QUOTE(shantal @ 2009 03 10, 00:47)
O kaip vaikas gali pergyventi, kai gaus bloga ivertinima...
As mokiausi vien penketais (tais laikais) pimoje klaseje, o piesti nemokejau taip,kad gauti penkis . Ir kai gaudavau keturis, taip verkdavau. Mama ramino - -cia smulkmena, neverk, pamatysi, kad ne del tokiu bedu verkiama .. O as jai sakau, as maza ir cia mano tokios bedos dabar, kitu neturiu, tai dėl savo blogų pažymių ir verkiu.
O taip patikdavo klijuoti ir daryti visokius darbelius, bet velgi nemokejau taip graziai padaryti dezutes, kaip klasioke Zana. Tai net miegot negalejau, Zanos dezute tokia lygi ir graži, mokytoja ją iškėlusi gyrė prieš visą klasęir sakė, kad tokias visi turime padaryti, o mano kreiva sleiva. Po to dingo noras kazka isvis piesti ar karpyti, nes niekad taip graziai kaip Zana nepadarysiu, ir mokytoja manes nepagirs. O dar paėmusi piešinį prieš visą klasę parodys, kokia čia tervalionė, kad negalima suprasti, kas nupiešta. Arba, kaip negalima taip suklijuoti dėžutės, kad ji būtų visa lygi ir pan. Nebelieka jokio dziaugsmo piesti ar kurti kazka, kai zinai, kad kiti padaro geriau, o tu jautiesi tokia nevėkšla, atgrubnagė....
As mokiausi vien penketais (tais laikais) pimoje klaseje, o piesti nemokejau taip,kad gauti penkis . Ir kai gaudavau keturis, taip verkdavau. Mama ramino - -cia smulkmena, neverk, pamatysi, kad ne del tokiu bedu verkiama .. O as jai sakau, as maza ir cia mano tokios bedos dabar, kitu neturiu, tai dėl savo blogų pažymių ir verkiu.
O taip patikdavo klijuoti ir daryti visokius darbelius, bet velgi nemokejau taip graziai padaryti dezutes, kaip klasioke Zana. Tai net miegot negalejau, Zanos dezute tokia lygi ir graži, mokytoja ją iškėlusi gyrė prieš visą klasęir sakė, kad tokias visi turime padaryti, o mano kreiva sleiva. Po to dingo noras kazka isvis piesti ar karpyti, nes niekad taip graziai kaip Zana nepadarysiu, ir mokytoja manes nepagirs. O dar paėmusi piešinį prieš visą klasę parodys, kokia čia tervalionė, kad negalima suprasti, kas nupiešta. Arba, kaip negalima taip suklijuoti dėžutės, kad ji būtų visa lygi ir pan. Nebelieka jokio dziaugsmo piesti ar kurti kazka, kai zinai, kad kiti padaro geriau, o tu jautiesi tokia nevėkšla, atgrubnagė....
o as tai ir rasineliu rasyt ir piest nemokejau - visiskai anei jokio gysliuko meno. uztai tikslieji mokslai pasaka budavo - spresdavau lygtis per puse puslapio - ir man taaaip idomu budavo - kiekviena lygtis kaip issukis. visur visada stengiausi ir norejau kad mano darbas butu ivertintas.
nemegstu kai visi buna vienodai geri ar vienodai grazus. kiekvienas vaikas kazkuo yra ypatignas, ir jam tai reikia parodyti.
o tos idejos kaip vaika sudominti absoliuciai visais dalykais, kad jis be skatinimo (ka as vadinu pazymiais) savarankiskai mokytusi ir jam viskas butu idomu - man primena Platono veikala apie valstybe. jis irgi labai protingai isdeste idealios valstybes modeli, bet juk visi suprantame, kad tai greiciau utopija nei imanomas dalykas...