Įkraunama...
Įkraunama...

Ką galvojate apie mintis neleisti vaiko į mokyklą

QUOTE(sssaule @ 2007 09 06, 21:38)
Man tai absurdas būtų neleisti vaiko į mokyklą. Jei nenori į paprastą, galima parinkti kitokią pvz.: pagal suzuki, montesori, valdorfo metodą dirbančią. Kad vaikų neleidžia į darželį tai nieko tokio, bet jei neleidžia į mokyklą, tai kažkas ne taip su tais tėveliais.

Aš visai pritariu ,kad į mokyklą vaikui reikia eiti,nes jei nueis į penktą klasę nebuvęs pradinėse klasėse ,jam bus labai sunku adaptuotis.Taip pat vaikas turi išmokti dirbti kolektyve ,išmokti atlikti užduotis kartu.O JEI DAR VAIKAS AKTYVUS IR BENDRAUJANTIS- NAMUOSE JAM MOKYTIS BUS KANČIA.
Atsakyti
QUOTE(ritka68 @ 2007 09 07, 08:24)
Aš visai pritariu ,kad į mokyklą vaikui reikia eiti,nes jei nueis  į penktą klasę nebuvęs pradinėse klasėse ,jam bus labai sunku adaptuotis.Taip pat vaikas turi išmokti dirbti kolektyve ,išmokti atlikti užduotis kartu.O JEI DAR VAIKAS AKTYVUS IR BENDRAUJANTIS- NAMUOSE JAM MOKYTIS BUS KANČIA.

Man atrodo, kad pirmiausia būtų tikslinga išsiaiškinti sąvokas. Mūsų visuomenėje namų mokymas paprasčiausiai suprantamas kaip "Mokymo skyrimas namuose", kurį atlieka švietimo atstovai: neįgaliems - nemokamai, o "turtingiems" pasamdyti.
Namų mokymas yra vaiko mokymasis visur, sekant savo interesais (pvz., muzika, chemija, geografija, konstravimas...), kuriems jis ir skiria visą savo laiką, išskyrus kasdienių pamokų doze. O mokytis gali visur: vaikų kūrybinėse grupėse, būreliuose sekmadieninėse mokyklose, muzikos kolektyvuose, sporto kolektyvuose ir pan... Taigi bendravimo ir kitų tvarkos ir organizacinių dalykų būna daugiau nei mokykloje. Jei kam dar bus įdomu, galėsiu plačiau parašyti...
Atsakyti
man net nekilo tokios minties doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Afalina @ 2007 09 07, 22:52)
Jei kam dar bus įdomu, galėsiu plačiau parašyti...
Labai įdomu g.gif !
Prašau parašyti ax.gif . Ypač įdomu, kokio universiteto diplomo ketinate siekti smartass.gif .
Atsakyti
QUOTE(sssaule @ 2007 09 06, 19:38)
Man tai absurdas būtų neleisti vaiko į mokyklą. Jei nenori į paprastą, galima parinkti kitokią pvz.: pagal suzuki, montesori, valdorfo metodą dirbančią. Kad vaikų neleidžia į darželį tai nieko tokio, bet jei neleidžia į mokyklą, tai kažkas ne taip su tais tėveliais.
Na taip grieztai nevertinciau tevu nenorinciu leisti vaiku i mokykla... Bet nors ir labai domiuosi vaiku mokymo namie tema, vis delto manau, kad pakanka vaika iki mokyklos aukleti ir mokyti namuose. O turint laiko ir pinigu gi galima ir mokyklinuka tikslingu laisvalaikiu ir bureliais lavinti bigsmile.gif

Ir be to jei iki 6-7 metu tevai intensyviai lavins vaika, formuos jo vertybes, tai gal ne taip jau ta mokykla su savo blogybemis ta vaika sugadins. As pati nejau i darzeli, bet labai norejau i mokykla, ypac pirma klase wub.gif Ir dabar matau kaip dukra nuo kokiu 4 metu noriai bendrauja tiek su bendraamziais tiek su suaugusiais smile.gif Ir kaip noriai eina i burelius. wub.gif

