sveikutes
norejau pasitarti su jumis ka man daryti..
pas mane yra vienas berniukas, jam 6 metai, sutrikimas- nezymi dizartrija. kalba labai nesuprantamai, netaria daugybes garsu, nezinau nei ka bedaryti, neviltis ima dirbant su juo. dirbu su juo jau 2 men bet rezultato jokio. pastebejau, kad jam liezuvio pasaitelis labai trumpas, jis negali liezuvio i virsu pakelti, jo liezuviuka tiesiog tempia tas trumpas pasaitelis, gal del to jam taip sunku tarti dauguma garsu?... o ka daryti su tuo jo liezuviu? ar dar pakerpa kas? ar isvis dar taip daroma? pasimetusi esu, griauziu save, kad iki mokyklos nieko man neiseis padaryti, kad vaikas kalbetu geriau... tikrai labai stengiuosi, bet rezultatu nera. be to, jo ir dantukai retoki, labai smulkuciai, tariant snypsciamuosius- oras eina pro sonus, tiesiog baisu klausyt. gaila vaiko, juk nuejes i pirma klase patirs psichologiniu problemu kai kiti nesupras jo arba juoksis...
QUOTE
semke,2005 10 31, 19:42
sveikutes
pas mane yra vienas berniukas, jam 6 metai, sutrikimas- nezymi dizartrija.
sveikutes
pas mane yra vienas berniukas, jam 6 metai, sutrikimas- nezymi dizartrija.
Užjaučiu. Turėjau tokį vaikelį. Tris metus dirbau, rezultatai tokie, kaip su fonetiniu per 1 metus. Ir tik todėl, kad vaikas iš prigimties labai pareigingas, atkaklus ir neemocionalus. Siūlyčiau pasidomėti S.Robertson metodika. Kažką turiu kompe, gal atsiųsti? Parašyk a.ž.
Beje, kyla klausimas: kur tėvai žiūrėjo? Turėtum iš karto juos nuteikti, kad darbo rezultatai bus menki, nes sulauksi priekaištų.
Ar būtų galima ir man tą metodiką gauti Ačiū.
rasyte31@yahoo.com
rasyte31@yahoo.com
Cha! Aš pati tos metodikos neturiu! Apie ją išgirdau jau "post faktum", todėl truputį pasidomėjau . Dabar tokio vaiko neturiu, tai ir nesigilinu, o ką turiu, galiu visoms išsiuntinėti.
Gal kas galėtų mainais į "dizartriją" pamesti man individualių programų darbui su mikčiojančiais? Tik šiemet apturėjau tikrų mikčių, todėl gerokai vargstu . Būčiau labai dėkinga!
Klopedija,
labai ačiū už "dizartriją" .O mikčiukų neturiu jau daug metų.Buvo pora,bet abu nusiunčiau pas kitą logopedę,kuri tuo labai domėjosi,lankė paskaitas,domėjosi įvairiomis metodikomis.Ji pati norėjo pabandyti padirbti su mikčiojančiais.Labai džiaugiausi.Aš paklausiu apie programas.Jei ką sužinosiu-parašysiu.
labai ačiū už "dizartriją" .O mikčiukų neturiu jau daug metų.Buvo pora,bet abu nusiunčiau pas kitą logopedę,kuri tuo labai domėjosi,lankė paskaitas,domėjosi įvairiomis metodikomis.Ji pati norėjo pabandyti padirbti su mikčiojančiais.Labai džiaugiausi.Aš paklausiu apie programas.Jei ką sužinosiu-parašysiu.
QUOTE
lipra,2005 11 04, 21:29
Pas mane yra du vaikai su zymiai suletejusia kalbos raida, praktiskai nekalbantys.
Pas mane yra du vaikai su zymiai suletejusia kalbos raida, praktiskai nekalbantys.
Sveika!
Kaip Karlsonas sakė, nesijaudinti, tiktai nesijaudinti! Jei vaikai praktiškai nekalba, tai, greičiausiai, yra žymus kalbos neišsivystymas. Reikėtų įsigyti tas dvi programas apie neišsivysčiusios kalbos ugdymą, jei dar neturi. (Kiekvieną dieną jas čiupinėju, bet niekaip neįsimenu autorių ir tikslių pavadinimų ) Jei vaikai apie 3 m., rimto darbo nebus, visa kalbinė veikla per žaidimus. Reikia sekti paprastas pasakėles, dainuoti daineles, pagal jas atlikti įvairius judesius, veiksmus, žaisti pirštukinius žaidimus, t.y., mokyti įsiklausyti į kalbą, kalbos ir aplinkos garsus, suprasti elemetarias instrukcijas. Galima mokyti tarti garsažodžius: ką sako šuniukas, kačiukas, karvytė, paprastus dviskiemenius žodžius.
Sėkmės darbe!