Klopedijai:
Jūsų etika neleidžia jums prieštarauti tai pačiai švietimo sistemai,kurios varžteliu jus esate.
Įdomu kiek jūsų praktikoje pasitaikė vaikų, sužalotų tėvų mokymo namuose?
QUOTE
Amrita,2007 01 06, 22:22
Jūsų etika neleidžia jums prieštarauti tai pačiai švietimo sistemai
Kodėl taip manote? Kodėl taip skaudžiai reaguojate į mano nuomonę? Ar kuo įžeidžiau, aiškindama, kaip veikia Lietuvos švietimo sistema?.. Jūsų etika neleidžia jums prieštarauti tai pačiai švietimo sistemai
Jei visai atvirai, tai man kol yra vaikas, tol yra problema; nėra vaiko - nėra problemos. Nelankantis mokyklos ar darželio vaikas tikrai nesukelia man problemų. Tėvams gi tas vaikas - visą gyvenimą problema.
QUOTE
Įdomu kiek jūsų praktikoje pasitaikė vaikų, sužalotų tėvų mokymo namuose?
Turint galvoje, kad mokymas (-is) prasideda šeimoje nuo vaikelio pradėjimo, tai...
P.s. Nėr įstatymo be apstatymo ... Jei Jums labai to reikia, naudokitės mano informacija .
Klopedijai:
galbūt tai nedidelė patirtis bendraujant su pedagogais. Jie net nesigilina kodėl tu tai darai. Jie negerbia kito nuomonės ir mano visuomet esantys teisūs, kadangi baigė pedagoginį. mano giliu įsitikinimu neužtenka pabaigti pedagoginio, kad taptum pedagogu. susidaro įspūdis, kad jie tik gina sistemą ir savo darbo vietą. na kai kurie, isijautę i pedagogo vaidmenį , bando dar pamokyti ( vėlgi kartosiuosi, nesusipažinę su home schoolingo programomis)
šiek tiek medžiagos pamastymui:
mano duktė atsivertė pirmosios klasės " Aš ir pasaulis" knygelę. taigi pradėjome kelionę pasakojimais apie mokyklą ( kas joje dirba). papasakojusi viską apie ką kalba tema, aš jos paklausiau klausimo ir kas gi toje mokykloje dirba? ir kaip jūs manote, koks gi buvo atsakymas? ogi ji paminejo savo draugą, kuris eina į mokyklą. knygos temoje buvo paminėti visi ( mokytojai, bibliotekininkė, valytojos ir tt ) , bet tokio žodžio kaip mokinys joje nebuvo. ir štai prabilo vaikas. taigi susidaro nuomonė, kad mokykloje mokiniai yra tik priemonė visiems kitiems užsidirbti pinigus.
vaikai man ne problema. aš juos planavau, planavau pagal juos ir savo gyvenima. greičiau tai yra pareiga.
iš ties vaikas mokosi pats, tėvai tik turi padėti tai daryti. tačiau manau mes čia diskutuojame ne apie asmenybės formavimą, o apie tam tikrų žinių įsisavinimą.
na o dėl informacijos čia aš jau nelabai supratau, ką jūs man siūlote
galbūt tai nedidelė patirtis bendraujant su pedagogais. Jie net nesigilina kodėl tu tai darai. Jie negerbia kito nuomonės ir mano visuomet esantys teisūs, kadangi baigė pedagoginį. mano giliu įsitikinimu neužtenka pabaigti pedagoginio, kad taptum pedagogu. susidaro įspūdis, kad jie tik gina sistemą ir savo darbo vietą. na kai kurie, isijautę i pedagogo vaidmenį , bando dar pamokyti ( vėlgi kartosiuosi, nesusipažinę su home schoolingo programomis)
šiek tiek medžiagos pamastymui:
mano duktė atsivertė pirmosios klasės " Aš ir pasaulis" knygelę. taigi pradėjome kelionę pasakojimais apie mokyklą ( kas joje dirba). papasakojusi viską apie ką kalba tema, aš jos paklausiau klausimo ir kas gi toje mokykloje dirba? ir kaip jūs manote, koks gi buvo atsakymas? ogi ji paminejo savo draugą, kuris eina į mokyklą. knygos temoje buvo paminėti visi ( mokytojai, bibliotekininkė, valytojos ir tt ) , bet tokio žodžio kaip mokinys joje nebuvo. ir štai prabilo vaikas. taigi susidaro nuomonė, kad mokykloje mokiniai yra tik priemonė visiems kitiems užsidirbti pinigus.
