QUOTE(Smurka @ 2006 10 23, 08:36)
Man tik įdomu, koks lochas sugalvojo va šiaip sau, paimti ir integruoti visus, fizinių, elgesio ir emocinių sutrikimų turinčius vaikus į mokyklą? Idėja gal ir gera, bet visai neapmąstyta. Kaip ir anksčiau, taip ir dabar, mokykla nepasirengusi dirbti su "kitokiais" vaikais. Dėmesys ten kreipiamas tik į normalius, gerai ar vidutiniškai galinčius besimokyti mokinius. O visi kiti, skęskit ir paskęskit savo problemose. Mokytojai, kadangi yra nepasirengę ir neparengti dirbti su spec. poreikių vaikais, juos gi dar labiau skandina. Ir kartais net su dideliu pasimėgavimu
Iš tiesų, ar mokytojai yra pasirengę dirbti su "kitokiais" vaikais. MAn iki šiol tragikomiškai atrodo straipsnyje pateikta mintis, kad direktorė užsirakino kabinete nuo problemiško pradinuko. Prisimenu tą situaciją ir nežinau juoktis: iš tos direktorės ar verkti. Gatvėje pamatę smurtaujantį vaiką, tikriausiai dauguma nepraeitų abejingi. Nors kas žino, kas žino. Vaikai dabar turi tiek teisių, taip juos gina visokios konvencijos, kad buvimas vaiku suteikia neliečiamumą net darant nusikaltimą.
Vis tik psichikos problemos yra šiek tiek specifinės ir integruoti tokį pilietį į visuomenę reikia tikrai žinant, kad anas yra nepavojingas.
Papildyta:
QUOTE(Azalija @ 2006 10 23, 09:03)
o mokytoja manai savo vaikų neturi?jai jų maitinti nereikia? kodėl jis turi rizikuoti dėl kiekvieno prietrankos (atsiprašau) savo darbu? kiek iš jūsų turėdami problematiškus vaikus, metate darbą, kad visą laiką, net ir klasėje būtumėt su juo? meile net mokytojas gyvas nebūna...
Mokykloj turi būti apsauginis, nebijantis susigrumti su įpykusiu pradinuku.