QUOTE(vilyte48 @ 2005 12 19, 16:46)
Labai ačiū pasvaistei už informaciją.
Dar noriu paklausti logopedžių, kurios dirba mokykloje.Ar dirbate su mokiniais,kurie dar neturi modifikuotų programų,nors tikrai reikėtų jų,bet nesutinka tėvai.Pvz. aiški akustinė disgrafija-vaikas silpnai skaito, daug disgrafinių klaidų arba stringa garsinė analizė.
Aš iki šiol dirbau.Tačiau pastebėjau,kad tada mokytojos ,nenorėdamos ,kaip jos sako pyktis su tėvais ,ėmė ir nebereikalauti tų programų(vis tiek logopedė ima).
Gal galima dirbti,kai užrašoma išvada-bendro lavinimo programa+logopedo pagalba.Tada tėvai pasirašo be problemų.Patarkite ar pasidalykite patirtimi.
Dar noriu paklausti logopedžių, kurios dirba mokykloje.Ar dirbate su mokiniais,kurie dar neturi modifikuotų programų,nors tikrai reikėtų jų,bet nesutinka tėvai.Pvz. aiški akustinė disgrafija-vaikas silpnai skaito, daug disgrafinių klaidų arba stringa garsinė analizė.
Aš iki šiol dirbau.Tačiau pastebėjau,kad tada mokytojos ,nenorėdamos ,kaip jos sako pyktis su tėvais ,ėmė ir nebereikalauti tų programų(vis tiek logopedė ima).
Gal galima dirbti,kai užrašoma išvada-bendro lavinimo programa+logopedo pagalba.Tada tėvai pasirašo be problemų.Patarkite ar pasidalykite patirtimi.
Ilgai skaičiau Tavo klausimą ir sunkiai suvokiau problemą. Matyt Kalėdos ir pirkiniai apsuko galvą, kad nebesuprantu, kame problema
Aš dirbu m-kloje ir logopede, ir spec.ped. Tokiu tėvų, kurie nesutinka dėl programų yra visa krūva. Ir... kaip logopedė aš juos imu TIK dėl logopedinės diagnozės ir į kitus dalykus nesikišu, o dėl programų individualizavimo pas mus yra taip - jei tėvai nesutinka, tai mokytojas veda semestro gale NP (nėra pažangos). Prieš tai apie tai informuojami tėvai. Jie tiesiog "gauna" galimybę rinktis programą arba NP. Aišku, labai tėvelių neterorizuojame, nes juk tai jų vaikas ir jų sprendimas, bet...pastūmėti kai kuriuos būtina.
Tavo problema laiau yra mokytojos, kurios nenori konfliktuoti su tėvais. O gal jos tingi programas rašyti? manau, kad tikroji priežastis būtent čia. O ir dirbti reikės... Mokytojams irgi yra teroristinė priemonė . Aš pasakau, kad 4klasėje dėl šito vaiko nesikreiptų, nes jei specialiųjų poreikių "nepastebėjo" 4 metus, tai...sorry. Pačios kaltos.
Na o grįžtant prie logopedinio darbo. Toks vaikas gali ir turi lankyti logopedines pratybas kaip disgrafikas ar panašiai, pagal savo diagnozę. Ir dar. Manau apie jokias individualias pratybas čia nei kalbos neturi būti. Tai tiek.