vaikai man ne problema. aš juos planavau, planavau pagal juos ir savo gyvenima. greičiau tai yra pareiga.
iš ties vaikas mokosi pats, tėvai tik turi padėti tai daryti. tačiau manau mes čia diskutuojame ne apie asmenybės formavimą, o apie tam tikrų žinių įsisavinimą.
na o dėl informacijos čia aš jau nelabai supratau, ką jūs man siūlote
QUOTE
Amrita,2007 01 06, 23:44
Klopedijai:
Man labai didelė garbė susilaukti tokio aršaus dėmesio Klopedijai:
QUOTE
diskutuojame ne apie asmenybės formavimą, o apie tam tikrų žinių įsisavinimą.
Diskutuojame apie "Mokyklą namuose"
nors jūs teisi, asmenybės formavimas ir žinių įgijimas labai glaudžiai susiję. tačiau tai labai plati tema. yra keletas home schoolingo krypciu. reikia ne vaiką taikyti prie sistemos, o sistemą prie vaiko. negalima iš anksto sudaryti programos vaikui. todėl manes ir netenkina netgi dabartinė mūsų padėtis ( ty kad mes turime atsiskaitinėti pagal programą). ir čia manau, kad man reikės pakovoti ( nors tiesiog siaubingai nemėgstu konfliktinių situacijų, kai turi trinktelėti kumščiu į stalą ir labai nejauku pasidaro, kai paprasau gerbiamo pedagogo pasilaikyti savo nuomone sau ir įrodinėti,kad turiu daugiau teisiu į savo vaiką nei jis su visa savo sistema)
QUOTE
Amrita,2007 01 06, 23:56
yra keletas home schoolingo krypciu.
yra keletas home schoolingo krypciu.
Kur? Gal gyvenate ne Lietuvoje?
QUOTE
reikia ne vaiką taikyti prie sistemos, o sistemą prie vaiko.
Aš tam visiškai pritariu ir darbe nuolat tuo vadovaujuosi.
QUOTE
turiu daugiau teisiu į savo vaiką
Tai jau taip! Šia nuostata taip pat vadovaujuosi ir neteikiu nepageidaujamų paslaugų, nors kartais labai knieti...
P.s.
O! Jau teikiu nepageidaujamas paslaugas ... reiškiu nepageidaujamą nuomonę...
