Įkraunama...
Įkraunama...

Ką galvojate apie mintis neleisti vaiko į mokyklą

man atrodo, kad nelankydamas mokyklos vaikas praranda dalį vaikystės.. juk mokykloje ne tik mokosi, bet ir būna daug visokių smagių renginių.. be to visokios eibės iškrečiamos klasėje biggrin.gif o ir draugai.. ax.gif
Atsakyti
mano akim neleist vaiko i mokykla yra visiska nesamone. suprantu kad sunku ta maziuka pypliuka palikti pamokelems, bet reikia gi kazkada ta virkstele nukirpti doh.gif gerai jeigu esat tokios visos fantastiskos destytojos, kad vaika visko galit ismokyti.
istrigo man vienos dalyves pasisakymas, ji isdeste kad jos vaikas nebenori plaut indu nes klasiokai to nedaro, ir dar ten kazkas ko mokykloj prisigaude. gerbiamoji mano akimis tai auklejimo problemos, o ne mokyklos itaka. mokykla ir mokina kaip atskirti kas man tinkama ir priimtina o kas ne. mano sesuo turi tris vaikucius. vyriausiai siais metais 14, viduriniajam 11, maziausiai 7. mokytoja giria, kad tai vienintelis berniukas klasej kuris nesikeikia, kuris iejes i rubine kai mergaites persirengineja is kart atsipraso ir nusisuka. nesimusa. vyriausioji yra didziausia mamos pagalbininke, jei ji ryte atsikele neprasyta nueis ir indus suplaus. maziausioji cia kuria diena atejo pasikviete mama i atskira kambari ir klausia: o kaip mokykloj bulkute nusipirkti? mama ir aiskina, duoda pinigeli. ant rytojaus visi laukiam kaip tai mazajai sekesi bandute pirkti smile.gif juk tai nuostabi patirtis smile.gif
net ir patiem vaikam reikia nuo savos aplinkos pailseti, pabendrauti su kitais zmonemis. sesuo nuolat palaiko rysi su aukletojom, kalbasi su mokytojom, jeigu kyla problemos jas sprendzia. taip nuolat dalyvauja ugdymo procese. kol kas dar joks pasisakymas ar argumentavimas sioje temoje manes nepriverte net susimastyti apie ugdymo namuose galimybe. aisku isskyrus atvejus kai tai butina del sveikateles ar dar kokiu nelaimiu.
Atsakyti
Manau, kad neleisiti vaiko į mokyklą, negerai schmoll.gif
Jam reikia ne tik žinių bet ir bendravimo įgudžių 4u.gif
Atsakyti
manau kad mokyklos atsisakyt galima tik išimtiniu atveju. bet kad "mokykla -- prasčiokams, o mano vaikas -- ypatingas" tai čia išpindėjimas.
Atsakyti
QUOTE
Mamulia
. O jeigu ir letas vaikas, tai dar didesne gresme, kad bus "siltnamio gelele". Nebent tevai ruosiasi visa gyvenima savo vaika prie sono laikyti, uzsiauginti baili ir nepritapeli kazikokitais blink.gif .
Manau, kaip tik reikia skatinti vaiko savarankiskuma, o ne saistyti su savim visais imanomais saitais, uzkertant kelia i kiekvienam jo bendraamziui iprasta socialine aplinka. Na, kas is tokiu naminiu vaiku isaugs?
Vyro klaseje buvo mergaite, su kuria i mokykla vaiksciojo...mama! Jos sedejo viename suole. Ir taip trejus metus. Dabar jai trisdesimt su mazyte uodegyte. Svelniai tariant, pasimetus ta mergaite gyvenime po siai dienai... Buvo interviu kazkur su jos motina, tai suzinojom, dukra dar netekejus, su mamyte uz rankyciu vaiksto
A nu ji peklon. :blink

