QUOTE(Nome @ 2005 10 07, 14:36)
Merginos, gal cia ne visai i tema, bet paklausiu-ar yra tokiu logopedziu (spec.pedagogiu), kurioms nuo 09.01. (na pagal nauja atlyg.skaiciavimo tvarka) ne padidejo, bet SUMAZEJO atlyginimas?
Ko gero as cia vienintele busiu isskirtinis eksponatas .
Ko gero as cia vienintele busiu isskirtinis eksponatas .
Tame pačiame seminare, mums pasakė, kad 09.15d. įsakymu, atlyginimas padidėja 15proc.(anksčiau tai priklausė nuo vadovo, galėjo 5proc. daugiau duoti, galėjo ir 15. Bet dabar visiems privalo padidėti 15proc.) Man padidėjo tikrai
QUOTE(Nome @ 2005 10 07, 21:08)
Ko gero mano atlyginimo sumazejima nuleme tai, kad man sumazino procentus prie atlyginimo. Seniau steigejas privalejo nustatyti 15-20 proc.prieda prie atlyginimo. Pagal nauja gi tvarka-"iki 15 proc". Tai man nustate 10 proc. Uch, kaip nekenciu tokiu atlyginimu "didinimu", negaliu.
Reiškia tavo vadovas nežino naujų įsakymų
QUOTE
Elvita,2005 10 08, 21:42
mums pasakė, kad 09.15d. įsakymu, atlyginimas padidėja 15proc. Bet dabar visiems privalo padidėti 15proc.
mums pasakė, kad 09.15d. įsakymu, atlyginimas padidėja 15proc. Bet dabar visiems privalo padidėti 15proc.
Taip yra Vilniuje. Kaune situacija visiškai neaiški, algos priklauso nuo steigėjo, t.y. Savivaldybės, kuri gali patvirtinti (arba ne) Ministro įsakymą. Mano tarifas padidėjo dėl "magistro", bet alga sumažėjo, nes sumažino krūvį Matyt, kiekviena savivaldybė "turi teisę" išsidirbinėti kaip patinka.
sveiki. As taip pat logopede.Dirbu viename Kauno raj. darzelyje.Labai "nudziugino "sumazintas priedas ir prideta darbo valanda, ir...sumazejes atlyginimas. O dar baigiau siais metais magistratura...Laikykites.
Noriu su jumis pasikonsultuoti. Kaip jau rašiau, privačiai pradėjau mokyti berniuką, kuris labai sunkiai skaito ir rašo, labai painioja raides, jas užmiršta ir t.t. Situacija tikrai sudėtinga. Beja, sunkiai jam sekasi ir matematika. Tai aš nieko kito nesugalvojau ir pradėjau jį mokyti ir kartoti visas raides nuo pat pradžių. Berniukas antrokas, o beveik nepažįsta raidžių. Kaip manote-ar teisingai elgiuosi? Man sunku spręsti, nes dirbu ikimokyklinėje įstaigoje, kur nei skaitome, nei rašome. Būsiu dėkinga už išsakytą nuoonę.
QUOTE
rasyte31,2005 10 09, 16:10
Noriu su jumis pasikonsultuoti. Kaip jau rašiau, privačiai pradėjau mokyti berniuką, kuris labai sunkiai skaito ir rašo, labai painioja raides, jas užmiršta ir t.t. Situacija tikrai sudėtinga. Beja, sunkiai jam sekasi ir matematika. Tai aš nieko kito nesugalvojau ir pradėjau jį mokyti ir kartoti visas raides nuo pat pradžių.
Noriu su jumis pasikonsultuoti. Kaip jau rašiau, privačiai pradėjau mokyti berniuką, kuris labai sunkiai skaito ir rašo, labai painioja raides, jas užmiršta ir t.t. Situacija tikrai sudėtinga. Beja, sunkiai jam sekasi ir matematika. Tai aš nieko kito nesugalvojau ir pradėjau jį mokyti ir kartoti visas raides nuo pat pradžių.
