Aciu uz patarimus
atsimenu dejom pliusus, bet ir minusus dejom, tai jei jau labai neklausydavo ir pasakydavom kad gaus minusa, tai vos kad ne isterija prasidedavo, verkdavo baisiausiai tai vat taip
Ir mes pradejom deti pliusus, kaip perskaiciau knygelej, staiga, netiketai, na tarkim kas 20 min, zvilgteleti, ka veikia vaikis, ir (butu nuostabu, kad dazniau pavyktu ) pagirti, jei kuo graziai uzsiima, na tarkim man pavyko, taip saunu, net pati isijauciau, kelis kartu radau "skaitanti" knyga lelei, tyliai pasakiau, kad einu rasyti pliuso, vaikas buvo laimingas kaip trys kapeikos, veikiau is netiketumo, ne kad gaus pliusa, jei eis, o tiesiog uzsimirses kazka dare gerai ir gavo , ir neisterikuoja del minusu, nes sakau labai ramiu tonu, pasakau, kad ir man labai liudna ir gaila, jei radau ji ka "ne ta daranti", kad tikiu, jog jam pavyks butinai kita karta (na, aisku, ne visada tiek jegu graziam tekstui buna ), bet tikrai labai labai su savim dirbu, kaip sakoma tris kartus pagirk, viena papeik...
O mes vakar buvome primoje treniruoteje Kidy Gym 9cia ne tie uzsiemimai su psichologe) tiesiog sporto treniruote. grupeje su maniskiu buvo dar du kiek vyresni vakai. Trenere super kiek stebejau pro langa tai teisingai nustate kam reikia tiesioginio akiu kontakto, kaip grazinti vaiko demesi (aiskinant lengvai ranka pecius apkabina), kai skirstesi zaisti komandomis, jinai pasieme ji i savo komanda. Aisku jis ne visada islaike demesi, bet zaidimu buvo daug, jie keitesi ir po treniruotes buvo slapias, net pedutes..o jau laimingas O trenre pakomentavo, kad maniskis sukaupe demesi, kiek galejo, o kai paklause, kiek tai buvo? ji pasake, - kiek galejo
na manau, kad kol kas eisime i tas treniruotes, nes tgai kelia dziaugsma ir moko ji zaisti komandoje, klausytis taisykliu. kai prasides uzsiemimai su psichologe, gal tada jam uzteks anu..
na manau, kad kol kas eisime i tas treniruotes, nes tgai kelia dziaugsma ir moko ji zaisti komandoje, klausytis taisykliu. kai prasides uzsiemimai su psichologe, gal tada jam uzteks anu..
O as manau, kad butent sportas daug daugiau pades, negu psichologas. Tik aisku, jei treneris nuolat vaika stebes (akiu kontaktas), jis po to neissibalansuos, o jam atvirksciai pageres nuotaika, ismoks klausyti komandu ir pan.Nes viso to reikia mokykloje.