vaikams manau nera didziulio skirtumo,kas mokys skaityt.PRIESMOKYKLINES GRUPES REIKALINGOS,KAD PASIRUOST KOLEKTYVE DIRBT T.Y. MOKYIS,BENDRAUT.BET NE APIE TAI NOREJAU PARASYT,O APIE PROBLEMA SU KURIA SUSIDURIAU KADANGI LAUKIAUSI ANTRO VAIKUCIO,TAI ISEJUS I DEKRETA ATSIEMIAU IS DARZELIO IR MANIAU,KAD PRIESMOKYKLINE GRUPE TEGU LANKO MOKYKLOJ VAIKAS MAZIAU SIRGS IR MAN NEREIKS MOKET UZ DARZELI,BE TO SU VYRESNIU VAIKU PRALEISIU DAUGIAU LAIKO,NES TEN PAMOKOS TUREJO BUT NUO 8 IKI 12,UZRASIAU I MOKYKLA GEGUZE,SURINKOM MEDICININES PAZYMAS IR STAI RUGPJUTI ,PASKUTINE SAVAITE SUZINAU,KAD NESUSIDARE GRUPE IR TEKS EIT I DARZELI,O DARZELI JAU 2 PRIESMOKYTKLINES GRUPES IR PERPILDYTOS.NUSIVYLIAU SISTEMA SVIETIMO,KADANGI NETUREJAU GALIMYBES RINKTIS KUR VAIKUTIS GALET LANKYT PRIESMOKYKLINE GRUPE.MINUSAI,KAD MOKU UZ DARZELI,KURIAM VALGO TIK PIETUS,NES NUEINAM JAU PO PUSRYCIU,O PO PIET PASIIMU,KAD NEMIEGOT GRUPEJ,GALIMYBES DARZELI SUMOKET UTIK UZ PIETUS NERA REIK MOKET UZ DIENA,BE TO JEI VAIKAS NEATEIS VISVIEN TENKA MOKET,NEBENT SERGA IR YRA IS GYDYTOJO PAZYMA,O MOKYKLOJ PAKANKA MAMOS RSTELIO TAI MANAU PINIGU LUPIKAVIMAS DARZELIUOS VYKSTA BE TO VAIKAS SERGA DAZNAI(KOL NELANKE DARZELIO T Y NUO BALANDZIO NESIRGO,VOS NUEJO I DARZELI PO SAVAITES SLOGA IR LIGOS,BE TO KIEK PASTEBEJAU DARZELI VAIKAI LABAI SERGA)MANO LAIKAIS TA PRIESMOKYKLINE BUVO MOKYKLOSE
QUOTE(Amrita @ 2007 01 05, 22:29)
Na manau, kad tai jūsų, o ne mano prolema. jei jus domina, mokiausi Vilniaus Pedagoginiam universiete Geografijos Biologijos fakultete ir mano baigiamojo lietuviu kalbos egzamino pažimys buvo aukščiausias. tiesiog tai man neaktualu ir nesu aš nei žurnalistė, nei rašytoja, o jei prireiks, manau redaktorių rasti nebus problemų. Tikiuosi, kad supratote ką norėjau pasakyti?
tiesa sakant mano vyresnioji ( o ir mažoji neatsilieka) yra ypatingai aktyvi bendraujant ne tik su vaikais, bet ir su nepažįstamais suaugusiais. Sutikusi nepažįstama vaiką, ji pirma jį užkalbina ir apipila klausimais. manau, kad tai priklauso nuo asmenybes, jo charakterio ir temperamento. aš pati nuo pat mažens (dviejų metu) lankiau darželį ir kaip ir visi lankiau mokyklą, bet man visuomet bendravias su kitais buvo problema. labiausiai mėgau vienatvę. ir dabar ne per labiausiai puolu bičiuliautis. kartais man net sunku būna su mano ypatingai mėgstančiomis bendrauti merginomis. jos yra visiska mano prešingybė ( na gal ir ne visiškai).
tiesa sakant mano vyresnioji ( o ir mažoji neatsilieka) yra ypatingai aktyvi bendraujant ne tik su vaikais, bet ir su nepažįstamais suaugusiais. Sutikusi nepažįstama vaiką, ji pirma jį užkalbina ir apipila klausimais. manau, kad tai priklauso nuo asmenybes, jo charakterio ir temperamento. aš pati nuo pat mažens (dviejų metu) lankiau darželį ir kaip ir visi lankiau mokyklą, bet man visuomet bendravias su kitais buvo problema. labiausiai mėgau vienatvę. ir dabar ne per labiausiai puolu bičiuliautis. kartais man net sunku būna su mano ypatingai mėgstančiomis bendrauti merginomis. jos yra visiska mano prešingybė ( na gal ir ne visiškai).
