QUOTE(rasyte31 @ 2005 09 27, 20:08)
Labutis, kolegės Tikuosi, kad tie tikrinimai praeis ramiai . Dabar noriu paklausti tų, kurios darbuojasi mokykloje-kaip dirbate su tais vaikais, kurie labai painioja raides p, b, l, t ir pan. tarpusavyje? Aš dirbu darželyje, todėl su tokiomis problemomis nesusiduriu, o dabar paprašė padirbėti su vienu 2 klasės vaiku. Gal galit parekomenduoti kokių logopedinių pratybų ar pan. Būčiau dėkinga
Tikriausiai susidūrei su optine disgrafija. Tuomet ypač svarbu lavinti regimąjį suvokimą.Darbas vyksta etapais: sudarome tvirtą painiojamos raidės vaizdinį, po to mokome tą raidę atskirti tarp kitų, nepanašių raidžių, kai jau gerai moka, lyginame su ta panašia, su kuria painiojamos. Toliau tuo pačiu nuoseklumu dirbame su žodžiais, sakiniais, tekstais. Lygiagrečiai tinka visos kt. užduotys reg. suvokimui lavinti, nes dirbti tik su raidėm, žodžiais vaikams greit nusibosta.
Svarbu nusistatyti, kurioj vietoj kyla sunkumai, nuo to ir pradėti. Sėkmės