REKLAMA IR ANTIREKLAMA-aciu ispejusiam.

http://www.skundai.lt/?id=15055
Vasario 13-16 dienos ilgąjį savaitgalį su žmona nusprendėme praleisti ne namie, tad iš anksto rezervavome dvivietį standartinį kambarį (240 Lt/para) Birštono viešbutyje "Sonata" 3*, esančiame Algirdo g. 34, kuris žadėjo, jog " neišgirsite įprasto miesto triukšmo, tik girdėsite pušų ošimą, matysite mėlyną Nemuno vagą " (citata iš www.sonata.lt). Ramybė, pušynas, procedūros gydyklose - nuostabus savaitgalis.
Rezervacija, atvykimas praėjo be jokių nesklandumų, penktadienį vakare sumokėjome už abi viešbučio paras (klaida) ir gavome raktą nuo 38 kambario.
Pirmas įspūdis įėjus į kambarį - šaltis. Termometro su savimi nesivežioju, tad tikslios temperatūros negalėčiau pasakyti, bet per pora minučių pradėjo šalti kojos. Nebėda, radiatorius yra, matyt, pamiršo "atsukti šilumą" arba čia yra priimta, kad tai turi padaryti pats svečias. Iš tiesų, atsukus šildymo sklendę, per kokį pusvalandį temperatūra tapo normali.
Dar krito į akis:
- gerokai nusitrynę baldai (Nuotrauka 1, 2),
- daugelyje vietų nenuvalyti arba prastai nuvalyti paviršiai (Nuotrauka 3,4,7,10),
- išbėgęs muilas WC (Nuotrauka 5),
- suskilusi siena (Nuotrauka 6),
- nepritvirtinta spintos rankena (Nuotrauka 7),
- nevalytas balkonas (Nuotrauka 8),
- kitos smulkmenos.
... na bet, buvo/nebuvo, ne viešbučio trūkumus dokumentuoti atvažiavome. Nusiteikime pozityviai ir viskas bus gerai.
Įsikūrus tapo dar linksmiau: paaiškėjo, kad kuo puikiausiai girdisi kituose kambariuose gyvenančių žmonių balsai, TV garsai. Pakankamai garsiai, kad įsiklausius galima suprasti žodžius ir gana intensyviai, kaip kokių 10 žmonių šnekėtų. Bet vakaras vėlus, greičiausiai visi sugulė ir kokia 1 val., nakties tapo ramu.
Šeštadienį iš ryto, prabudome nuo gausybės puikiai girdimų balsų ir nuo keisto birbimo už lango. Koks smagumėlis savaitgalį pasivartyti lovoj iš ryto ... Paaiškėjo, prie pat lango birbia dėžės išvaizda panašios į oro kondicionierius (Žiema ???).
Na, šito jau per daug. Juk buvo žadėta ramybė, nutariu išsimaudyti po dušu ir aptarti situaciją su viešbučio personalu. Deja, į dušą patekti nepavyko, nes dušo kabinos durelės buvo iškritusios iš bėgelio, iš viršutinio laikiklio (Nuotrauka 11) ir tik gražiai paremtos.
Teko apsirengti, nusileisti iki viešbučio administratorės ir papasakoti apie problemas. Ši išklausė ir leido aiškiai, nedviprasmiškai suprasti, kad viskas jai žinoma, nieko naujo. Tik primygtinai reikalaujant nuėjome iki kambario ir visus trūkumus apžiūrėjome gyvai. Buvo paaiškinta, kad dušo kabinos durelės kambariuose "dažnai iškrenta", "reikia meistro".
Tada paprašėme pakeisti kambarį į tokį, kuriame būtų įmanoma patekti į dušo kabiną, taip pat, kuriame nesigirdėtų kaimynų balsų, TV garsų ir išorėje esančių oro koondicionierių triukšmo. Buvo paaiškinta, kad šiuo metu visi kambariai užimti, todėl pakeisti negali. Taip pat, kad problema su triukšmu yra visuose kambariuose, nes "viešbutyje labai prasta garso izoliacija" (citata).
Suprantame, kad tokiu atveju pereiškėme norą nedelsiant išvykti bei susigrąžinti avansu sumokėtus pinigus už nepanaudotą viešbučio parą. Motyvuojant tuo, kad jie negali suteikti kokybiškų ir reklamą atitinkančių paslaugų (žr. LR Reklamos Įstatymą, Reklamos sąvoką), tokiu būtų nėra patenkinami teisėti mūsų lūkesčiai dėl esminių apgyvendinimo paslaugų sąlygų kokybinių parametrų.
Administratrė išklausė ir atsakė, kad "turi susisiekti su savininku", kurio sprendimą netrukus praneš. Po keliolikos minučių turėjome sprendimą: grąžinti nepanaudotą sumą išskaičiavus vieną šimtą litų. Žinoma, su tokiu išskaičiavimu sutikti negalėjome, tad administratore pasiūlė pasišnėkėti tiesiogiai su savininku.
Savininkas atvyko per maždaug 10 min., apžiūrėjo kambarį ir pareiškė "po savaitės atvažiuos komisija ir nuspręs kas sumokės už sulaužytą dušo kabiną", suprantama, apie pinigų grąžinimą už nepanaudotą parą nėra nei kalbos, nes "ką, dušo namie neturi ir nemoki naudotis?", "atvažiuoja čia visokie ir ..." (nepamenu, ką ten "visokie" daro). Daugiau nieko nesiteikęs paaiškinti ar išklausyti išvyko.
Išvykome ir mes.
Fotoreportažas:
1. Spintelė prie lovos - http://img16.imagesh.../7764/01qu1.jpg
2. Komoda - http://img6.imagesha.../6545/02ny3.jpg
3. Unitazo bakelis - http://img27.imagesh.../3118/03qn1.jpg
4. Lentynėlė prie veidrodžio - http://img10.imagesh.../3566/04nq1.jpg
5. Išbėgęs muiltas - http://img22.imagesh.../8426/05jy2.jpg
6. Prie durų - http://img8.imagesha.../3796/06yg2.jpg
7. Spintos rankena ir švara - http://img27.imagesh...7/971/07dt3.jpg
8. Balkonas - http://img11.imagesh.../5518/08xi4.jpg
9. Roletai su inkliuzyvais - http://img21.imagesh.../6543/09we9.jpg
10. Vabždių kapinynas - http://img18.imagesh...18/20/10mm7.jpg
11. Dušo kabina - http://img18.imagesh.../5482/11wc4.jpg
domas @ surf . lt
Raktažodžiai:
Domas J., 28 m., Kaunas, 2009-02-14 Komentarų skaičius: 40
Tinklalapio www.Skundai.lt "Atsakomybės apribojimas"