QUOTE(Sazha @ 2008 03 17, 19:45)
Manau, kad man patinka mano skaitoma knyga:
Einstein never used flashcards, or why our children have to play more and memorise less. Visi "pranašumai", įgyti rašinėjant į sąsiuvinius nuo 3 ar 5 metų ilgainiui išnyksta, o niekad niekaip nelavinti, bet tikrą vaikišką vaikystę turėję vaikai greit pirmuosius dar ir pralenkia. Pagaliau gyvenam laikais, kai ne tik apie IQ, bet ir apie MQ, ir E - IQ svarbą prabilta ir ne tai, kas išmokstama (atkartoti), o tos galios, kurios vaike išlavinamos - fantazija, jautrumas, emocinė pusiausvyra ir socialinis brandumas, akivaizdu, tampa vertingesnės už gebėjimą skaityt nuo 3....
100 % ( esu pedagogė). Su savo vaikais elgiausi panašiai.
Bet tai nereiškia, kad nereikia ruoštis mokyklai, lavinti vaiko. Reikia lavinti, ruoštis, bet visapusiškai, kaip ir priklauso vaikams. Ir tikrai nesiorientuoti į skaitymą ir skaičiavimą. taip, dabar jau kalbama apie7-8 intelekto rūšis. kiekvienas iš mūsų su genais gauname kažkurį labiau dominuojantį, kitą - mažiau. dabar daug svarbos teikiama vadinamajam socialiniam aspektui - gebėjimui bendrauti, bendradarbiauti. Ir tikrai, tenka pripažinti, kad nors ir gabiam, bet socialiai ne itin aktyviam ir mokančiam elgtis vaikui, mokykloje nėra lengva.