Sveikos mamytės,
aš ir vėl "įlindau" į jūsų pokalbius. Čia galiu pasisemti patirties, patarimų savo mokin.tėvams bei mokytojai. Esu tarsi toks tarpininkas tarp jų. Tai nėra lengva. bUVOM IR MES SUGALVOJĘ MOKYKLOJ + IR - sistemą. Tai mama ėmė skųstis man, kad mokytoja deda tik - . Mama paskaito kokį straipsniuką apie hiper vaikus ir įdeda jį į mokytojos stalčiuką mokykloje ( yra pas mus tokie), užuot pasikalbėjusi su mokytoja. Aišku, juokingai atrodo. Mokytoja turi žinių, moka dirbti, bet kad sąlygų nėra.Va čia noriu "apginti" mokytojus. Didesnė dalis tikrai turi pakankamai žinių ( turiu galvoje prad. kl.mokytojus, su dalykininkais yra kiek kitaip, pajusit pačios, jie tai jau tikrai "nesicackina"). Bet klasėje yra24 mok. Visi tėveliai nori, kad jų vaikui būtų sudarytos geros sąlygos mokytis. Jiems nepatinka, kad kažkuris vaikas trukdo jų vaikams per pamoką, ar juo labiau skriaudžia.Jie savo nepasitenkinimą išsako mokytojai, žada perkelti savo vaiką į kt.klasę ar mokyklą, jei situacija nesikeis. Žodžiu visi yra ypatingi, išskirtiniai ir nori išskirtinio dėmesio. Problemiško vaiko situacija jiems visiškai neįdomi ( manoma, kad čia tėvų reikalas), jiems rūpi savas vaikas ir tai yra natūralu. Pamoka trunka 45min. tai kiek laiko gali skirti mokytoja kiekv.vaikui?.. O juk yra dar ir bendras aiškinimas, skaitymas ir pan. Užsienyje mokytoja turėtų pagalbininką, kuris padėtų hiperakt.vaikui, būtų kelių lygių programos, mokymo priemonės, mokytojai beliktų tik parinkti tinkamą. O pas mus viską daro mokytojas, ir dar sulaukia iš visų pusių priekaištų. Nenuostabu, kad jų pradeda trūkti, baigę universitetus išvažiuoja į užsienį, nes argi gali dirbti vos ne už minimalų atlyginimą( turiu minty jauną mokyt.).Taigi, situacija nepavydėtina.
Papildyta:
Dar norėjau paklausti, ar vilnietės mamytės nesilankot su vaikais Gydomosios pedagogikos centre Vilniuje, atrodo, ARCHTEKTŲ gatvėj? o gal esat ką girdėjusios apie tai? Teko girdėti, kad ten dirba ir su hiperaktyviais vaikais.
Jei, taip sutinku ir suprantu tuos mokytojus. tiesiog yra momentu, kuriuos gali mokytojai tokiu atveju padaryti, t.y. hiperiuka sodintis priesais savo stala, kai aiskina, ji gali plaikyti ranka ant peties, t.y. padrasinantis kontakatas, kuris vaika sukaupia, suteikia jam saugumo (nebutinai net hiperiukui).
Taip, mums Vario pasakojo, kad Svedijoje pamokoje siaip normalioje klaseje yra mokytojas ir asistentas klaseje 18 vaiku..kai aukstesnes klases ir sakysim matematika ateina dar du mokytojai, bet pamoka vykstas 1h20 min be pertrauku, tik veikla keiciasi, nebutinai visa laika tik ikisus nosi spresti uzdavinius.
bet sutik, kad yra ir tokiu momentu, kaip numyletiniai ir nemegstami vaikai ir daznai tie, kurie nesedi kaip prikalti yra nemegstami..man tik klausima kyla, kas bus kai klaseje bus 20 aktyviu vaiku, 2 ramus ir 4 hiperiukai? Ka tada sakys mokytojai, o ka tevai..o is viso taituretu dirbti ministerija? faktas tik, kad yra mokytoju, kuriems zemai lenkiuosi, kurie sugeba savo stipria vidine valia likti teisingi ir vaikai juos myli, nes nera falso. Maniskis tokiems tiesiog is pirmo zvilgsnio paklusta.
O del to centro nezinau, tik zinau, jog prie Pasaku parko yra darzelis, kur eina vaikai su ivairiais sutrikimais:dauno sindromas ir pan. ten dirba gydomosios pedagogikos specialiste
papildyta:
radau nuoroda:
http://www.rsgpc.org/
Taip, mums Vario pasakojo, kad Svedijoje pamokoje siaip normalioje klaseje yra mokytojas ir asistentas klaseje 18 vaiku..kai aukstesnes klases ir sakysim matematika ateina dar du mokytojai, bet pamoka vykstas 1h20 min be pertrauku, tik veikla keiciasi, nebutinai visa laika tik ikisus nosi spresti uzdavinius.
bet sutik, kad yra ir tokiu momentu, kaip numyletiniai ir nemegstami vaikai ir daznai tie, kurie nesedi kaip prikalti yra nemegstami..man tik klausima kyla, kas bus kai klaseje bus 20 aktyviu vaiku, 2 ramus ir 4 hiperiukai? Ka tada sakys mokytojai, o ka tevai..o is viso taituretu dirbti ministerija? faktas tik, kad yra mokytoju, kuriems zemai lenkiuosi, kurie sugeba savo stipria vidine valia likti teisingi ir vaikai juos myli, nes nera falso. Maniskis tokiems tiesiog is pirmo zvilgsnio paklusta.