na jei ką,tai aš visai neturiu problemų,o pirmą pastraipą jau skaičiau kažkokioj temoj,kur jūs gyrėtės savo liet.kalb.balais-bet čia juk ne rodiklis,o toliau dar gražiau"labiausiai mėgau vienatvę. ir dabar ne per labiausiai puolu bičiuliautis. kartais man net sunku būna su mano ypatingai mėgstančiomis bendrauti merginomis. jos yra visiska mano prešingybė ( na gal ir ne visiškai)."-tai kaip jūs tą vaikutį paruošit tolimesniam etapui,jei esat problematiška ir mažai bendraujanti,aš ne psichologė,bet susidaro toks įspūdis ,kad jūs pati turėjot problemų mokykloj,daržely ir dabar tokiais būdais norit savo vaikus apsaugot nuo tų išgyvenimų kuriuos patyrėt pati
Papildyta:
QUOTE(ungrida @ 2007 01 07, 03:08)
vaikams manau nera didziulio skirtumo,kas mokys skaityt.PRIESMOKYKLINES GRUPES REIKALINGOS,KAD PASIRUOST KOLEKTYVE DIRBT T.Y. MOKYIS,BENDRAUT.BET NE APIE TAI NOREJAU PARASYT,O APIE PROBLEMA SU KURIA SUSIDURIAU KADANGI LAUKIAUSI ANTRO VAIKUCIO,TAI ISEJUS I DEKRETA ATSIEMIAU IS DARZELIO IR MANIAU,KAD PRIESMOKYKLINE GRUPE TEGU LANKO MOKYKLOJ VAIKAS MAZIAU SIRGS IR MAN NEREIKS MOKET UZ DARZELI,BE TO SU VYRESNIU VAIKU PRALEISIU DAUGIAU LAIKO,NES TEN PAMOKOS TUREJO BUT NUO 8 IKI 12,UZRASIAU I MOKYKLA GEGUZE,SURINKOM MEDICININES PAZYMAS IR STAI RUGPJUTI ,PASKUTINE SAVAITE SUZINAU,KAD NESUSIDARE GRUPE IR TEKS EIT I DARZELI,O DARZELI JAU 2 PRIESMOKYTKLINES GRUPES IR PERPILDYTOS.NUSIVYLIAU SISTEMA SVIETIMO,KADANGI NETUREJAU GALIMYBES RINKTIS KUR VAIKUTIS GALET LANKYT PRIESMOKYKLINE GRUPE.MINUSAI,KAD MOKU UZ DARZELI,KURIAM VALGO TIK PIETUS,NES NUEINAM JAU PO PUSRYCIU,O PO PIET PASIIMU,KAD NEMIEGOT GRUPEJ,GALIMYBES DARZELI SUMOKET UTIK UZ PIETUS NERA REIK MOKET UZ DIENA,BE TO JEI VAIKAS NEATEIS VISVIEN TENKA MOKET,NEBENT SERGA IR YRA IS GYDYTOJO PAZYMA,O MOKYKLOJ PAKANKA MAMOS RSTELIO TAI MANAU PINIGU LUPIKAVIMAS DARZELIUOS VYKSTA BE TO VAIKAS SERGA DAZNAI(KOL NELANKE DARZELIO T Y NUO BALANDZIO NESIRGO,VOS NUEJO I DARZELI PO SAVAITES SLOGA IR LIGOS,BE TO KIEK PASTEBEJAU DARZELI VAIKAI LABAI SERGA)MANO LAIKAIS TA PRIESMOKYKLINE BUVO MOKYKLOSE
na aš manau ,kad kaip mes nekeiktume sistemą,ji turi būti,įdomu kas būtų jei visi tėveliai kurie vedavaikus į darželį tada kada nori(aš viena iš tokių )už darželį mokėtų puse kainos ,o gal geriau išvis nemokėtų,o gal ir į mokyklą vesit vaiką kada sugalvoję,beje dėl mokesčio tai išvis neverta diskutuot,gal paskaičiuokit kiek auklė(jau nekalbu apie privatų valandinį mokymą)jums kainuotų ,taigi nematau čia jokio lupikavimo,gal tiesiog kartais palikit vaiką daržely visai dienai,jis galės su draugais pabūt ilgiau,o jūs turėsit laisvą minutėlę sau -paskaityt knygą,pasidaryt kaukę ar dar kokią malonią procedūrą
Godulei:
jūs minite kad aš kažkuo gyriausi? jei jūs žinotumėt mano požiūrį į visus šiuos dalykus... na išmokau, išlaikiau ir pamiršau... gal kažkas ir liko. Jūs teisi. mano giliu įsitikinimu aukštasis jokiu būdu nerodo aukšto intelekto, labai dažnai tai būna pasipūtimo ir kvailumo priežastis. ).
