Sakykite, kuriose Kauno mokyklose yra priesmokyklines grupes? Ar yra koks sarasas?
QUOTE(12 Saule @ 2013 12 01, 20:50)
AR BUTINA PRIESMOKYKLINUKUI MOKETI SKAITYTI IR RASYTI ,EINANT I PIRMA KLASE?
Taip įsivaizduoju, kad pradinių klasių mokytojai to norėtų, nes lengviau...
Bet pvz. mano dukros auklėtoja sako, kad nebūtina, nes ką veiks pirmoje klasėje? Pasak jos priešmokyklinukai turi gerai pažinti aplinką, mokėti reikšti jausmus ir t.t.
QUOTE(*Liepa18* @ 2013 12 01, 21:09)
Taip įsivaizduoju, kad pradinių klasių mokytojai to norėtų, nes lengviau...
Jeigu ateina vieni net nepažindami raidžių, kiti pradedantys skaityti, jungti raides į žodį, o treti laisvai skaitantys - tai kažin ar mokytojui lengviau
QUOTE(12 Saule @ 2013 12 01, 20:50)
AR BUTINA PRIESMOKYKLINUKUI MOKETI SKAITYTI IR RASYTI ,EINANT I PIRMA KLASE?
Tikrai ne. Priešmokyklinio ugdymo programoje nenurodoma, kad turėtų mokėti skaityti ir rašyti. Aišku, vaikui lengviau, jei jis pažįsta raides, geba užsirašyti vardą. Man net keista,kad mokytojai labai nori, jog vaikai ateitų į pirmą klasę mokėdami tai,ką turi išmokti per pirmąjį pusmetį pirmoje klasėje, o tuo tarpu tėvai suka galvas kaip greičiau išmokyti skaityti, rašyti, skaičiuoti.
QUOTE(*Lyra* @ 2014 01 31, 12:15)
Man net keista,kad mokytojai labai nori, jog vaikai ateitų į pirmą klasę mokėdami tai,ką turi išmokti per pirmąjį pusmetį pirmoje klasėje, o tuo tarpu tėvai suka galvas kaip greičiau išmokyti skaityti, rašyti, skaičiuoti.
Iš dalies, gal tėvai labai nori, kad vaikas atėjęs į mokyklą kuo geriau jaustųsi ir tai susieja su jo mokėjimais skaityti, rašyti, skaičiuoti... Manau, kad gebėjimas bendrauti, priimti naujas veiklas, valdyti emocijas, sugebėjimas susikaupti ir panašūs dalykai žymiai svarbesni.
QUOTE(12 Saule @ 2013 12 01, 20:50)
AR BUTINA PRIESMOKYKLINUKUI MOKETI SKAITYTI IR RASYTI ,EINANT I PIRMA KLASE?
pažįstama pradinukų mokytoja pasidalino savo patirtimi, kad vaikai, kurie ateina viską mokėdami (skaityt, rašyt) pirmoje klasėje nuobodžiauja, atsipalaiduoja, o paskui nesusigaudo kada jau laikas ir jiems taip kaip ir kitiems kibti į mokslus. vaikučiams sunkiau suprasti, kada jie turi mokytis taip, kaip ir tie, kurie iš pradžių nieko nemokėjo. jos patarimas buvo nepersistengti visko mokyti iki mokyklos.
Manau, verta įvertinti tokį mokytojos pastebėjimą.
QUOTE(Ferda @ 2014 02 11, 14:56)
pažįstama pradinukų mokytoja pasidalino savo patirtimi, kad vaikai, kurie ateina viską mokėdami (skaityt, rašyt) pirmoje klasėje nuobodžiauja, atsipalaiduoja, o paskui nesusigaudo kada jau laikas ir jiems taip kaip ir kitiems kibti į mokslus. vaikučiams sunkiau suprasti, kada jie turi mokytis taip, kaip ir tie, kurie iš pradžių nieko nemokėjo. jos patarimas buvo nepersistengti visko mokyti iki mokyklos.
Manau, verta įvertinti tokį mokytojos pastebėjimą.
Manau, verta įvertinti tokį mokytojos pastebėjimą.
Taip teisingai pastebeta, bet dazniausiai buna atvirksciai, mokytoja lyginasi i dauguma, o dauguma vaikuciu tikrai ateina jau ismoke rasyti, sakaiciuoti ir net skaityti Tai tarkim jei klaseje apie 20 vaiku ir nors puse is ju jau pazista raides, laisvai raso ir skaiciuoja (galima skaityma ir neimti) ar gi mokytoja ilgai uztruks mokindama tuos kurie dar nemoka, na noriu pasakyti, mokantys vaikai duoda tam tikra atskaitini taska ir likusiems lieka tik pagreitinti tempa. Na kazkaip taip Gal as ir neteisi, tai labai nekritikuokyte.
P.S. Mes kolkas labai mazai mokam, raides tik puse pazistam, puse ir rasom, skaiciuojam iki 20, o apie skaityma tai net ir kalbos nera
QUOTE(Ferda @ 2014 02 11, 15:56)
pažįstama pradinukų mokytoja pasidalino savo patirtimi, kad vaikai, kurie ateina viską mokėdami (skaityt, rašyt) pirmoje klasėje nuobodžiauja, atsipalaiduoja, o paskui nesusigaudo kada jau laikas ir jiems taip kaip ir kitiems kibti į mokslus. vaikučiams sunkiau suprasti, kada jie turi mokytis taip, kaip ir tie, kurie iš pradžių nieko nemokėjo. jos patarimas buvo nepersistengti visko mokyti iki mokyklos.
Manau, verta įvertinti tokį mokytojos pastebėjimą.
Manau, verta įvertinti tokį mokytojos pastebėjimą.
Nepatinka man toks požiūris juk galėtų mokytoja duoti papildomų užduotėlių daugiau mokantiems vaikams. Tai neturėtų būti labai sunku.
O ką tada kalbėti apie gabius vaikus? Jų lavinimui mokykloje išvis mažai dėmesio skiriama.
QUOTE(mykoleta @ 2014 02 13, 15:31)
Nepatinka man toks požiūris juk galėtų mokytoja duoti papildomų užduotėlių daugiau mokantiems vaikams. Tai neturėtų būti labai sunku.
O ką tada kalbėti apie gabius vaikus? Jų lavinimui mokykloje išvis mažai dėmesio skiriama.
O ką tada kalbėti apie gabius vaikus? Jų lavinimui mokykloje išvis mažai dėmesio skiriama.
Tai ir yra du vadovėliai. Vienas jau skaitantiems, kitas dar besimokinantiems raides. Jeigu ta mokytoja visiems išdalina vienodus - tai jos darbo kokybės klausimas.
Bėda ir yra tame, kad į mokyklą susirenka skirtingo lygio vaikučiai - vieni labiau pasiruošę, kiti mažiau. manau, svarbu, kad nebūtų perlenkta lazda nei į vieną pusę. labai daug žinantis tikrai nuobodžiaus ir kad ir kaip besiplėšytų, net superinė mokytoja į 20 dalių nepasidalins...