QUOTE(Natuke @ 2009 03 05, 21:47)
Iš kitos pusės - o kaip iš viso kontroliuoti klasę nevertinant? Tai ir gaunasi, kad mūsų vaikai yra pervedami per t.t. sistemą, kuri pati jau užmuša kūribiškumą ir norą mokytis...
o kam kontroliuoti? tereikia sudominti
as irgi desciau anglu kalba pradinukams - nuostabus vaikai. mes puikiai leidom laika - dainavom ir skandavom anglu kalbos garsus, su zaisliukais vaidinom pasisveikinimo, susipazinimo, ivardijimo scenas, zaidem skaicius ir tt. jie kuo puikiausiai man atlikdavo uzduotis, ismokdavo naujus zodzius - be jokiu ivertinimu.
tiesa sakant, as buvau atsidurusi priesingoje padetyje - tuo metu mokykloje dar buvo rasomi pazymiai, o as nuosirdziai neisivaizdavau, uz ka as galiu jiems rasyti pazymius ar uz tai, kad plodami rankom ir nepamesdami ritmo sugebejo suskaiciuoti angliskai iki desimt? bet skaiciavo tai visi paeiliui - tai visai desimciai ir surasyti pazymius i zurnala? o kokia tada prasme is zaidimo?
aisku, taip dirbti sunkiau - nebudavo tokios pamokos, kad sedeciau uzpakali padejusi. per pamoka spedavau bent keliais zodziais persimesti su kiekvienu vaiku - o tai reiske, kad turedavau prie kiekvieno prieiti, suvaidinti scenele (turejau toki personaza - anciuka Henri, kuris kalbindavo vaikus). tai reikalavo energijos, judejimo, geros nuotaikos - bet o kaip kitaip uzdegsi, sudominsi, jei pati busi abejinga destomam dalykui ir mokiniams?
dabar pradinukams pazymiai neberasomi - bet mano sunaus klase turi "pasiekimu knygeles", i kurias klijuojami spalvoti (geltona, zalia, melyna, raudona) lipdukai su linksmais arba liudnais veidukais - o juk tai lygiai toks pat vertinimas kaip iprastais pazymiais ar raidemis.