Godulė: "-tai kaip jūs tą vaikutį paruošit tolimesniam etapui,jei esat problematiška ir mažai bendraujanti,aš ne psichologė,bet susidaro toks įspūdis ,kad jūs pati turėjot problemų mokykloj,daržely ir dabar tokiais būdais norit savo vaikus apsaugot nuo tų išgyvenimų kuriuos patyrėt pati
o kme jus matote problemą? kiekviena asmenybė atsineša savo savo charakterį jau gimdama. ir butent jūsų problema yra ta, kad norite, jog kiti būtų tokie kaip jūs. kiekvienas turim savo matymą ir renkamės bendravimą. esmė yra ta, kad mokykloje neasizvelgiama į individualybę. kodėl vis turi dalyvauti tuose kvailuose Naujametiniuose vaidinimuose ? ( nors mane buvo išrinkę i dramos studiją Kaune, į kurią pateko du mokiniai iš mokyklos, aš po mėnsio iš ten dingau).Tiesiog man nepatinka viešai rodytis ant scenos. ar drovumas yra problema ir aš esu problematiška? aš manau, kad problema yra sistema.mano vyresnioji pavyzdžiui veržiasi vaidinti. ji namuose nuomažens vaidina įvairias scenas. aš to nedraudziu. mes dalyvaujame kai kuriose stovyklose ir ji ten vaidina. tai ji daro savo noru. aš jai to nedraudžiu ir nesakau, kad to jai nereikia. tačiau yra kai kurių jos charakterio bruožų, kurių dėka ji būtų kaip balta varna mokykloje ir aš nenorių,kad ji susilietų su minia ir negalėtų visiškai atsiskleisti kaip asmenybė.
visas gyvenimo periodas mokykloje man primena griežto rėžimo kalėjimą ir aš nenoriu,kad mano vaikas tai pereitų. tuo labiau, kai matau kaip jiems reikalingas mano bendravimas.
jūs minite kad aš kažkuo gyriausi? jei jūs žinotumėt mano požiūrį į visus šiuos dalykus... na išmokau, išlaikiau ir pamiršau... gal kažkas ir liko. Jūs teisi. mano giliu įsitikinimu aukštasis jokiu būdu nerodo aukšto intelekto, labai dažnai tai būna pasipūtimo ir kvailumo priežastis. ).
