KODEL pradejau kalba apie mokytojus...
QUOTE(Summer @ 2006 10 24, 15:31)
Kalbant apie Santautą. Dar pora aplinkybių. 1. Vaiko raidos centro specialistų diagnozė:
normaliomis aplinkybėmis jis yra visiškai normalus vaikas. Net ne hiperaktyvus. 2. Prižiūrėti berniuką per pamokas buvo įdarbinta (puse etatu) jo
močiutė. Žinot, ką ji darė?
Daužė vaiką prie bendraklasių Jei su vaiku šitaip nuolatos elgiamasi ir namuose, nenuostabu, kad vieną dieną jis neteko kantrybės. Tokiomis aplinkybėmis man iš tikrųjų labiausiai gaila berniuko. Net jei jis būtų mano vaikų klasiokas.
1. reiskia pamokose buvo "nenormalios" aplinkybes
2. mokytoja neturejo leisti musti vaiko
QUOTE(Summer @ 2006 10 25, 08:26)
Grįžtant prie temos. Mūsų lituanistė buvo a la Cassandros tipo. Per jos pamokas klasėje girdėdavosi kaip musė praskrenda. Bet visi be išimties mano klasiokai šiandien su ja sveikinasi. Ne todėl, kad "taip auklėti". Mes tiesiog esam dėkingi, kad anuomet ji puikiai atliko savo darbą: dėl lietuvių kalbos nė vienam nereikia raudonuoti. Ir geografė tokia buvo, ir istorikė, ir anglistė... Nebuvo jokių meilių-seilių. Ale dėstytus dalykus iš miegų pakelti galėtume išbildenti. Ar šiais laikais į mokyklą einama ieškoti meilės, o kad jau atėjom, tai, ai tiek to, tuo pačiu ir pasimokysim?
anei vienas cerberis nieko manes neismoke - as negerbiu tironu, mano galva jie "nerealizave saves" zmones arba negabus, jei nesugeba kitaip sudominti (vieno lietuviuko prisiminimai is japonijos mokyklos mane sokiravo, ten mokiniai atvirai miega pamoku metu jei jiems neidomu, tai yra mokytojo problema, jei jis nesudomina)
QUOTE(leputė @ 2006 10 25, 08:42)
O aš norėčiau paklausti: ar Tau asmeniškai teko mokytis vienoje klasėje su tokiais 'adaptuotais", "modifikuotais"?
Man teko. Kai pavyzdžiui vienam tokiam užeina noras rėkti per pamoką "pėrioooot".... Ir rėkia....
Suprantu, man turbūt irgi reikėjo bandyti pritapti, šaukiant kartu "davaiiiiii" ar ką nors panašaus...
Nesakau, kad tuos vaikus reikia izoliuoti visiškai, bet kad mano vaikams reikėtų kęsti nuolatinį terorą (kai aniems užeina priepuoliai), ar stebėti jų organizuojamus "spektaklius" vietoj lietuvių literatūros pamokų - ačiū, ne...
teko. nuo 5 klases iki mazdaug 9 mokinausi kartu su dar ~30 mokiniu (kai kurioms pamokoms mus isskirstydavo i dvi grupes), kokia 10 is ju dabartiniais terminais buvo "modifikuoti" ar "adaptuoti" + nekuriu teveliai laike gyvulius, taigis jie kvepejo nekaip ir dar turejo gyviuku galvose tai gal buvo didesne problema nei ju keliamas triuksmas.. ir na netrugde jie man mokintis to kas buvo IDOMU.
ir dar... dabar galvoju, kad galejau buti tolerantiskesne kai kuriems savo klasiokas ir gal jiems siek tiek padeti.
reikes paklaust mamos, kodel ji man sito nepatare.