QUOTE(shantal @ 2009 04 02, 19:07)
Na trumpai, tai
1- blogi mokytojai (išskyrus gal vos kelis), buvo neįdomu veltui stumti laiką,
2- tuščiai praleistas laikas, ką ten mokiausi kelerius metus, galėjau išmokti žymiai greičiau, jei būčiau mokiusis savarankiškai
3- negaliu pakelti bet kokios prievartos. Ir negaliu mokytis tada, kai nenoriu, kai ateina ir pareiškia, kad šiandien turim tą ir tą išmokti.
3- dauguma ten dėstomų dalykų man buvo neįdomūs ir visiškai manau nereikalingi gyvenime. O iš tų kur buvo dėstomi, pusę prikišta visiškai nereikalingo šlamšto. Tokie dalykai,kurie man įdomūs, mokykloje nedėstomi, arba apžvelgiami buvo paviršutiniškai
4- kadangi mokiausi tarybiniais laikais ir buvau geriausia klasės mokinė, tai buvo tie mano paauglystės metai mokykloje vien kova. Mane tiesiog "prievartavo" stoti į komjaunimą, o aš nestojau. Aš negalėdavau draugių mokyti sutartinių, nes man mokytojai drausdavo. Aš kaip geriausia mokinė nevažiuodavau mainų programomis į Vokietiją, nes ne komjaunuolė. Mane pastoviai terorizavo, kad neįstosiu nė į vieną aukštąjį, nes parašys neigiamą charakteristiką. Tai aš buvau nusinėrusi tokias trispalves juosteles ir jas įpindavau į kasas ir taip nervuodavau mokytojus. Viena iš kurių, neleidusi manęs į Vokietiją, dabar vienos Vilniaus mokyklos direktorė.
Ne veltui sakoma, kad galima būt laisvam kalėjime ir kalėti laisvėje. Aš kalėjau dvylika metų. Ir kokie ten klasės draugai - kurie organizuodavo susirinkimus ir mane svarstydavo, kodėl nestoju į komjaunimą ir tempiu klasės pažangumo lygį žemyn.
Tiesiog nebuvo jokių bendrų interesų su tais žmonėmis.
O šiaip, jei skaitai angliškai, tai paskaityk David Friedman pamąstymus, kur Giedriaus nuorodėlės yra. Dėl visų tų pačių priežasčių, kurias šis žmogus išvardijo ir aš negalėjau mokytis mokykloje.
1- turėti teisę (kaip ir ant kiekvieno žmogaus, to jokiu būdu neleidžiu savo vaikams)pasakyti ant mokytojo blogas, reikia pačiam labai geru būti. Gali būti vienas mokytojas blogas, na du, bet jei dauguma, tada žmogau problema tavyje yra ir tavo susireikšminime.
2- na keista kai vaikas nusprendžia brandžiai ką jis ir per kiek laiko , ir dar kad gerai, gali išmokti. Vėlgi susireikšminimas. Tau gal atrodys kad moki, bet realiai tai ne.
3-čia iš vis juokingas mąstymas, tai ir darbe pasakai, kad nenori šiandien klientui skambinti,nes nėra noro, juk tai tau jau prievarta. Nepyk nesubrendęs mąstymas.
4-negalima nuspręsti ko gyvenime reiks ir ko ne, tik jau ne kokioje 5-8 klasėje, pats žmogau nežinai kaip gyvenimas pasisuks užaugus, pagaliau dar toks dalykas kaip bendras išprusimas. Jis svarbus auginant paskui jau savo vaikus.
5-na dabar jau laikai pasikeitė, taigi tai negalioja. Tačiau skaitant tavo pasakymą keista, kai mokytojai blogi, su klase ,,jokių bendrų interesų,, na bet ar ne tavyje problema buvo. Na maištaut norėjau, kažką parodyt norėjai, nepritapai prie kolektyvo, argi dėl to mokykla kalta.
Atvirai pasakius tikėjausi brandesnės ir svarbesnės priežasties, kodėl negalėjai mokintis mokykloje. Tai tokios banalios priežastys, kurios manau sukasi beveik 50 proc. vaikų galvose, tai susireikšminimas ir nebrandumas, tai tik tiek. Tai taikau ne konkrečiai tau, bet betkuriam žmogui taip mąstančiam.