Godulė: "-tai kaip jūs tą vaikutį paruošit tolimesniam etapui,jei esat problematiška ir mažai bendraujanti,aš ne psichologė,bet susidaro toks įspūdis ,kad jūs pati turėjot problemų mokykloj,daržely ir dabar tokiais būdais norit savo vaikus apsaugot nuo tų išgyvenimų kuriuos patyrėt pati
o kme jus matote problemą? kiekviena asmenybė atsineša savo savo charakterį jau gimdama. ir butent jūsų problema yra ta, kad norite, jog kiti būtų tokie kaip jūs. kiekvienas turim savo matymą ir renkamės bendravimą. esmė yra ta, kad mokykloje neasizvelgiama į individualybę. kodėl vis turi dalyvauti tuose kvailuose Naujametiniuose vaidinimuose ? ( nors mane buvo išrinkę i dramos studiją Kaune, į kurią pateko du mokiniai iš mokyklos, aš po mėnsio iš ten dingau).Tiesiog man nepatinka viešai rodytis ant scenos. ar drovumas yra problema ir aš esu problematiška? aš manau, kad problema yra sistema.mano vyresnioji pavyzdžiui veržiasi vaidinti. ji namuose nuomažens vaidina įvairias scenas. aš to nedraudziu. mes dalyvaujame kai kuriose stovyklose ir ji ten vaidina. tai ji daro savo noru. aš jai to nedraudžiu ir nesakau, kad to jai nereikia. tačiau yra kai kurių jos charakterio bruožų, kurių dėka ji būtų kaip balta varna mokykloje ir aš nenorių,kad ji susilietų su minia ir negalėtų visiškai atsiskleisti kaip asmenybė.
visas gyvenimo periodas mokykloje man primena griežto rėžimo kalėjimą ir aš nenoriu,kad mano vaikas tai pereitų. tuo labiau, kai matau kaip jiems reikalingas mano bendravimas.
Ir kuo toliau aš skaitau, tuo labiau man yra priimtinas Jūsų, Amrita, požiūris ir tolerancija. Aš pastebėjau, kad tie, kas atsidurai na tarsi "kitoje" pusėje, gerokai dažniau yra daug pakantesni ir pagarbūs. Paradoksaliai, nei ginasi, nei puola. Aršiausi yra tie, kurių nuomonės nė ginti nereikėtų, nes jų ir taip dauguma, o gal todėl jie per dažnai aršūs, nes jų minia
Iš tikrųjų ko gero dažnokai tėvai norėtų (ir, beje, tai ir daro) pasidalinti atsakomybe su valstybe (čia grįžtu prie savo minties apie "atidavimą valstybei"), na, lai valstybė rūpinasi, patikėkit, nemažai tėvų yra išsakę tokią nuomonę, kad mokykla visų pirma turi pasirūpinti vaiku, ir auklėti, ir sąlygas sudaryti ir t.t ir pan., ir kaltina tuomet mokyklą (net neįsivaizduoju, ką gi jie turi omeny, įstaigą, sistemą, o gal net nesusimąsto, tiesiog juk daug lengviau apkaltinti kažką ir tiek, o ne pažvelgti į save), tuo tarpu, kai mokykla namie, tuomet ir visa atsakomybė namie, ir vis galvodama apie Jūsų, Amrita, mokyklą namuose, manau, kad Jūs drąsiai prisiimat atsakomybę sau, todėl jus gerbiu.
P.S. neseniai skaitinėju sm, bet pastebėjau vieną dalyką: žmonės, mano galva žinoma, per dažnai grubiai ir netolerantiškai reiškia savo nuomonę, tiesiog vienu žingsniu pereina nuo temos, diskusijų objekto prie asmeniškumų, tai žeidžia ir įveda aklavietėn diskusiją, taigi, niekaip negaliu suprasti, kaip galima teigti, kad kažkas iš pasisakiusiųjų yra "problemiška asmenybė" perskaičius kelias pastraipas kažkuria tema, na tiesiog liūdna ir tiek.
Iš tikrųjų ko gero dažnokai tėvai norėtų (ir, beje, tai ir daro) pasidalinti atsakomybe su valstybe (čia grįžtu prie savo minties apie "atidavimą valstybei"), na, lai valstybė rūpinasi, patikėkit, nemažai tėvų yra išsakę tokią nuomonę, kad mokykla visų pirma turi pasirūpinti vaiku, ir auklėti, ir sąlygas sudaryti ir t.t ir pan., ir kaltina tuomet mokyklą (net neįsivaizduoju, ką gi jie turi omeny, įstaigą, sistemą, o gal net nesusimąsto, tiesiog juk daug lengviau apkaltinti kažką ir tiek, o ne pažvelgti į save), tuo tarpu, kai mokykla namie, tuomet ir visa atsakomybė namie, ir vis galvodama apie Jūsų, Amrita, mokyklą namuose, manau, kad Jūs drąsiai prisiimat atsakomybę sau, todėl jus gerbiu.
