Įkraunama...
Įkraunama...

Ar saugūs mūsų vaikai mokykloje?

QUOTE(jėga @ 2006 10 24, 10:32)
Azalija, aš nekalbu apie tuos, kurie rodos nuo gimimo yra užprogramuoti būt nusikaltėliais. Nors labai norėčiau tikėt, kad  ir tokiems galima būtų padėt unsure.gif  Bet va, yra vaikų, reikalaujančių daugiau dėmesio, hiperaktyvių (ko kasmet daugėja doh.gif ), turinčių dėmesio  sutrikimų. Ir tokie yra iškart nurašomi, nes jie neatitinka visuotino standarto, nepaklusta bendrom taisyklėm, jie yra "stabdys" blink.gif  doh.gif

o dar labiau daugėja tėvelių, kad jų vaikas super indigo doh.gif ypatingas ir jo jokiais būdais negalima drausminti, nes taip pakenksi jo ypatingai ir nepakartojamai natūrai lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif jo saviraiškai... jo indigiškumui ir kitiems briedams...
Jei vaikas hyperaktyvus (medicininė diagnozė o ne tėvelių nuomonė) ir tėvai nori spręsti vaiko problemas, nemanau kad kažkas taip jau puls jį šalinti iš mokyklos. TIesiog dirbi ir žinai - vaikas turi problemą ir turi ją įveikti....
Papildyta:
QUOTE(jėga @ 2006 10 24, 10:32)
Va čia tai yra Pedagogas iš didžiosios raidės thumbup.gif

norėčiau pažinoti pardavimų vadybininką ar sekretorę ar buhalterę iš didžiosios raidės 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Nome @ 2006 10 24, 09:34)
Man tai kartais būna biški pikta dėl visokių teorinių pasvaičiojimų-turi mylėti pedagogas vaikus-neturi, reikia gailėti Santauto-nereikia ir pan. Va toks Santautas mokytųsi su jusų vaikais vienoj klasėj, tai kaži ar jo labiausiai būtų gaila, ar labiau būtų gaila savo vaiko.

Be abejo, savas vaikas svarbiausia, bet žinau, kad jis namie bus paguostas ir pagailėtas, už jį bus pakovota. Nemyliu Santauto, kaip galiu mylėt savo vaiką, ale ano vistiek gaila...

QUOTE(Azalija @ 2006 10 24, 09:56)
norėčiau pažinoti pardavimų vadybininką ar sekretorę ar buhalterę iš didžiosios raidės  4u.gif

Žinau Azaliją iš didžiosios raidės. Tinka... wink.gif
Atsakyti
Pasakysiu dabar iš savo darbo patirties: problematiškiausi yra tėvai, antroj vietoj mokytojai. O vaikai tai tik gėlytės wink.gif
Atsakyti
QUOTE(jėga @ 2006 10 24, 08:29)
drinks_cheers.gif
Nors norėčiau manyt ir tikrai tikiu, kad yra ir tokių pedagogų, kurie galvoja taip, kaip tu dabar. Gaila tik, kad jų yra nedaug. O tie likusieji, dirba tik dėl "paukščiuko", dėl atlyginimo, dėl dar kažkokių savanaudiškų paskatų, bet tik ne dėl to mokinio. Va čia ir yra būtinas tas besąlygiškas paklusnumas. O kaip kitaip bigsmile.gif
Va, Cassandra, pasakė žodį ir gipsas  cool.gif  Metė į kažkurį žvilgsnį, anas jau ir bijo unsure.gif
O gerai pagalvojus, juk būtent tie maištautojai, gyvenime pasiekia daugiau, nei prisitaikėliai. Jie nebijo pakovot už save! Aišku, ir čia būna išimčių.




Manai, kad mėtau žvilgsnius į visas amžiaus grupes be išimties? cool.gif Jei aš drausminiu atžvilgiu "nepastatysiu į vietą" penktokų, tai, kai jie taps septintokais -aštuntokais, aš išvis su jais nepajėgsiu susitvarkyti. Taip jau yra, kad penktokus "lauži" per drausmę, tą durną vidurinį amžių, 7-9 klases, per darbą, na o su vyresniaisiais jau kalbiesi kaip su būsimais studentais, suaugusiais ir protingais žmonėmis. Auga vaikas, auga jo supratimas apie pasaulį, keičiasi ir bendravimo būdas su juo. Nė karto neglosčiau jokio vaiko, išskyrus atvejus kai mirė artimieji, nes bet koks vaiko lietimas, tame tarpe ir glostymas, yrea intervencija į jo asmeninę zoną. Man pačiai vaikystėje būdavo nemalonu, kai suaugę mane puldavo glostinėti. Gerą požiūrį į vaiką galima išreikšti įvairiaus būdais, ne vien tik fiziniu kontaktu. Apskritai, tiesioginis fizinis kontaktas, t.y. visokie glostinėjimai, kertasi su mokytojo etika.