O jei teveliai dar mano kad ju septynmetis ne pakankamai subrendes konkurencijai ir kovai uz buvi, galima gi iki 8 metu palaukti cool.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo RutaT: 09 rugsėjo 2007 - 19:30
QUOTE(RutaT @ 2007 09 09, 20:28)
O jei teveliai dar mano kad ju septynmetis ne pakankamai subrendes konkurencijai ir kovai uz buvi, galima gi iki 8 metu palaukti  cool.gif

Na kaip ir nelabai galima
Atsakyti
QUOTE(Afalina @ 2007 09 07, 21:52)
Jei kam dar bus įdomu, galėsiu plačiau parašyti...

nuosirdziai idomu
p.s. klopedija, ko siekti? universitetinio issilavinimo ar universiteto diplomo? doh.gif
Atsakyti
Visų pirma, ar nereikėtų atsiklausti paties vaiko, ko jis nori, nors kita vertus iš kur jis gali žinoti, nebuvęs mokykloje, o tik sėdėjęs namuose. Gal jam atrodys geriau namuose, vien dėl didelio būrio vaikų baimės.
Kitas dalykas manau tėvai norėdami mokyti vaikus namuose, (išskyrus turinčius spec. poreikius) stipriai perlenkia lazdą. Nesuprantu kodėl to norima. Kad skatinti vaiko individualumą. O ar individualumas neateina iš visokeriopo pažinimo. Dabar vaikas turės tik vieną kelią - būti namuose. Iš ko jam rinktis. Mokykloje vaikas nueis į vieną būrelį, į kitą, pagaliau ir pamokos, kai mokytoja geras specialistas, gal taip paveiks vaiką , kad jis užsimanys būti anglų kalbos mokytojas, vien dėl pamokų įdomumo.
Nesuprantu tokio tėvų mąstymo, gal paskui jie norės, kad vaikas, būtų būrelyje vienas, studentautų pagal jų norus(nes tiek į jį įdėjo), o dabar vaikas nori būti ne gydytoju, o automechaniku, paskui norės, kad darbe visi apie jį šokinėtų, arba kad dirbtų vienas, nes kolektyvas yra blogai, paskui su santuoka kaip bus. Nežinau, bet tas uždarymas vaiko namuose nesamonė. Kaip čia kas pasakė, kad mokykla, tai ir būrelia, ir žaidimai, ir draugystė, ir pasipešimas, ir pasistumdymas eilėje, prie bandelės, ir pagaliau pirmoji meilė.
Beje nereikėtų žvalgytis, į užsienio šalis, jau kas kas , bet užsienio vaikai manęs nežavi, nei mokslu, nei elgesiu, nei superiniu intelektu.
Atsakyti
QUOTE(Dar @ 2007 09 10, 11:23)
Kitas dalykas manau tėvai norėdami mokyti vaikus namuose, (išskyrus turinčius spec. poreikius) stipriai perlenkia lazdą. Nesuprantu kodėl to norima.

ko iš to norima? suteikti išsilavinimą pagal savo įsitikinimus bei vaiko poreikius. lazdą kai kas gal ir perlenkia, bet mokyklos lankymas tikrai neapsaugos nuo tėvų klaidų.

QUOTE
Nesuprantu tokio tėvų mąstymo, gal paskui jie norės, kad vaikas, būtų būrelyje vienas, studentautų pagal jų norus(nes tiek į jį įdėjo), o dabar vaikas nori būti ne gydytoju, o automechaniku, paskui norės, kad darbe visi apie jį šokinėtų, arba kad dirbtų vienas, nes kolektyvas yra blogai, paskui su santuoka kaip bus.

kam iškart nusifantazuot apie kraštutinumus? lygtai ėjimas į mokyklą yra bilietas į lamingą santuoką ar profesinę sėkmę.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dios: 10 rugsėjo 2007 - 11:52
QUOTE(Dios @ 2007 09 10, 12:51)
1. ko iš to norima? suteikti išsilavinimą pagal savo įsitikinimus bei vaiko poreikius. lazdą kai kas gal ir perlenkia, bet mokyklos lankymas tikrai neapsaugos nuo tėvų klaidų.

