Įkraunama...
Įkraunama...

Vilniaus sveikatos namai

QUOTE(kamrina @ 2008 09 15, 11:36)
mergaites, o jums neatrodo,kad labai neetiskai elgiates taip smeizdamos,neissiaiskindamos kuri yra kuri?ju yra ten kelios  seseles ir administratores,visos registruoja,visos atsiliepia telefonu.tai gal deretu ivardinti vardais.konkreciu irutes atveju as zinau kaip viskas vyko galiu viska paaiskinti pvz.lauruskal.ir visoms kitoms pritariancioms ir nepritariaciom, o dabar taip linksniuojant, susidaro ispudis,kad ten viena irute tiktai ir dirba.bet atrodo kad dirba ir kitos, kurios turi vardus.

idomu idomu bigsmile.gif laukiam paaiskinimo mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(lauruskal @ 2008 09 18, 19:36)
idomu idomu  bigsmile.gif laukiam paaiskinimo  mirksiukas.gif

nerasyta taisykle ,, klientas visada teisus''konkreciu atveju pacientas
Atsakyti
QUOTE(kamrina @ 2008 09 19, 06:38)
nerasyta taisykle ,, klientas visada teisus''konkreciu atveju pacientas


Tai cia paaiskinimas bigsmile.gif doh.gif Tai jei teisus, tai galim ir varyt ant visu iss eiles. Klientas visada teisus lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(rainiukas @ 2008 09 20, 12:47)
Tai  cia paaiskinimas bigsmile.gif  doh.gif Tai jei teisus, tai galim ir varyt ant visu iss eiles. Klientas visada teisus lotuliukas.gif

tai tame ir esme,kad konkreciu atveju,isklausyta ir isgirsta tik viena viena puse,bet taip tai visai nebloga klinika kai paskaitai kiek zmoniu tiek nuomoniu,visiems gi neitiksi.pati lankausi toje klinikoje ir visiskai patenkinta biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(kamrina @ 2008 09 20, 15:07)
tai tame ir esme,kad konkreciu atveju,isklausyta ir isgirsta tik viena viena puse,bet taip tai visai nebloga klinika kai paskaitai kiek zmoniu tiek nuomoniu,visiems gi neitiksi.pati lankausi toje klinikoje ir visiskai patenkinta biggrin.gif


Tai įdomu,iš kur žinote šį konkretų atvejį,jei ten tik lankotės? g.gif
Šiuo atveju aš jaučiuosi teisi 100 % .Taip elgtis su klientais-pacientais n e g a l i m a.
Gydytojais aš esu labai patenkinta,manau surinkti geri specialistai thumbup.gif
Vsio,baigiam šią diskusiją.Tikiuosi p.Irutė pasimokė iš savo klaidų ir daugiau taip nemandagiai nebendraus g.gif
Atsakyti
QUOTE(lauruskal @ 2008 09 20, 15:52)
Tai įdomu,iš kur žinote šį konkretų atvejį,jei ten tik lankotės?  g.gif
Šiuo atveju aš jaučiuosi teisi 100 % .Taip elgtis su klientais-pacientais n e g a l i m a.
Gydytojais aš esu labai patenkinta,manau surinkti geri specialistai  thumbup.gif
Vsio,baigiam šią diskusiją.Tikiuosi p.Irutė pasimokė iš savo klaidų ir daugiau taip nemandagiai nebendraus  g.gif

g.gif na gal neteisingai issireiskiau tipo konkreciu atveju,nes dauguma atveju buna panasus,bet geriau bukime visi sveiki thumbup.gif vsio tai vsio baigiam diskusija smile.gif
Atsakyti
sveiki gal galetumet patarti ar cia neurologas geras???gal kas lanketes??
Atsakyti
QUOTE(mamuska @ 2008 09 21, 13:55)
sveiki gal galetumet patarti ar cia neurologas geras???gal kas lanketes??