O del to centro nezinau, tik zinau, jog prie Pasaku parko yra darzelis, kur eina vaikai su ivairiais sutrikimais:dauno sindromas ir pan. ten dirba gydomosios pedagogikos specialiste
papildyta:
radau nuoroda:
http://www.rsgpc.org/
QUOTE(Jei @ 2006 12 05, 12:50)
Sveikos mamytės,
aš ir vėl "įlindau" į jūsų pokalbius. Čia galiu pasisemti patirties, patarimų savo mokin.tėvams bei mokytojai. Esu tarsi toks tarpininkas tarp jų. Tai nėra lengva. bUVOM IR MES SUGALVOJĘ MOKYKLOJ + IR - sistemą. Tai mama ėmė skųstis man, kad mokytoja deda tik - . Mama paskaito kokį straipsniuką apie hiper vaikus ir įdeda jį į mokytojos stalčiuką mokykloje ( yra pas mus tokie), užuot pasikalbėjusi su mokytoja. Aišku, juokingai atrodo. Mokytoja turi žinių, moka dirbti, bet kad sąlygų nėra.Va čia noriu "apginti" mokytojus. Didesnė dalis tikrai turi pakankamai žinių ( turiu galvoje prad. kl.mokytojus, su dalykininkais yra kiek kitaip, pajusit pačios, jie tai jau tikrai "nesicackina"). Bet klasėje yra24 mok. Visi tėveliai nori, kad jų vaikui būtų sudarytos geros sąlygos mokytis. Jiems nepatinka, kad kažkuris vaikas trukdo jų vaikams per pamoką, ar juo labiau skriaudžia.Jie savo nepasitenkinimą išsako mokytojai, žada perkelti savo vaiką į kt.klasę ar mokyklą, jei situacija nesikeis. Žodžiu visi yra ypatingi, išskirtiniai ir nori išskirtinio dėmesio. Problemiško vaiko situacija jiems visiškai neįdomi ( manoma, kad čia tėvų reikalas), jiems rūpi savas vaikas ir tai yra natūralu. Pamoka trunka 45min. tai kiek laiko gali skirti mokytoja kiekv.vaikui?.. O juk yra dar ir bendras aiškinimas, skaitymas ir pan. Užsienyje mokytoja turėtų pagalbininką, kuris padėtų hiperakt.vaikui, būtų kelių lygių programos, mokymo priemonės, mokytojai beliktų tik parinkti tinkamą. O pas mus viską daro mokytojas, ir dar sulaukia iš visų pusių priekaištų. Nenuostabu, kad jų pradeda trūkti, baigę universitetus išvažiuoja į užsienį, nes argi gali dirbti vos ne už minimalų atlyginimą( turiu minty jauną mokyt.).Taigi, situacija nepavydėtina.
Papildyta:
Dar norėjau paklausti, ar vilnietės mamytės nesilankot su vaikais Gydomosios pedagogikos centre Vilniuje, atrodo, ARCHTEKTŲ gatvėj? o gal esat ką girdėjusios apie tai? Teko girdėti, kad ten dirba ir su hiperaktyviais vaikais.