Mamulia rase matyt niekada nemaciusi tikro gyvenimo problemu. Auginu ne viena vaikeli.. taciau viena mergaiciuke gime uzdususi.. ir kuo toliau tuo labiau ryskeja problemos.. gabumas unikalus o bendravimas problema kolkas kur teko lankytis i ikimokyklinio ugdymo istaigu ten bendravimas su vaikais saltas , siurkstokas (teigineis reikia pratinti vaikus) neradusi pasitikejimo (saugumo) suaugusiais nei vaikais dar labiau tolsta nuo noro bendraut, jau turim pasekme nervini tika-labai akivaizdu..
Manau kaip elktis kiekvieni teveliai turi sprest individualiai ir maziau smerkt kitus..
Atsakyti
Svarbiausiu argumentu, kodėl vaikas turėtų lankyti mokyklą dauguma jūsų įvardijate socialinį veiksnį - vaikui reikia į ugdymo įstaigas, kad išmoktų bendrauti. Bet žvilgtelkim į realybę: Lietuvos mokyklose klesti patyčios, priverčiančios vaikus net žudytis, vos išėję į darželį keturmečiai namo grįžta su puokšte keiksmažodžių įvairiomis užsienio kalbomis, mokytojai ir auklėtojai atsineša į darbą savo asmenines problemas, kurios tenka vaikams ant galvų, visos žinome tokį žodį "užsisėdo", ir t.t. Lietuvos ugdymo įstaigos nespindi socialumu, jos nėra saugios vaikui - tiek psichologine, tiek fizine prasme, ir jos nėra palankios individualybei skleistis. Prisiminkim kad ir garsųjį Pink Floyd klipą http://www.youtube.c...h?v=M_bvT-DGcWw cool.gif
Na, pirmąją frazę "mokykla prasčiokams", aš išmesčiau, bet "mano vaikas ypatingas" - tai žino kiekviena mama 4u.gif
Kokius dar argumentus, be socialinio, būtų galima įvardyti?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Sazha: 06 vasario 2009 - 15:23
QUOTE(Sazha @ 2009 02 06, 15:22)
Svarbiausiu argumentu, kodėl vaikas turėtų lankyti mokyklą dauguma jūsų įvardijate socialinį veiksnį - vaikui reikia į ugdymo įstaigas, kad išmoktų bendrauti. Bet žvilgtelkim į realybę: Lietuvos mokyklose klesti patyčios, priverčiančios vaikus net žudytis, vos išėję į darželį keturmečiai namo grįžta su puokšte keiksmažodžių įvairiomis užsienio kalbomis, mokytojai ir auklėtojai atsineša į darbą savo asmenines problemas, kurios tenka vaikams ant galvų, visos žinome tokį žodį "užsisėdo", ir t.t. Lietuvos ugdymo įstaigos nespindi socialumu, jos nėra saugios vaikui - tiek psichologine, tiek fizine prasme, ir jos nėra palankios individualybei skleistis. Prisiminkim kad ir garsųjį Pink Floyd klipą  http://www.youtube.c...h?v=M_bvT-DGcWw cool.gif
Na, pirmąją frazę "mokykla prasčiokams", aš išmesčiau, bet "mano vaikas ypatingas" - tai žino kiekviena mama  4u.gif
Kokius dar argumentus, be socialinio, būtų galima įvardyti?


Atsakant i klausima, sakyciau labai kategoriskai: galvoju, kad tokios mintys yra mazu maziausiai kvailos. Kodel? Nes milijona dalyku (teigiamu ir neigiamu) vaikas gauna mokykloje, o ne po mamos sijonu (galimybe susirasti draugus, zinios is komtetetingu pedagogu, bendravimo igudziai, adaptacija, galbut galimybe ismokti "buti geresniu uz kitus", lyderystes menas ir t.t. ir pan.). Kita vertus, jei auginate vaika (nors tik motinai atrodo, kad augina, nes ateina amzius, kai vaikas pasako "Aciu, bet as jau pats galiu...") atsiskyreli (tai reiskia, kad vaikas ir uzauges dirbs atskirai nuo zmoniu, nes jis ju bijos, nemokes prieiti, nesupras skirtingu ju nuotaiku, temperamentu ir t.t.), vienu zodziu nemokes adaptuotis), tada mintys logiskos. Bet neisivaizduoju, ka vaikas motinai pasakytu, kai paaugtu ir kaip motina bei aplinkiniai veliau ivertintu "kitokia" asmenybe (kuriai tikrai bus be galo sunku).
Atsakyti
Labai įdomu, kuo pagrįsta tokia kategoriška nuomonė? tyrimais, statistika, literatūra, asmenine patirtimi? Ar tikrai reikia tų milijono neigiamų dalykų, kuriuos gauname darželyje ir mokykloje, ir kurie tikrai neretai neigiamai įtakoja žmonių asmenybes bei ateitį? Kodėl vaikas, besimokantis namie, kartu su broliais ir seserimis, arba be jų, bet lankantis būrelius bei menų ar sporto mokyklas, turėtų užaugti asocialus? ar tikrai tokie jau profesionalūs pedagogai dirba mūsų mokyklose? Esat tikra? Ar tikrai vertingiau, kad vaikas būtų "prisitaikantis" ir "toks kaip visi", nei individualybė ir asmenybė? siūlyčiau net ir kategoriškas mintis reikšti taktiškiau (ką tik kai kurias mano mintis pavadinote kvailomis cool.gif )
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Sazha: 06 vasario 2009 - 15:56
QUOTE(Sazha @ 2009 02 06, 17:50)
Kodėl vaikas, besimokantis namie, kartu su broliais ir seserimis, arba be jų, bet lankantis būrelius bei menų ar sporto mokyklas, turėtų užaugti asocialus? ar tikrai tokie jau profesionalūs pedagogai dirba mūsų mokyklose? Esat tikra? Ar tikrai vertingiau, kad vaikas būtų "prisitaikantis" ir "toks kaip visi", nei individualybė ir asmenybė?