Toliau. Jei esi mokytojas dalykininkas - tavo pagrindinė užduotis paruošti vaikus savo dalyko egzaminui. Padėti gerus savo dalyko pagrindus jau žemesnėse klasėse. Tėvai iš tavęs baigiamojoje klasėje pareikalaus konkretaus rezultato, o ne lyriškų šnekų su vaikais apie paukštelius irgi bitutes. Turint omenyje šių laikų programų sudėtingumą ir apimtį - kiekviena pamokos minutė yra neįkainojamos vertės. Todėl žaisti per pamokas žaidimus" Nu gal tu būk geras vaikas, aaa?" nėra kada. Todėl ir "užmušinėju" žvilgsniu. Ir dirbam per mano pamokas, o ne durnių voliojam. Tačiau ir dirbdami randam laiko ir pajuokauti, ir trumpai pakalbėti apie nūdienos aktualijas. Tiksliau sakant, dirbom. Kai išeidinėjau iš darbo, ne vienas mokinys reiškia apgailestavimą, tame tarpe ir tie, kuriuos "tarkuodavau". Ne vienas pasakė: "Per jūsų pamokas bent tvarka būdavo ir mes išmokdavom."

Manai, kad aš slopinu maištautojus? Visada skatindavau savarankiškai mąstančius, visada skatindavau išsakyti savo nuomonę, tačiau bet kokius mėginimus iškelti savo EGO virš klasės interesų, atimant brangų pamokos laiką, trukdant dirbti kitiems klasės draugams, negailestingai slopindavau. Individualybė turi daug sąlygų pasireikšti konkursuose, užklasiniuose renginiuose, varžybose ir kitur. Tačiau pamokos metu yra klasė - kolektyvas, gyvas vientisas organizmas, atėjęs gauti žinių, o ne atskiri keli karaliukai ir jų užslopinti statistai.
Atsakyti
Cassandra, va čia jau geriau drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(Smurka @ 2006 10 23, 17:24)
Matai, mokyklos ugdo "kalikus", paklusnias natūras. O tokie, išėję į gyvenimą, nebežino ko griebtis, nes darbo rinkai reikia sugebančių analizuoti, argumentuotai ginčytis personų.



QUOTE(jėga @ 2006 10 24, 08:29)
O gerai pagalvojus, juk būtent tie maištautojai, gyvenime pasiekia daugiau, nei prisitaikėliai. Jie nebijo pakovot už save! Aišku, ir čia būna išimčių.


Daug kam atrodo, kad tie maištautojai tai tokie a la Marijonas Mikutavičius - gabūs, talentingi, kūrybingi, kur dėsi ten tinka, tik va mokykloj per pamokas daug kalba, reiškia savo nuomonę, kuri nesutampa su pilkos pelytės, mokytojos nuomone ir t.t. Ir dėl to esą visos problemos. Pasakysiu Mikutavičiaus stiliumi - nė velnio! Didžioji dauguma tų "maištautojų" absoliučios vidutinybės...
Turėjau ir aš kadaise tokį klasioką. Per istoriją mokytoja kažką aiškina, o tas atsistoja ir eina per klasę kur sugalvojęs... Arba žiopso per langą ir garsiai, kad visi girdėtų, kad užrėks ką nors tokio "žiūrėkit, kokia čiuvicha eina..." Aišku visi klasės bernai prie lango pažiūrėti į tą "čiuvichą"... Ir nebuvo jis nė gabus, nė talentingas. Dėmesį sukoncentruodavo maximum 2 minutėm ir tai tik jei mokytojas kokį šou suorganizuodavo. Paprasčiausias egocentrikas su elgesio sutrikimais. Visa laimė, kad nebuvo piktybinis. O kitoj klasėj buvo panašus, bet piktybinis. Terorizavo visą klasę. Nors buvo dislektikas ir disgrafikas. O laikai buvo gūdūs, sovietiniai, apie jokius indigo vaikus niekas nė girdėti nebuvo girdėjęs... Ir ačiū dievui. Nes aną, piktybinį iš mokyklos išmetė. O anais laikais prie visuotinio švietimo, kad ką iš mokyklos išmestų - tai apskritai neregėtas dalykas buvo...
Gal tų probleminių vaikų su elgesio sutrikimais tarpe ir yra vienas kitas nepripažintas genijus, bet tikrai ne didžioji dauguma...
Ir net nežinau, kas geriau: ar kaip kai kas sako, kad mokyklos "štampuoja vidutinybes", bet visi bent jau gyvi ir sveiki, ar kai koks nors nepritapėlis egocentrikas atsineša šautuvą ir paleidžia seriją į bendraklasius... g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo leputė: 24 spalio 2006 - 10:36
QUOTE(leputė @ 2006 10 24, 11:33)
Ir net nežinau, kas geriau: ar kaip kai kas sako, kad mokyklos "štampuoja vidutinybes", bet visi bent jau gyvi ir sveiki, ar kai koks nors nepritapėlis egocentrikas atsineša šautuvą ir paleidžia seriją į bendraklasius... g.gif