aš ir vėl "įlindau" į jūsų pokalbius. Čia galiu pasisemti patirties, patarimų savo mokin.tėvams bei mokytojai. Esu tarsi toks tarpininkas tarp jų. Tai nėra lengva. bUVOM IR MES SUGALVOJĘ MOKYKLOJ + IR - sistemą. Tai mama ėmė skųstis man, kad mokytoja deda tik - . Mama paskaito kokį straipsniuką apie hiper vaikus ir įdeda jį į mokytojos stalčiuką mokykloje ( yra pas mus tokie), užuot pasikalbėjusi su mokytoja. Aišku, juokingai atrodo. Mokytoja turi žinių, moka dirbti, bet kad sąlygų nėra.Va čia noriu "apginti" mokytojus. Didesnė dalis tikrai turi pakankamai žinių ( turiu galvoje prad. kl.mokytojus, su dalykininkais yra kiek kitaip, pajusit pačios, jie tai jau tikrai "nesicackina"). Bet klasėje yra24 mok. Visi tėveliai nori, kad jų vaikui būtų sudarytos geros sąlygos mokytis. Jiems nepatinka, kad kažkuris vaikas trukdo jų vaikams per pamoką, ar juo labiau skriaudžia.Jie savo nepasitenkinimą išsako mokytojai, žada perkelti savo vaiką į kt.klasę ar mokyklą, jei situacija nesikeis. Žodžiu visi yra ypatingi, išskirtiniai ir nori išskirtinio dėmesio. Problemiško vaiko situacija jiems visiškai neįdomi ( manoma, kad čia tėvų reikalas), jiems rūpi savas vaikas ir tai yra natūralu. Pamoka trunka 45min. tai kiek laiko gali skirti mokytoja kiekv.vaikui?.. O juk yra dar ir bendras aiškinimas, skaitymas ir pan. Užsienyje mokytoja turėtų pagalbininką, kuris padėtų hiperakt.vaikui, būtų kelių lygių programos, mokymo priemonės, mokytojai beliktų tik parinkti tinkamą. O pas mus viską daro mokytojas, ir dar sulaukia iš visų pusių priekaištų. Nenuostabu, kad jų pradeda trūkti, baigę universitetus išvažiuoja į užsienį, nes argi gali dirbti vos ne už minimalų atlyginimą( turiu minty jauną mokyt.).Taigi, situacija nepavydėtina.
Papildyta:
Dar norėjau paklausti, ar vilnietės mamytės nesilankot su vaikais Gydomosios pedagogikos centre Vilniuje, atrodo, ARCHTEKTŲ gatvėj? o gal esat ką girdėjusios apie tai? Teko girdėti, kad ten dirba ir su hiperaktyviais vaikais.
Na, jaunas specialistas pradeda dirbti uz minimuma. Bet supraskite, kad mums vaikai yra patys svarbiausi gyvenime, mes jiems norim tik gero. Negi jei jis hiperaktyvus, neturi teises buti vaiku? Kodel jam uzkraunama tokia ziauri kasdienybe? Kiek kartu per diena jis yra linksniuojamas, kiek kartu per savaite mama yra informuojama?
Juk sitie vaikai ramioje, normalioje aplinkoje yra vaikai kaip vaikai. Juk jie turi aukstus intelekto ivertinimus.
Kas dedasi siandien mokykloje? Nereikia sakyti, kad viskas tvarkoje. Vaikais nera rupinamasi pertrauku metu, jie neturi galimybes atsipusti, pailseti. Netgi sovietinis ejimas ratuku yra daug teisingesnis, negu siandieninis chaosas. Juk nesakykite, kad isejus hiperiukui is klases, jus nepavargsite. Nes tokio pragaro, koki padarete siandien mokykloje, ne kiekvienas istvertu.
O ka kalbeti apie programas vaikams? Vakar sedejome kartu su vyru ir sprendeme Kiseliovo viena uzdavini. Ar ji issprendeme? Ne. Reikejo pvz. 73-64=32 sukeisti skaicius, kad gautusi teisinga ligybe. Ne vieno varianto neradome. O vaikas kankinosi valanda, nes turejo svarankiskai isspresti. Nors mano vyras nuosavos, klestincios firmos vadovas, as mokausi universitete (pedagoginiame).