2. kam iškart nusifantazuot apie kraštutinumus? lygtai ėjimas į mokyklą yra bilietas į lamingą santuoką ar profesinę sėkmę.


1. Išsilavinimą pagal savo įsitikinimus, nu jo mano įsitikinimas gali būti, kad nereikia istorijos labai gerai žinoti, nes mano vaikas bus būtinai gydytojas ar dar kas. Manau išsilavinimas turi būti suteiktas pagal nustatytą lygį ar kaip ten jis vadinasi, ir jį nustato toli gražu ne tėvai. Beje jei vaikas normalus, tai jo poreikius tikrai patenkins mokykla, o blogybių rasim visur, ir parduotuvėje ir gatvėje ir kieme, tai gal niekur to vaiko neleiskim.

2. O kaip gi kitaip. Galiu netiksliai pasakyti, pataisykit, kas žino tiksliau, iki 5 m. formuojasi vaiko ,,aš,, o iki 10 m. galutinai susidaro žmogaus asmenybė.
Koks susiformuos toks ir bus viduje. Sunku bus prisitaikyti, nemokės spręsti konfliktų šeimoje, bus savanaudis, norės, kad tik jam duotų, pats duoti nemokės, ir t.t. Nereikia ieškoti toli, visi kurie augo apgaubti nesveika tėvų meile, to gyvenime nemoka.
Atsakyti
QUOTE(Dar @ 2007 09 10, 12:58)
1. Išsilavinimą pagal savo įsitikinimus, nu jo mano įsitikinimas gali būti, kad nereikia istorijos  labai gerai žinoti, nes mano vaikas bus būtinai gydytojas  ar dar kas. Manau išsilavinimas turi būti suteiktas pagal nustatytą lygį ar kaip ten jis vadinasi, ir jį nustato toli gražu ne tėvai. Beje jei vaikas normalus, tai jo poreikius tikrai patenkins mokykla, o blogybių rasim visur, ir parduotuvėje ir gatvėje ir kieme, tai gal niekur to vaiko neleiskim.

apie įsitikinimus: šiaip norėjau pasakyt apie kiek kitokius įsitikinimus. pvz. religinius. tėvai gali būt pasišventę savo tikėjimo atsovai ir norėt vaiką ugdyt būtent pagal to tikėjimo normas. o tam tikri dalykai, kurių mokoma mokykloje, gali stipriai tam prieštarauti.
o dėl lygio: toli gražu ne visos mokyklos atitinka tą nustatytą lygį. kai kuriose iki jo labai toli. be to, šiais laikais norint kažko pasiekt konkrečioj srityje, kad ir įstoti į norimą specialybę, vien mokykloje gautų žinių nepakanka. visvien reikia investuoti į papildomą ugdymą.
apie normalumą: beveik visi vaikai einantys į mokyklą yra normalūs (išskyrus spec. poreikių turinčius). ir daugelio jų poreikių mokykla nepatenkina.

QUOTE
2. O kaip gi kitaip. Galiu netiksliai pasakyti, pataisykit, kas žino tiksliau, iki 5 m. formuojasi vaiko ,,aš,, o iki 10 m. galutinai susidaro žmogaus asmenybė.
Koks susiformuos toks ir bus viduje. Sunku bus prisitaikyti, nemokės spręsti konfliktų šeimoje, bus savanaudis, norės, kad tik jam duotų, pats duoti nemokės, ir t.t. Nereikia ieškoti toli, visi kurie augo apgaubti nesveika tėvų meile, to gyvenime nemoka.

o mokykla apsaugo nuo nesveikos tėvų meilės? ar mokykla išmoko bti nesavanaudžiu? išmoko spręsti konfliktus šeimoje?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Dios: 10 rugsėjo 2007 - 15:31
QUOTE(g00te @ 2007 09 10, 11:01)
p.s. klopedija, ko siekti? universitetinio issilavinimo ar universiteto diplomo?  doh.gif
Vienas kitam nemaišo lotuliukas.gif .
Kas yra universitetinis išsilavinimas be diplomo?
Kas yra universiteto diplomas be išsilavinimo?
mirksiukas.gif
Atsakyti