Ir vėl kraštutinumai... tongue.gif

O tais senais, gūdžiais sovietų laikais ir MB aštuntoj klasėj iš mokyklos išmetė. Už netinkamą elgesį. Ir ką - baigė vakarinę, dirbo, įstojo į aukštąją, baigė, visą gyvenimą dirba vadovaujančiose pareigose, rūpinasi šeima, augina vaikus (beje, kartais panašius į jį patį tongue.gif )...
Atsakyti
QUOTE(jėga @ 2006 10 24, 11:48)
Ir vėl kraštutinumai... tongue.gif

O tais senais, gūdžiais sovietų laikais ir MB aštuntoj klasėj iš mokyklos išmetė. Už netinkamą elgesį. Ir ką - baigė vakarinę, dirbo, įstojo į aukštąją, baigė, visą gyvenimą dirba vadovaujančiose pareigose, rūpinasi šeima, augina vaikus (beje, kartais panašius į jį patį tongue.gif )...

Aš gi ir sakau "yra vienas kitas nepripažintas genijus" biggrin.gif
P.s. Tarp kitko anas išmestasis piktybinis irgi paskui dirbti nuėjo, apsženijo, su žmona vaikų krūvą prisigimdė. Mokslo aukštumų nepasiekė, bet kažkaip gyvena... Laisvėj biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo leputė: 24 spalio 2006 - 10:52
Man šioje situacijoje "patinka" dar vienas momentas: niekas neateina iš pacientų ir nemoko chirurgo, kaip šis turi jį operuoti. Niekas iš keleivių nemoko autobuso vairuotojo, kaip šis turi elgtis kelyje. Niekas neaiškina buhalteriui, kaip jis turi suvedinėti tabelius. Niekam nė nešauna į galvą restorane nusibrukti į virtuvę ir patarinėti virėjui, kokius prieskonius jis turi berti į patiekalą. Bet kaip turi mokytojas auklėti, ugdyti ir mokinti vaikus, žino kiekvienas. Man tada kyla tik vienas klausimas - jei žmonės jaučia tokį potraukį pedagogikai (dabar vadinamai edukologija), kodėl jiems patiems nepabandžius iš to valgyti duoną? g.gif
Atsakyti
QUOTE(Cassandra @ 2006 10 24, 11:52)
Man tada kyla tik vienas klausimas - jei žmonės jaučia tokį potraukį pedagogikai (dabar vadinamai edukologija), kodėl jiems patiems nepabandžius iš to valgyti duoną?  g.gif

Gi niekas čia ir nekalba, kaip dėstytojas turėtų išdėstyt vieną ar kitą dalyką, kaip išmokyt taisyklių, rašyt, skaityt... Kalba eina apie bendravimą, tarpusavio santykius, tėvai-vaikai-mokytojai...
Atsakyti
Man rodos tėvai paprasčiausia pamiršta, jog mokytojas turi ugdyti vaiką, o auklėti jie patys. Kažkodėl tėvai labai nori savo pareigas užkrauti mokytojui tuo pačiu nusiplauna rankas, jei kokios problemos. Visi kalti, jei mano vaikas netoks. Tik ne aš cool.gif
Atsakyti
O aš atsakomybę, iškilus problemai daržely/mokykloj, dalinčiau pusiau: pusė pedagogui, kita pusė tėvams. Gi kaip ten bebūtų, vaikai didesnę dalį dienos praleidžia būtent auklėjimo įstaigoj smile.gif
Atsakyti