QUOTE(klopedija @ 2007 03 04, 11:59)
Esu specialioji pedagogė logopedė, man tenka "srėbti" ir tėvų, ir mokytojų "privirtą košę". Galiu drąsiai tvirtinti, kad išmanau tiek pedagoginius, tiek psichologinius, tiek socialinius dėsningumus.
Tai patikėkit, kad čia yra tėvų, kurie bijo privirti tos košės, bet tik sako, beje, kaip ir Jūs teigiat, kad mokytojai irgi priverda tos košės.
Antra, esu patyrusi ne kartą pati tiesiog paprastam gyvenime, kad naujas žvilgsnis iš šalies, na tarsi protrūkis, na gal netradicinis žvilgsnis, sprendimas, dažnai būna vertingas ir geras, bent jau diskutuotinas, o ką, jeigu be išankstinės nuomonės. Pati kartais jaučiu, kad "specializacija" dažnai uždeda rėmus, priverčia nesąmoningai žiūrėti siauriau, na tai šiaip jau ir yra specializacija - siaura sritis, kurią išmanai.
Būtų įdomu išgirsti, kokios košės reiktų vengti, ir dar maloniau būtų, kad pasidalintumėt, o ne mokytumėt (pati esu kai kurių (ne mokyklinių dalykų)) mokytoja, tad patyriau, kad mokytojų neklauso ir negirdi. Taigi vienintelė išeitis būti išgirstu - ieškoti kalbėjimo į kitą būdų (jei nori būti išgirstas), o ne kaltinti kitą, kad neprotingas, negirdi ir nemoka ...........
Manau mokytojas gali padėti išmokti mokytis