QUOTE(naitas @ 2008 04 09, 12:35)
Nenoriu įžeisti, tačiau manau, kad šitoje nuomonėje yra per daug optimizmo. Jeigu prie namų yra viena mokykla, tai nelabai galėsi ir mokytoją pasirinkti. Nebent, žinote to pasirinkimo receptą. Aš nežinau...
Na, daugumoje mokyklų pirmokėlių renkamos kelios klasės. Savo sūnaus galimomis mokytojomis pradėjau domėtis prieš 2-3 metus. Taip gavosi, kad per tą laiką apsisprendėme pakeisti gyvenamąją vietą, tačiau ir naujojoje mokykloje išsiaiškinau, kokios bus pirmokėlių mokytojos, pasikalbėjau su jų dabartinių auklėtinių tėvais ir prašyme priimti į pirmą klasę nurodžiau, kurios mokytojos klasėje pageidaučiau matyti savo vaiką.
QUOTE(*Drugelis* @ 2008 04 09, 15:36)
Bet noriu pabrėžti, kad iniciatyvą skaityti, ji parodė pati, taip pat kaip ir rašyti-per prievartą matyt tiek daug nebūtume išmokę
Pas mus tas pats - pirmagimis inciatyvą skaityti parodė sulaukęs šešerių ir jungti raides į skiemenukus išmoko per gerą pusvalandį. Įdomiausia, kad tuo laiku jis gal tik pusę raidžių pažinojo. Dabar vaikas prie knygos prisėda beveik kas vakarą (savo noru). Kopijuodami didįjį prie knygučių sėdasi ir mažieji. Keturmetis intensyviai mokosi raides ir jau bando jungti paprasčiausius skiemenukus, skaityti žodžius iš 4 raidžių (mat rugsėjį planuoja su broliu eiti į mokyklą
). O 2,5m. mažėlis irgi vaidina skiemenuojantį, o kiek raidžių žino tai net nepasakysiu, nes jį daugiausia moko broliukai (bet tikrai ne dvi ir ne tris, be to kai kuriuos žodžius, pvz. savo vardą, atpažįsta tekste).