Na, ir sugebėjimas rašyt apie nieką. Ar kam nors aišku, kur mes turėsim praleisti tą papildomą valandą?????Ar ji rašysis tabeliuose, nuo kada? Ir kaip paaiškinti direktoriui, kad man padidėjo valandų skaičius, bet aš galiu jas praleisti ne kabinete...Gerai, jei supras, o jei ne...Ir realiai, tai jau mums turėjo būt rašoma nuo sausio 1, o mes vis dar sprendžiam kas ir kaip...
Oficialus atsakymas, skelbtas smm.lt
Nuo šių metų ikimokyklinių įstaigų logopedai turi dirbti 25 val. per savaitę. Paaiškinkite, kam yra skirta ši 1 pridėta valanda, kaip ir kur ją žymėti dienyne?
2005-09-16
Ikimokyklinio ugdymo įstaigose dirbančių specialiųjų pedagogų (logopedų) darbo savaitės laikas paskirstomas taip: 22 valandos per savaitę skiriamos tiesioginiam darbui su specialiųjų poreikių vaikais (specialiųjų ugdymosi poreikių tyrimas ir įvertinimas, specialiųjų pratybų vedimas); 3 valandos per savaitę skiriamos netiesioginiam darbui su specialiųjų poreikių vaikais (tai gali būti: darbų planavimas, kalbos ugdymo individualiųjų, pogrupinių ir grupinių programų rengimas, pasirengimas pratyboms, pagalba mokytojams rengiant ugdymo programas, metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams (globėjams) ir jų konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais, darbas specialiojo ugdymo komisijoje, vidaus audito atlikimas).
Netiesioginis darbas su vaikais fiksuojamas Logopedo, specialiojo pedagogo, tiflopedagogo, surdopedagogo dienyne
Čia buvo tada, kai buvo tik 25 val. Tai ko gero dabar 4 val.galima skirti tiems išvardintiems darbams
Nuo šių metų ikimokyklinių įstaigų logopedai turi dirbti 25 val. per savaitę. Paaiškinkite, kam yra skirta ši 1 pridėta valanda, kaip ir kur ją žymėti dienyne?
2005-09-16
Ikimokyklinio ugdymo įstaigose dirbančių specialiųjų pedagogų (logopedų) darbo savaitės laikas paskirstomas taip: 22 valandos per savaitę skiriamos tiesioginiam darbui su specialiųjų poreikių vaikais (specialiųjų ugdymosi poreikių tyrimas ir įvertinimas, specialiųjų pratybų vedimas); 3 valandos per savaitę skiriamos netiesioginiam darbui su specialiųjų poreikių vaikais (tai gali būti: darbų planavimas, kalbos ugdymo individualiųjų, pogrupinių ir grupinių programų rengimas, pasirengimas pratyboms, pagalba mokytojams rengiant ugdymo programas, metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams (globėjams) ir jų konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais, darbas specialiojo ugdymo komisijoje, vidaus audito atlikimas).
Netiesioginis darbas su vaikais fiksuojamas Logopedo, specialiojo pedagogo, tiflopedagogo, surdopedagogo dienyne
Čia buvo tada, kai buvo tik 25 val. Tai ko gero dabar 4 val.galima skirti tiems išvardintiems darbams
Gražiai tie ministerijos šulai moka mintis dėlioti popieriuje, bet kažin kaip jei tvarkytųsi praktikoje
Parašo tokius dalykus: "pagalba mokytojams rengiant ugdymo programas; metodinės pagalbos teikimas mokytojams" Taigi ta pagalba dažniausiai teikiama tik metų pradžioje (čia bent m-klose), kuomet pedagogai tas programas rašo. O juk rašo visiems metams. Tai parašo ir čiau, tiek juos ir tematysi Retas kuris viduryje metų kažko paklausia, kažką dar taiso, konsultuojasi. Na nebent vaikas naujas gauna programą, tada ir vidurį metų vyksta intensyvesnės konsultacijos. Bet juk jos MOMENTINĖS
O va tai: "konsultacijos tėvams" Jei tėvas ateina, tai ateina tokiu laiku, koks tinka jam. Įvairuoja sau vidurį pratybų ir ką tu jam? Negi sakysi: "Sorry, ateikite po 30min., nes tuomet aš kaip tik turėsiu konsultacinį laiką".
Tai išvada man viena peršasi, kad Šiauliuose reikia logopedams ir spec.pedagogams (būsimiems) naują discipliną įvesti - "Pezesių registravimas"
Juk daugeliu atveju dienyne tas netiesioginis darbas rašomas tik tam, kad kažką parašyti. O kiek tame rašyme teisybės?
Tai kam tai reikalinga?
Jei jau mums duodama galimybė turėti laiko pasirengimui tiesioginiam darbui, tai kam tas fiksavimas reikalingas? Bijo, kad nesėdėsime darbe? Bet juk nuo to popieris, kuris praktiškai yra bevertis tikrai neapsaugos. Ten juk tik rašinėlis apie nieką.
Taigi, ačiū kažkam ten už tas papildomas valandas ir niekingus kelis litus. Nei viena, nei kita nėra prie širdies.