Kažkodėl man atrodo . kad vaikas gali turėti kompleksinį sutrikimą. Prieš pradedant patarinėti reikėtų tam vaikui į PPT, juk Šiauliuose tokie specialistai...
Visko gali būti, bet juk tam yra mokytoja ir mokyklos logopedai. O dėl specialistu-tai aš patylėsiu (čia apie rajono, apie miesto nieko nežinau)...
QUOTE(rasyte31 @ 2005 10 09, 16:10)
Noriu su jumis pasikonsultuoti. Kaip jau rašiau, privačiai pradėjau mokyti berniuką, kuris labai sunkiai skaito ir rašo, labai painioja raides, jas užmiršta ir t.t. Situacija tikrai sudėtinga. Beja, sunkiai jam sekasi ir matematika. Tai aš nieko kito nesugalvojau ir pradėjau jį mokyti ir kartoti visas raides nuo pat pradžių. Berniukas antrokas, o beveik nepažįsta raidžių. Kaip manote-ar teisingai elgiuosi? Man sunku spręsti, nes dirbu ikimokyklinėje įstaigoje, kur nei skaitome, nei rašome. Būsiu dėkinga už išsakytą nuoonę.
Aš irgi manau, kad tai gana rimta . Gal iš tiesų tai kompleksinis sutrikimas, gal vid. kalbos neišsivystymas( mokyklose kartais rašome - vidutinis, pereinantis į nežymų, kalbos neišsivystymas), gal žymūs atminties sutrikimai, o gal ir intelekto tyrimo reikėtų. Priežasčių daug, nemačius vaiko sunku pasakyti. Tikrai reiktų konsultuotis PPT. Kaip ten bebūtų su tais specialistais, bet tas vaikas, kiek suprantu, nepajėgia mokytis kartu su visais pagal 2 kl. programą. Gali patarti tėvams patiems kreiptis į PPT, priima ir dar operatyviau nei kad per mokyklas( bent jau miesto PPT). Gali tėvai privačiai kreiptis pas psichologą, išsiaiškintų mokymosi sunkumų priežastis. Na o mokyti visada pradedam nuo to, ko nemoka. Juk neišmokysi skaityti, jei vaikas nepažįsta raidžių.Lygiagrečiai kartojate raides, jungiate į skiemenį, žodį, rašote žodžius. Sunku ką nors pasakyti, nežinant vaiko. Svarbu informuoti tėvus apie realią situaciją. Sėkmės
Su mama kalbėjau, ji supranta, kad vaikas nespėja su kitais, bet žinot kaip yra...mane tai nervina, kad mokytoja nesiūlo kreiptis į PPT. Jei atvirai-psisipažinsiu, man truputėli nejauku mamai siūlyti išsitirti. Reikės susikaupti, ir pasakyti, o tai bijau, kad mokysiu, rezultato nebus ir bus dar blogiau...Įtariu, kad mokytoja nenori prasidėti su modifikuotomis programomis ir tempia tą vaiką (popierių mažiau, darbo mažiau, aš ją savotiškai ir suprantu). Nežinau, man atrodo, kad iš viso tą vaiką reikėjo palikti kartoti kursą ir viskas būtų susitvarkę. Ai, tiesiog pasimetusi esu. Šiandiena kai mokėmės, užduotį aiškinau 100kartų, tai suprato. O juk klasėje niekas neturi galimybių ir laiko tiek aiškinti. kalbos neišsivystymo tai nėra-tą jau supratau ir išsiaiškinau...Oi, kaip sunku
QUOTE
rasyte31,2005 10 11, 21:09
mokytoja nesiūlo kreiptis į PPT. Jei atvirai-psisipažinsiu, man truputėli nejauku mamai siūlyti išsitirti. Reikės susikaupti, ir pasakyti, ... Įtariu, kad mokytoja nenori prasidėti su modifikuotomis programomis ir tempia tą vaiką
mokytoja nesiūlo kreiptis į PPT. Jei atvirai-psisipažinsiu, man truputėli nejauku mamai siūlyti išsitirti. Reikės susikaupti, ir pasakyti, ... Įtariu, kad mokytoja nenori prasidėti su modifikuotomis programomis ir tempia tą vaiką
Į mokytojos norus/nenorus reikėtų mažiausiai dėmesio kreipti. Jos pareiga modifikuoti ir adaptuoti programas pagal vaiko specialiuosius poreikius. O dėl mamos... Aš vienai mamai aiškinau maždaug: nesu susidūrusi su tokiu atveju... bijau, kad galiu netiksliai nustatyti... PPT specialistai turi specialias diagnostikos metodikas... Jums ten suteiks konsultacijas... ir pan. Nėra smagu, kai tenka tėvams atskleisti tokias problemas... Sėkmės ir daugiau drąsos!