o tai kam tada leisti vaika i burelius? menus? sporto mokyklas? ten gi renkasi visi tie blogieji vaikai is mokyklu. ar ten juos kas atrenka? o is kur cia toks poziuris kad mokykloje besimokantis nebus nei individualybe nei asmenybe?????? kyla klausimas o i universiteta jau vaika leistumet? ar irgi bandytumet saugoti nuo pasaulio blogybiu? koks yra tas amszius kai jau nebesaugotumet? man tai cia absurdas. Nesakau kad noreciau grizti i mokyklos laikus, bet iki 10 klases buvau is gerai besimokanciu tarpo, patiko man ir su destytojais bendraut, ir traumu as jokiu neturiu. o kokio skanumo bandeles valgykloj kepdavo!!!! O kaip per chemija eksperimentus darydavom. kai turejai savu draugu bureli, su kuriais krizenai, mokeisi isdaigas kretei. to mama ir broliai su sesem neatstos. ko verta vien jau pirma simpatija kuri uz kasos patempe!!!!!
Atsakyti
QUOTE(Sazha @ 2009 02 06, 15:50)
Labai įdomu, kuo pagrįsta tokia kategoriška nuomonė? tyrimais, statistika, literatūra, asmenine patirtimi? Ar tikrai reikia tų milijono neigiamų dalykų, kuriuos gauname darželyje ir mokykloje, ir kurie tikrai neretai neigiamai įtakoja žmonių asmenybes bei ateitį? Kodėl vaikas, besimokantis namie, kartu su broliais ir seserimis, arba be jų, bet lankantis būrelius bei menų ar sporto mokyklas, turėtų užaugti asocialus? ar tikrai tokie jau profesionalūs pedagogai dirba mūsų mokyklose? Esat tikra? Ar tikrai vertingiau, kad vaikas būtų "prisitaikantis" ir "toks kaip visi", nei individualybė ir asmenybė?


Be abejo, statistikos neturiu, bet gal pakeisciau savo nuomone, jei jus pateiktumete statistika mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Sazha @ 2009 02 06, 16:50)
Labai įdomu, kuo pagrįsta tokia kategoriška nuomonė? tyrimais, statistika, literatūra, asmenine patirtimi? Ar tikrai reikia tų milijono neigiamų dalykų, kuriuos gauname darželyje ir mokykloje, ir kurie tikrai neretai neigiamai įtakoja žmonių asmenybes bei ateitį? Kodėl vaikas, besimokantis namie, kartu su broliais ir seserimis, arba be jų, bet lankantis būrelius bei menų ar sporto mokyklas, turėtų užaugti asocialus? ar tikrai tokie jau profesionalūs pedagogai dirba mūsų mokyklose? Esat tikra?

aš ne kategoriška. ax.gif jei kažkas taip gali -- mokyt vaiką namie, tai valio 4u.gif pavydžiu baltu pavydu. tik žinau, kad nei aš, nei mano vyras, tokios prabangos savo vaikui suorganizuot nesugebėsim. nei kvalifikacijos, nei laiko, nei resursų. deja. verysad.gif

QUOTE
Ar tikrai vertingiau, kad vaikas būtų "prisitaikantis" ir "toks kaip visi", nei individualybė ir asmenybė? siūlyčiau net ir kategoriškas mintis reikšti taktiškiau (ką tik kai kurias mano mintis pavadinote kvailomis  cool.gif  )

matot, šiais laikais madinga būt "kitokiais", "nepritampančiais", "ne šio žemės asmenybėm". kas iš to -- tie žmonės jaučiasi nelaimingi -- trūksta draugų, trūksta dėmesio, trūksta bendravimo. asmenybė yra gerai. bet žmogus ne miške gyvena. jam reikės ir bendraut, ir dirbt su kitais žmonėmis. ir sakyčiau pritapti, suprasi kitus -- darosi didelis menas.
Atsakyti
QUOTE(Sazha @ 2009 02 06, 15:50)
Labai įdomu, kuo pagrįsta tokia kategoriška nuomonė? tyrimais, statistika, literatūra, asmenine patirtimi? Ar tikrai reikia tų milijono neigiamų dalykų, kuriuos gauname darželyje ir mokykloje, ir kurie tikrai neretai neigiamai įtakoja žmonių asmenybes bei ateitį? Kodėl vaikas, besimokantis namie, kartu su broliais ir seserimis, arba be jų, bet lankantis būrelius bei menų ar sporto mokyklas, turėtų užaugti asocialus? ar tikrai tokie jau profesionalūs pedagogai dirba mūsų mokyklose? Esat tikra? Ar tikrai vertingiau, kad vaikas būtų "prisitaikantis" ir "toks kaip visi", nei individualybė ir asmenybė? siūlyčiau net ir kategoriškas mintis reikšti taktiškiau (ką tik kai kurias mano mintis pavadinote kvailomis  cool.gif  )


tai kaip suprantu, asmenybes, individualybes ugdomos tik po mamos sijonu? doh.gif gal galite ivardinti tokias iskilias pasaulio asmenybes, kurios mokslus krimto su mama, namuose? g.gif
Atsakyti