Parašo tokius dalykus: "pagalba mokytojams rengiant ugdymo programas; metodinės pagalbos teikimas mokytojams" Taigi ta pagalba dažniausiai teikiama tik metų pradžioje (čia bent m-klose), kuomet pedagogai tas programas rašo. O juk rašo visiems metams. Tai parašo ir čiau, tiek juos ir tematysi Retas kuris viduryje metų kažko paklausia, kažką dar taiso, konsultuojasi. Na nebent vaikas naujas gauna programą, tada ir vidurį metų vyksta intensyvesnės konsultacijos. Bet juk jos MOMENTINĖS
O va tai: "konsultacijos tėvams" Jei tėvas ateina, tai ateina tokiu laiku, koks tinka jam. Įvairuoja sau vidurį pratybų ir ką tu jam? Negi sakysi: "Sorry, ateikite po 30min., nes tuomet aš kaip tik turėsiu konsultacinį laiką".
Tai išvada man viena peršasi, kad Šiauliuose reikia logopedams ir spec.pedagogams (būsimiems) naują discipliną įvesti - "Pezesių registravimas"
Juk daugeliu atveju dienyne tas netiesioginis darbas rašomas tik tam, kad kažką parašyti. O kiek tame rašyme teisybės?
Tai kam tai reikalinga?
Jei jau mums duodama galimybė turėti laiko pasirengimui tiesioginiam darbui, tai kam tas fiksavimas reikalingas? Bijo, kad nesėdėsime darbe? Bet juk nuo to popieris, kuris praktiškai yra bevertis tikrai neapsaugos. Ten juk tik rašinėlis apie nieką.
Taigi, ačiū kažkam ten už tas papildomas valandas ir niekingus kelis litus. Nei viena, nei kita nėra prie širdies.
Mane dabar jau neramina kitas dalykas, nejaugi su kiekvienu "atlyginimo didinimu" mums prisidės po valandą darbo?????Ir tai koks čia atlyginimo kėlimas, jei prideda darbo valandą už kurią ir tipo sumoka????Ir dar pasakytų vieną kartą normaliai, mielieji, mes jums didinsim tiek ir tiek, o ne pirmiau GARSIAI paskelbia"KELIAM ATLYGINIMUS", o tyliai prideda darbo valandų. Gal jie galvoja, kad mes nepastebėsim????Ar nekyla Jums klausimas kuo mes, vargšai, spec. pedagogai, užkliuvom gerb. ministrui....
[Paties ministro žmona yra specialioji pedagogė
Čia galimi du variantai:
1. ji nesikiša arba neprileidžiama prie tokių sperndimų
2. ji sofos papuošalas o ne spec.pedagogė
Aš čia visai ne piktai ką gali žinoti, kaip elgčiausi jos vietoje. Pinigučiai eina, visi lankstosi...Gyvenimas nat ratukų
Čia galimi du variantai:
1. ji nesikiša arba neprileidžiama prie tokių sperndimų
2. ji sofos papuošalas o ne spec.pedagogė
Aš čia visai ne piktai ką gali žinoti, kaip elgčiausi jos vietoje. Pinigučiai eina, visi lankstosi...Gyvenimas nat ratukų
QUOTE
irmunda,2006 01 23, 15:13
Ar nekyla Jums klausimas kuo mes, vargšai, spec. pedagogai, užkliuvom gerb. ministrui....
Ar nekyla Jums klausimas kuo mes, vargšai, spec. pedagogai, užkliuvom gerb. ministrui....
Mes gerb. ministrui neužkliūvam, jis mums "padeda", kadangi nuolat dejuojame, jog vaikų daug, darbo daug, nespėjam planų rašyti ir dokumentacijos pildyti... Užuot sumažinęs popierizmą, prideda valandą
Tai išvada man viena peršasi, kad Šiauliuose reikia logopedams ir spec.pedagogams (būsimiems) naują discipliną įvesti - "Pezesių registravimas"
Juk daugeliu atveju dienyne tas netiesioginis darbas rašomas tik tam, kad kažką parašyti. O kiek tame rašyme teisybės?
Tai kam tai reikalinga?
Labai pritariu šiai minčiai.Džiaugiuosi, kad ne aš viena taip manau.Tiesiog nežinau kitos tokios specialybės, kur reikėtų atsiskaityti už visas darbo minutes.Ar gi mokytojai turi kažkur užrašyti, kada ir kur ruošėsi pamokoms ar pan.? Kažkokia nesąmonė, kad labiau tikima popieriais , o ne žmogumi...
Kažkokia nesąmonė, kad labiau tikima popieriais , o ne žmogumi...
Mes ne žmonės, o logopedai Belieka iš savęs pasijuokti
Mes ne žmonės, o logopedai Belieka iš savęs pasijuokti
QUOTE(klopedija @ 2006 01 30, 08:31)
Mes gerb. ministrui neužkliūvam, jis mums "padeda", kadangi nuolat dejuojame, jog vaikų daug, darbo daug, nespėjam planų rašyti ir dokumentacijos pildyti... Užuot sumažinęs popierizmą, prideda valandą
Belieka tik "padekoti" ministrui uz toki "kilnu" poelgi...