P.S. neseniai skaitinėju sm, bet pastebėjau vieną dalyką: žmonės, mano galva žinoma, per dažnai grubiai ir netolerantiškai reiškia savo nuomonę, tiesiog vienu žingsniu pereina nuo temos, diskusijų objekto prie asmeniškumų, tai žeidžia ir įveda aklavietėn diskusiją, taigi, niekaip negaliu suprasti, kaip galima teigti, kad kažkas iš pasisakiusiųjų yra "problemiška asmenybė" perskaičius kelias pastraipas kažkuria tema, na tiesiog liūdna ir tiek.
Klopedijai:
Deja gyvenu Lietuvoje, o kaip norečiau vien dėl vaikų payventi Kanadoje. ten visai kitas požiūris i mokymą namuose. žinoma ir ten jiems reikėjo nemažai pakovoti. Lietuvoje yra tik viena galimybė - mokytis namuose ir atsiskaityti mokykloje. na žinom dar galima mokėti baudas. ir aš apie tai gal but taip pat pagalvosiu. Kanadoje galima rinktis. gali pasirinkti ir šį variantą ir kitą, kuomet mokai vaiką pagal savo sistemą ir kai ateina laikas jam stoti į aukštąją , jis kreipiasi ten norėdamas sužinoti ką jam reikia žinoti, norint ten įstoti. jei jis kažko ir nežino, jis turi galimybę to išmokti. Nei Kanadoje, nei daugelyje JAV aukštųjų mokyklų nereikia vidurinės baigimo pažymėjimo. tarp kitko ten vaikai, kurie mokėsi namuose priimami su džiaugsmu. JAV kiekviena valstija turi savo įstatymus .
Papildyta:
Norako:
dėkoju už supratimą ir palaikymą
Deja gyvenu Lietuvoje, o kaip norečiau vien dėl vaikų payventi Kanadoje. ten visai kitas požiūris i mokymą namuose. žinoma ir ten jiems reikėjo nemažai pakovoti. Lietuvoje yra tik viena galimybė - mokytis namuose ir atsiskaityti mokykloje. na žinom dar galima mokėti baudas. ir aš apie tai gal but taip pat pagalvosiu. Kanadoje galima rinktis. gali pasirinkti ir šį variantą ir kitą, kuomet mokai vaiką pagal savo sistemą ir kai ateina laikas jam stoti į aukštąją , jis kreipiasi ten norėdamas sužinoti ką jam reikia žinoti, norint ten įstoti. jei jis kažko ir nežino, jis turi galimybę to išmokti. Nei Kanadoje, nei daugelyje JAV aukštųjų mokyklų nereikia vidurinės baigimo pažymėjimo. tarp kitko ten vaikai, kurie mokėsi namuose priimami su džiaugsmu. JAV kiekviena valstija turi savo įstatymus .
Papildyta:
Norako:
dėkoju už supratimą ir palaikymą
QUOTE(godule @ 2007 01 07, 03:53)
,aš ne psichologė,bet susidaro toks įspūdis ,kad jūs pati turėjot problemų mokykloj,daržely ir dabar tokiais būdais norit savo vaikus apsaugot nuo tų išgyvenimų kuriuos patyrėt pati
kai matai, kad vaikui negerai, gali ir "apsaugoti" , aš nenorėjau būti silke jūros šventėje, bet teko, nes visi turėjo būti, aš verkiau, bet buvau, manoi sūnus nenorėjo būti morka rudenelio šventėje, ir kupinom liūdesio akim pažvengė į mane prašydamas nedalyvauti, neforsavau ir nelaužiau, o leidau jam nebegrįžti į "lysvę". Ateis laikas ...