Juk net labai gabus vaikai siandien samdosi repetitorius, kad islaikytu gerai egzaminus. Ar tai sveika? Juk net Vario sake, kad jos Svedijoj mokyklos direktorius paklause, ar is tikro vaikai geria raminancius pries egzaminus. Pasirodo, esame pasizymeje ne tik savizudybiu skaiciumi.
Taip, siandien sunku gyventi ir isvyksta dirbti ne tik mokytojai del menku atlyginimu. Taip valdzia pas mus "superine", bet kokia teise mes tai turime uzkrauti ant vaiku?
Negi mokytojai negali susiproteti, suagituoti, kad reiktu kartu su tevais pradeti reikalauti palengvinti programas. Po tokiu kruviu tik krenta motyvacija, TSRS laikais programos buvo lengvesnes, bet mes zinome daug daugiau.
Negi negalima pasirupinti, kad vaikai butu uzsieme pertrauku metu?
Nereikia visko uzkrauti ant hiperiuku. Tai man galejote pasakyti pries keturis metus,kaltinti mane ir varyti i depresija. Bet dabar as daug daugiau zinau, negu jus manote.
As jauciu, kad viskas yra taip itemta,isispute, kad kazkada ta bomba sprogs.
Cia jau diskusiju diskusija as suprantu ir mokytoja, kuriai tikrai sunku suvaldyti daugiau nei 20 mokiniu. Taciau ir mamas suprantu. Va pas mano didziaja kokia situacija buvo darzelyje. Mano didzioji prisisino i lovyte pogulio metu, nemiegodama. O buvo taip kad aukletoja neleido eiti i tualeta nes reikia padaryyt situs reikalus pries einant miegot, nes dauguma tuo naudojasi ir laksto vienas paskui kita i WC ir aukletoja nesiaiskindama uzdraude visiem eiti i WC. O man dukra sake, as labai norejaj, bet aukletoja neleido, o as norejau klausyt aukletojos ir nejau ir pasirinko kita kelia daryt i lova klausem o ko nenuejai pries miegeli, sako buvau, bet po beveik iskart vel uzsimaniau. Man budavo taip net suaugusiai pvz labai bijau uzsimanyti i WC kelioneje ar pan ir tada kaip tycia uzsimanau kas 5 min, pasirodo tas pat ir su mano dukra tai sakau kita karta butinai eik ir neklausyk aukletojos, sakyk kad mama leido, o jinai man sako, tai kad darzelyje reikia klausyt aukletojos o ne mamos tai vat situacija tokia, su aukletoja dar nekalbejau, nes niekaip negaliu patekti i darzeli, nes aplinkybes neleidzia...
manatrodo, akd primiausia, tai tuetu tevai su pedagogais nustoti kvoti ir sutarti, ko truksta ir ko pe daug uzkrauta vaikams, o su sitais nutarimais kreipis i ministerija..nes kol kas kova uz buvi po viena, tiek hiperiuku, tiek paprastu vaiku, tiek mokytoju, kuriems irgi tenka didelis psichologinis kruvis...o kai kovoji uz islikima, daznai kito problemos yra svetimos ir tau trukdancios
Stengiausi kiek igaledama bendradarbiauti su mokytojais 7 metus. Su hiperiuku darzelis tai pupureliai, pradines klases- ziedeliai, o dalykine sistema - kartus, spygliuoti vaisiai. Taip, internete islieju savo skausma, su mokytojom bendrauju labai draugiskai, juk antraip kentes mano vaikas, bet tai lieka savyje.
Sveikos gyvos
Senokai bebuvaupas jus...daug visokių reikalų,o ir mano hiperiukas toks aprimęs buvo,tyliai džiaugiausi bijodama sėkmę nubaidyti....deja,po gimtadienio ir prasidėjo....matyt ne tas mėnulis....
Mūsų pliusų minusų knygelė virto pastabų ir užduočių kratiniu....Nepadarė,neatsinešė,nereaguoja į mokytojos pastabas,neklauso,nedirba,lanksto lėktuvėlius,vaikšto per pamokas...Čia dviejų dienų pastabos....
