jei yra - tai daugiau reklaminiai šūkiai nei informacija.

Tačiau yra ir teigiamų poslinkių. Jie prasidėjo kai ministru buvo Padaiga, tęsiasi ir prie Turčinsko. Svarbiausi iš jų: galų gale pradėjo didėti įkainiai, kurie bene penkiems metams buvo "užstrigę", ir galų gale ligonių kasos suprato, kad privatininkai irgi gali pasirašyti su jais sutartis dėl specialistų konsultacijų. Tokiu būdu, vien pas mus VSN'e, nieko nekainuoja pacientui konsultacijos pas LOR, oftalmologą, neurologą, vaikų pulmonologą, vaikų alergologą, vaikų kardiologą, ginekologą, echoskopuotoją. Tiesa, kol esame nedideli, nedidelis pacientų srautas - konsultantai dirba tik kas savaitę, tačiau po truputį didėjant pirminio lygio pacientams, koreguojame ir specialistų grafikus. Pavyzdžiui, okulistai jau dirba dukart per savaitę, ginekologų turime net tris. Tikimės šiais metais išplėsti paslaugų spektrą - žiūrėsim, kaip pavyks susitarti su Vilniaus TLK, kuri, irgi noriu pasidžiaugti - tikriausiai geranoriškiausia iš visų TLK ir protingiausiai priiminėjanti sprendimus.

Geros sveikatos,
Paulius, VSN
Atsakyti
Na,skaiciau skaiciau as apie ta VSN ir atrodo susigundziau g.gif ,gal ir delto,kad jau savotiskai pavargau ieskoti tinkamos gydytojos savo vaikuciui ir mums su vyru,o gal del geru jusu atsiliepimu bei kai matau labai rupestingus atsakymus i visus klausimus norom nenorom imi tiketi,kad ten rupinasi pacientais .
Tad turiu viena paskutini klausimeli ir labiausiai noreciau isgirst atsiliepimu is ten besilankanciu - kaip reikalai su gyd.ginekologais,gal kuri susiduret ir turit ka pasakyt,gal yra pasirinkimas ir galit patart kuri/is geriau.
Labai aciu uz atsakyma.
Atsakyti
Perskaičiau "L.R. " vieną straipsnį, kad gydytojų asociacija svarsto siūlymą, kad būtų apmokestinti iškvietimai į namus pas ligonius? Ar tai finansinės, ar tai kitos problemos (bereikalingi iškvietimai)? Ir kokias atvejais iš tikrųjų dabar galima išsikviesti gydytoją į namus? Ir ar negalėtų panašaus pobūdžio informacija (apie iškvietimus į namus, kada gydytojas turi rekomenduoti kontrolinius tyrimus vaikui ir suaugusiajam, kada gydytojas siunčia pas kitų sričių specialistus, detalesnė informacija apie nėštumo priežiūros vizitus ir t.t.) būti VSN internetiniame tinklapyje?
Taip pat norėčiau sužinoti, ar VSN šeštadieniais dirba budintis šeimos gydytojas?
Atsakyti