Beje, kažkaip galvojau, kad siunčiat vaikus i Šiaulius, todėl ir paminėjau spacialistus
[quote=rasyte31,2005 10 11, 21:09]
Su mama kalbėjau, ji supranta, kad vaikas nespėja su kitais, bet žinot kaip yra...mane tai nervina, kad mokytoja nesiūlo kreiptis į PPT.
Aš taip pat kaip ir klopedija manau, kad mokytoja lai tyli ir Dievą myli. Svarbu, kad mama problemą suvokia, o pagal Tavo aprašymą problemos mąstai tikrai dideli.
Mokytoja tai tikra karvė, nes tiek laiko tempti gumą...Bet jai paranku, juk jei vaikui skirs programą tai reiks ją parašyti ir dar padirbėti. O kam?... Ji susigriebtų tiktai ketvirtos klasės viduryje, nes dauguma pradinukių taip daro. Kokius rezultatus vaikas toks gali parodyti O apsiginti prieš valdžią reikės.
Aš turiu tokį vaikiuką, kuris trečioje klasėje dar skaito 2skiemenukų žodžius ir vos vos
Manau, kad Tavo atveju gali tekti adaptuoti programą, kitos išeities nėra. Klasėje jam reikia žemesnių klasių vadovėlių, pratybų ir tt.
Vienu žodžiu mama turi dėl savo vaiko pakovot mokykloje. Gali jai padėti pakonsultuodama, kokias ji teises turi.
Tai tiek. Sekmes. Jau geriau, kad tokių kiauliškai besielgiančių mokytojų nebūtų
Su mama kalbėjau, ji supranta, kad vaikas nespėja su kitais, bet žinot kaip yra...mane tai nervina, kad mokytoja nesiūlo kreiptis į PPT.
Aš taip pat kaip ir klopedija manau, kad mokytoja lai tyli ir Dievą myli. Svarbu, kad mama problemą suvokia, o pagal Tavo aprašymą problemos mąstai tikrai dideli.
Mokytoja tai tikra karvė, nes tiek laiko tempti gumą...Bet jai paranku, juk jei vaikui skirs programą tai reiks ją parašyti ir dar padirbėti. O kam?... Ji susigriebtų tiktai ketvirtos klasės viduryje, nes dauguma pradinukių taip daro. Kokius rezultatus vaikas toks gali parodyti O apsiginti prieš valdžią reikės.
Aš turiu tokį vaikiuką, kuris trečioje klasėje dar skaito 2skiemenukų žodžius ir vos vos
Manau, kad Tavo atveju gali tekti adaptuoti programą, kitos išeities nėra. Klasėje jam reikia žemesnių klasių vadovėlių, pratybų ir tt.
Vienu žodžiu mama turi dėl savo vaiko pakovot mokykloje. Gali jai padėti pakonsultuodama, kokias ji teises turi.
Tai tiek. Sekmes. Jau geriau, kad tokių kiauliškai besielgiančių mokytojų nebūtų