Va koks darbas laukia kai grįš mano vaikas iš mokyklos...švelniai,gražiai
Papildyta:
Švelniai,gražiai, įtikinamai,neikyriai pasikalbėti....Pasižadėsim abu,kad viskas bus gerai
Senokai bebuvaupas jus...daug visokių reikalų,o ir mano hiperiukas toks aprimęs buvo,tyliai džiaugiausi bijodama sėkmę nubaidyti....deja,po gimtadienio ir prasidėjo....matyt ne tas mėnulis....
Mūsų pliusų minusų knygelė virto pastabų ir užduočių kratiniu....Nepadarė,neatsinešė,nereaguoja į mokytojos pastabas,neklauso,nedirba,lanksto lėktuvėlius,vaikšto per pamokas...Čia dviejų dienų pastabos....
Va koks darbas laukia kai grįš mano vaikas iš mokyklos...švelniai,gražiai
Papildyta:
Švelniai,gražiai, įtikinamai,neikyriai pasikalbėti....Pasižadėsim abu,kad viskas bus gerai
QUOTE(aukseklaipeda @ 2006 12 05, 12:53)
Na, jaunas specialistas pradeda dirbti uz minimuma. Bet supraskite, kad mums vaikai yra patys svarbiausi gyvenime, mes jiems norim tik gero. Negi jei jis hiperaktyvus, neturi teises buti vaiku? Kodel jam uzkraunama tokia ziauri kasdienybe? Kiek kartu per diena jis yra linksniuojamas, kiek kartu per savaite mama yra informuojama?
Juk sitie vaikai ramioje, normalioje aplinkoje yra vaikai kaip vaikai. Juk jie turi aukstus intelekto ivertinimus.
Kas dedasi siandien mokykloje? Nereikia sakyti, kad viskas tvarkoje. Vaikais nera rupinamasi pertrauku metu, jie neturi galimybes atsipusti, pailseti. Netgi sovietinis ejimas ratuku yra daug teisingesnis, negu siandieninis chaosas. Juk nesakykite, kad isejus hiperiukui is klases, jus nepavargsite. Nes tokio pragaro, koki padarete siandien mokykloje, ne kiekvienas istvertu.
O ka kalbeti apie programas vaikams? Vakar sedejome kartu su vyru ir sprendeme Kiseliovo viena uzdavini. Ar ji issprendeme? Ne. Reikejo pvz. 73-64=32 sukeisti skaicius, kad gautusi teisinga ligybe. Ne vieno varianto neradome. O vaikas kankinosi valanda, nes turejo svarankiskai isspresti. Nors mano vyras nuosavos, klestincios firmos vadovas, as mokausi universitete (pedagoginiame).
Juk net labai gabus vaikai siandien samdosi repetitorius, kad islaikytu gerai
egzaminus. Ar tai sveika? Juk net Vario sake, kad jos Svedijoj mokyklos direktorius paklause, ar is tikro vaikai geria raminancius pries egzaminus. Pasirodo, esame pasizymeje ne tik savizudybiu skaiciumi.
Taip, siandien sunku gyventi ir isvyksta dirbti ne tik mokytojai del menku atlyginimu. Taip valdzia pas mus "superine", bet kokia teise mes tai turime uzkrauti ant vaiku?
Negi mokytojai negali susiproteti, suagituoti, kad reiktu kartu su tevais pradeti reikalauti palengvinti programas. Po tokiu kruviu tik krenta motyvacija, TSRS laikais programos buvo lengvesnes, bet mes zinome daug daugiau.
Negi negalima pasirupinti, kad vaikai butu uzsieme pertrauku metu?
Nereikia visko uzkrauti ant hiperiuku. Tai man galejote pasakyti pries keturis metus,kaltinti mane ir varyti i depresija. Bet dabar as daug daugiau zinau, negu jus manote.