Mums ,kai reikejo vaziavom i Santariskes,gal dar nebuvo,net nepamenu kodel,bet tikrai ne del ,kad butu blogas.O apskritai jis yra ten?
Atsakyti
Ir man nepatinka, kai aptarnaujantis personalas yra be prisegamų kortelių su vardais. Manyčiau, kad tai yra viena iš gydymo įstaigos įvaizdžio formavimo dalių, bei viena iš priemonių, siekiant darbuotojo darbo kokybės - darbuotojas, tampa labiau matomas pacientams bei jis pats tampa labiau motyvuotas geriau, mandagiau, paslaugiau dirbti. Pacientams būtų daug lengviau susigaudyti su kuo buvo kalbėta bei įvykus ne labai maloniems atvejams, pacientas tiksliau gali įvardinti ir daug lengviau galima spręsti iškilusias problemas.
Manyčiau, kad ir atsiliepiant telefonu registratūroje, turėtų pirmiausia darbuotojas nors vardu prisistatyti.
Būtų įdomus administratoriaus komentaras.
Atsakyti
Viskas bus smile.gif Dėkoju už pastabas.

Paulius, VSN.

QUOTE(RVJ @ 2008 09 26, 17:32)
Ir man nepatinka, kai aptarnaujantis personalas yra be prisegamų kortelių su vardais. Manyčiau, kad tai yra viena iš gydymo įstaigos įvaizdžio formavimo dalių, bei viena iš priemonių, siekiant darbuotojo darbo kokybės - darbuotojas, tampa labiau matomas pacientams bei jis pats tampa labiau motyvuotas geriau, mandagiau, paslaugiau dirbti. Pacientams būtų daug lengviau susigaudyti su kuo buvo kalbėta bei įvykus ne labai maloniems atvejams, pacientas tiksliau gali įvardinti ir daug lengviau galima spręsti iškilusias problemas.
Manyčiau, kad ir atsiliepiant telefonu registratūroje, turėtų pirmiausia darbuotojas nors vardu prisistatyti.
Būtų įdomus administratoriaus komentaras.

Atsakyti
Laba diena,
Norejau paklausti: prisirasiau VSN ir ta pacia diena norejau pakliuti pas gydytoja, nes sirgau. Uz konsultacija ir kraujo tyrima turejau sumoketi. Man buvo paaiskinta, kad is ligoniu kasu negausit apie mane duomenu ir reikia moketi. Ar tai normalu? Juk as liksiu prisirasiusi jusu istaigoje.
Is anksto aciu.
Atsakyti
QUOTE(spot @ 2008 09 29, 16:59)
Laba diena,
Norejau paklausti: prisirasiau VSN ir ta pacia diena norejau pakliuti pas gydytoja, nes sirgau. Uz konsultacija ir kraujo tyrima turejau sumoketi. Man buvo paaiskinta, kad is ligoniu kasu negausit apie mane duomenu ir reikia moketi. Ar tai normalu? Juk as liksiu prisirasiusi jusu istaigoje.
Is anksto aciu.


Laba diena,

Taip, šiuo metu galioja būtent tokia tvarka. Galbūt ateityje ji bus pakeista, kadangi galimybės didėja ir sistemos tobulėja, tačiau šiuo metu mes neturime techninių galimybių Jūsų pirmo vizito metu suvesti Jūsų prašymo duomenis į sistemą, gauti atsakymą iš teritorinės ligonių kasos apie Jūsų prirašymą mūsų įstaigai, patikrinti Jūsų draustumą bei užvesti gydymo apskaitos lapą (epizodą). Visi šie minėti veiksmai privalo būti atlikti, norint suteikti nemokamas paslaugas.

Norėčiau taip pat paminėti, kad yra labai svarbu gydytojui matyti Jūsų ligos istoriją (kortelę) - tikrai ne visą, bet bent paskutinių metų įrašus ir persirgtų ligų sąrašą. Tačiau tai truktų mažiausiai savaitę po Jūsų prašymo atnešimo - kol mes gautumėm Jūsų kortelę. Todėl prašau supratimo - jei planuojate lankytis mūsų klinikoje, atneškite prašymus iš anksto - o ne tuomet, kai jau aukšta temperatūra ir reikia gydymo bei nedarbingumo pažymėjimo.

Taigi šiuo metu galiojanti tvarka pas mus tokia: jei šiandien atnešate prašymą, rytoj nuo 8.00 Jūs jau mūsų apylinkės pacienė, ir Jums pirminio lygio paslaugos bus teikiamos nemokamai. Beje, už prašymo priėmimą 1 ar kelių Lt pas mus mokėti nereikia, kaip kad yra kitur.

Iki,
Paulius
Atsakyti