As jauciu, kad viskas yra taip itemta,isispute, kad kazkada ta bomba sprogs.
Juk sitie vaikai ramioje, normalioje aplinkoje yra vaikai kaip vaikai. Juk jie turi aukstus intelekto ivertinimus.
Kas dedasi siandien mokykloje? Nereikia sakyti, kad viskas tvarkoje. Vaikais nera rupinamasi pertrauku metu, jie neturi galimybes atsipusti, pailseti. Netgi sovietinis ejimas ratuku yra daug teisingesnis, negu siandieninis chaosas. Juk nesakykite, kad isejus hiperiukui is klases, jus nepavargsite. Nes tokio pragaro, koki padarete siandien mokykloje, ne kiekvienas istvertu.
O ka kalbeti apie programas vaikams? Vakar sedejome kartu su vyru ir sprendeme Kiseliovo viena uzdavini. Ar ji issprendeme? Ne. Reikejo pvz. 73-64=32 sukeisti skaicius, kad gautusi teisinga ligybe. Ne vieno varianto neradome. O vaikas kankinosi valanda, nes turejo svarankiskai isspresti. Nors mano vyras nuosavos, klestincios firmos vadovas, as mokausi universitete (pedagoginiame).
Juk net labai gabus vaikai siandien samdosi repetitorius, kad islaikytu gerai
egzaminus. Ar tai sveika? Juk net Vario sake, kad jos Svedijoj mokyklos direktorius paklause, ar is tikro vaikai geria raminancius pries egzaminus. Pasirodo, esame pasizymeje ne tik savizudybiu skaiciumi.
Taip, siandien sunku gyventi ir isvyksta dirbti ne tik mokytojai del menku atlyginimu. Taip valdzia pas mus "superine", bet kokia teise mes tai turime uzkrauti ant vaiku?
Negi mokytojai negali susiproteti, suagituoti, kad reiktu kartu su tevais pradeti reikalauti palengvinti programas. Po tokiu kruviu tik krenta motyvacija, TSRS laikais programos buvo lengvesnes, bet mes zinome daug daugiau.
Negi negalima pasirupinti, kad vaikai butu uzsieme pertrauku metu?
Nereikia visko uzkrauti ant hiperiuku. Tai man galejote pasakyti pries keturis metus,kaltinti mane ir varyti i depresija. Bet dabar as daug daugiau zinau, negu jus manote.
As jauciu, kad viskas yra taip itemta,isispute, kad kazkada ta bomba sprogs.
Bet , Aukse, argi aš ką nors kaltinau, ar ką nors blogo pasakiau apie hiperiukus? Aš tik norėjau parodyti situaciją iš kitos pusės vardan bendro susikalbėjimo. Pati išsakei daug dalykų, kurie nepriklauso nuo mokytojų. Argi Tu galvoji, kad "tą pragarą", kaip Tu sakai, sugalvojo mokytojai?Tai ar mokytojai sugalvojo valstybinius egz., programas ir pan.
Aš nesakiau, kad mokytojai pavargsta nuo hiperiukų. Aš tik sakiau, kad kiekvienas tėvas ar mama turi savų norų ir reikalavimų. Ir kad kartais mokytoja negali jų visų išpildyti.
Per pertraukas yra budintis mokytojas, jis prižiūri, bet neorganizuoja vaikų veiklos.mokytojas per pertr.ruošiasi kitai pamokai, galų gale gali išgerti puodelį kavos. Juk vaikai ne darželinukai, gali 10- 15min.pabūti patys vieni ar su draugais. Jie turi to išmokti.
Nenoriu girtis, bet turiu pasakyti, kad aš daug žinau apie hiperiukus. Daug literatūros išgvildenta, daug seminarų išklausyta, pati skaičiau mokyt.paskaitas. Galų gale per savo darbo praktiką mačiau ne vieną tokį vaiką.
Galbūt, "TA BOMBA" kaip sakai ir įtempta, bet ji liečia ne vien hiperiukus. Ir tai jau ne mokytojų kompetencija.